אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - כך מקדם ח"כ מאיר שטרית את האינטרס של חברת מובילאיי

68 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

63.
החברה הזו דווקא לא ממש מצליחה בעולם
הטכנולוגיה שלה ממש לא יחודית, פשוט אף חברה כמעט לא מציעה מערכת זו בנפרד אלא כחלק אינטגרלי ממערכת הבטיחות של הרכב, היא קיימת בצורה הרבה יותר מתקדמת בלקסוס למשל (שמסיתה את ההגה בחזרה לנתיב יחד עם התראה) במרצדב וולוו ב.מ.וו ועוד רכבי יוקרה. מובלאיי הבינה שבכדי להכנס לתעשיית הרכב לא מספיק מוצר זו תעשייה שלא ממש פשוט להכניס אלייה מוצר, לכן היא דרשה להשיג את המכרז התפור הזה. שנית מה שבאמת יציל נהגי משאיות כבדות וכו' זה פשוט שהכנסת תוזיל את מחיר הדלקים למשאיות למשל כך שנהגים לא יהיו חייבים לעבוד 16 שעות ביממה בכדי שיהיה להם בכלל משתלם להפעיל את המשאית!!! אבל נו זה בעצם לא יהודי לקחת ממישהו פחות כסף
רון | 29.03.10
58.
מושחתים נמאסתם
במקום מובילאי שיתקנו את הכבישים. זה ימנע הרבה יותר טוב תאונות דרכים. אבל לממשלה אין אינטרס לתקן את הכבישים, כי זה גורם לבלאי יותר גבוה של המכוניות, קונים יותר מכוניות, הממשלה מרויחה הרבה יותר על המיסים. וזה עוד בלי לדבר על הרווחים של הביטוחים למיניהם. מעניין אם לאשתו של מאיר שיטרית יש יד בפרסום החברה. אני מציע לשלוח למבקר המדינה לחקירה.
אנונימי | 28.03.10
57.
אני מבקש לשאול מאז ימיו ביבנה איזה חוקים מובילים הוא קידם ולבדו?
מה הוא עשה טוב לאזרחי המדינה ב-30 שנות המשכורת האחרונות? ומכוון שזה נראה לא טוב וגובל ב"שחיתות" או נראה כשחיתות, כנראה שיש פה משהו שמבקר המדינה צריך לבדוק. בפרלמנט בבריטניה ובסנאט בארה"ב מדיחים חברים על פחות מזה.
 | 28.03.10
41.
נפוליאון וה- "הטפשים הזריזים" !!!!
נפוליאון שהיה כידוע מצביא צבאי דגול חילק את אנשי צבאו לשתי קטגוריות: חכמים-טפשים ולזריזים-איטיים, וכך אמר: את החכמים והזריזים יש להציב בחזית המערכה מול האויב במקום בו צריכים להגיב בחוכמה ובמהירות. את החכמים האיטיים יש להציב באגפי החזית שכן שם נדרש שכל טוב אבל אין צורך להגיב מהר. את הטפשים האיטיים יש להציב במטה הכללי (בעורף) שכן עד שהם יבינו מה שקורה בשטח כל המצב ישתנה ולכן אין חשיבות להחלטותיהם. אולם הכי מסוכנים קבע נפוליאון הם הטפשים הזריזים. לא די שאין הם מבינים את מה שמתרחש בשטח, הרי שבזריזותם הם גורמים לנזקים כבדים.
פון קלאוזוביץ | 28.03.10
38.
חרקירי
ביפן פירסום כזה היה גורר קפיצה של חבר הכנסת מחלון רב קומות או לכל היתר נפילה על חרב, בארץ הכסף זורם בדרכים לא דרכים לכיסם והם מחייכים בעיתונות. לא אתפלא אם כבר מובטח לשיטרית ג'וב לכשירצה במשכורת עתק אם החברה או בחברות אחרות שקשורות איכשהו לחברה זו. מושחטים נמאסתם, קשישים מחפשים אוכל בפחים, מאות אלפי ילדים במצוקה, נכים שאין ידם משגת תרופות ואתם מקמבנים את העם.
niknok | 28.03.10
25.
אם יש מערכת מוכחת שמונעת תאונות אז למה מחכים??
זה הרבה יותר זול מכבישים חדשים ויכול להחזיר אותך הבייתה בשלום כבר היום!!!! ואם זו חברה ישראלית אז שירוויחו, באופן מפתיע הפעם אני לא חלוק על שיטרית ואפילו תומך בהצעתו! המדינה תרוויח מעוד עובדים חדשים, וכספי מיסים מיצואץ כי אחרי שטכנולוגייה הוכחה היא מחזירה את ההשקעה בה בריבית דריבית
שירוויחו | 28.03.10
24.
דווקא מצויין, זה יעניק לחברה ישראלית עוד קצת כוח, אבל עדיף לוותר
אני מאוד מאמין שעדיף להשאיר את הכסף בארץ ולקנות מוצרים ישראלים, אבל כשיש כזה כוח בשוק שאתה היחידי זה בעיה, הרי ברור שהיום החמירים גבוהים כי הביקוש אינו גדול. אם יעבור חוק כזה מדובר על חצי מליון כלי רכב שיזדקקו למוצר. האם יורידו את המחיר ? לא נראה לי. אם לא תיכתב החברה שצריך לקנות אז ברור שירד המחיר ותהיה תחרות על חצי מליון כלי הרכב האלו.... שטרית התכוון לטוב ויוצא לו קצת רע...
עידו | 28.03.10
10.
תבדקו היטב מה מקבל מקידום החוק הביומטרי ההזוי, וגם מקידום החברה הזו.
אז מה עם ישראל ? מסתבר שאין פוליטיקאים ישרים בישראל. במיוחד לא זה שבכתבה. שליחי הטייקונים ועושי דבריהם שלמען בצע כסף ימכרו את כולנו. אלה מנהיגינו ? בושה. מגיע לעם הנפלא הזה מנהיגים ישרים ואמיתיים ולא סחורה פגומה.
אורית | 28.03.10
1.
זה דווקא מצויין - בתנאי שהמחיר יהיה "עלות+רווח סביר" ולא מעבר לכך
מונופול צריך להיות מחוייב בתמחור של עלות + רווח סביר. זה אומר שהמחיר ליחידה יהיה נמוך בהרבה ממה שהם גובים היום. בשורה תחתונה כולם יוכלו להרוויח: 1. הנהגים - ישמרו על החיים שלהם ושל אחרים. 2. המדינה - תחסוך בהוצאות ובהפסדים שנגרמים מתאונות דרכים. 3. החברה - תשתלט על שוק, תתחיל לייצר בכמויות גבוהות ולהשתלט על נתחי שוק בהיקף עולמי. אבל, רק בתנאי שהמחיר יהיה "עלות + רווח סביר" ולא אגורה מעבר לכך.
 | 28.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת