6. הפיקוח על הבטיחות א. ישר כח על קבלת ההחלטה להקמת היחידה ב. ההחלטה חשובה מאין כמוה, הדבר יחסוך בהרוגים ונפגעים מתאונות העבודה דבר שיביא חיסכון אדיר בתקציבי המדינה לתשלום לנפגעי העבודה. ג. ההחלטה תקשה מאוד על בעלי חברות ומפעלים שאינם רוצים להשתמש בשירותי ממונה הבטיחות ובהרבה מקרים רוצים רק לסמן V ד. על אגף הפיקוח להפסיק את הצחוק בעבודה בזה שמפעלים וחברות מעסיקים ממונה בטיחות בחלקיקי משרות כגון היקף עבודה של חצי יום/יום בשבוע רק על מנת לסמן V בנון משה | 06.04.10 (ל"ת)
5. ביצוע חקירות ע"י המפקחים.... אני לא רואה את הבעייה במישור הכלכלי בלבד, אני רואה את התכנית שמציג המשרד התמ"ת שהיא ברוכה במישור המקצועי. לדעתי וגם מתוך הכרותי על יכולת והרמה המקצועית של מפקחי העבודה - אין ביכולתם לבצע חקירות, ביצוע חקירה מקצועית דורשת יידע מקצועי ברמה גבוהה,ניסיון ועבר מקצועי מתאים ואין הדבר מצוי לצערי בקרב המפקחים. יציאה לשוק החופשי בנושא היא גישה נכונה ויש לאתר אנשי מקצוע מתאימים לביצוע התכנית הראויה של ביצוע חקירות של תאונות עבודה. יש לברך על המהלך של משקד התמ"ת. דני | 06.04.10 (ל"ת)
3. ייבוש מחלקת הפיקוח מחלקת הפיקוח על בטיחות בעבודה במשרד התמ"ת היא מהמחלקות המקצועיות ביותר שיש בתמ"ת, אלא שכבר תקופה ארוכה משרד האוצר מנסה לייבש אותה וחבל. התרוץ של שכר הפקחים הוא קלוש כי שכרם זעום. חבל שכבר יש מחלקה טובה ויעילה בשירות המדינה מנסים להרסה. חנה זהר | 01.04.10 (ל"ת)
2. סוף סוף משהו אבל.... שלושה צירים ל פתרון הבעיה 1. המעסיקים ובראשם המדינה- אחריות אישית שתוטל על בעלי תפקיד ויזמים. 2.חוקים ותקנות מיושנים ברובם- מחייבים רפורמה מואצת 3.מנגנון אכיפה, תביעה וחקירה מקצוענים ויעילים וכמובן חינוך והסברה דן | 01.04.10 (ל"ת)
1. והחוקרים יבצעו חקירות פליליות, האמורות להגביר את הענישה הבנתם הכל זה כסף שום דבר לא לקידום העבודה והעובדים רק קנסות להעניס כסף ע"מ לשלם לפרזיטים שלא עובדים וחיי על חשבוננו חרדים ופולטיקאים ואנשי שלומם | 31.03.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": יחידה חדשה תאכוף חוקי בטיחות בעבודה
6 תגובות לכתיבת תגובה