Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility
טוקבקים
אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קראו עוד
סגור
בלעדי ל"כלכליסט" - שנה אחרי ההשקה: המותג הפרטי של קו־אופ תופס 5% מהמחזור
1 תגובות
לכתיבת תגובה
פרסם תגובה
בטל
1.
מנהלים שדואגים רק לעצמם. לא בוחלים באמצעים כדי לדכא את העובדים...
עובד לשעבר |
24.03.10
(ל"ת)
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת
בלעדי ל"כלכליסט" - שנה אחרי ההשקה: המותג הפרטי של קו־אופ תופס 5% מהמחזור
1 תגובות לכתיבת תגובה