אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נטויז'ן תספק שירותי סלולר ב-VoIP באמצעות פרי טלקום

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
פתרונות תקשורת לעסקים....
עסקים שמחזיקים עשרות מכשירים סלולריים לא צריכים את השירותים של פרי טלקום ולשלם לנטוויז'ן תשלום חודשי קבוע. באמצעות מרכזיית VOIP בטכנולוגיה של קוד פתוח - אסטריקס, ניתן באלפי ש"ח בודדים להתקין שלוחות SIP במכשיר הסלולרי (כמעט כל מכשיר סלולרי מדור 3 תומך ב SIP) ואז למעשה מכשיר הסלולרי הופך להיות שלוחה רגילה של העסק וניתן אף להעביר שיחות מהמשרד למכשיר הנייד ולהיפך וליהנות מיתרונות רבים של תקשורת טלפוניה מתקדמת וזמינות. הבעיה של העסקים שכולם רוכשים מכשירי דור 3 עם חבילות גלישה ולא מנצלים את חבילות הגלישה בפועל או ניצול חלקי ביותר. בשיטה זו גם תחסכו בעלויות וגם תנצלו את חבילת הגלישה המשולמת בכל מקרה לספק הסלולרי של העסק שלכם. ממליץ לכם לקרוא גם את המאמר המצורף: http://www.teleco.co.il/?page_id=626 יואל, Telecom Experts
יואל, Telecom Experts | 06.04.10
10.
ארגון שרוכש שרת VOIP לא צריך טובות מאף אחד
ארגון או אפילו עסק קטן שרוכש שרת VOIP IPPBX באלפי שקלים ספורים יכול להיות בעצמו נטויז'ן או פריטלקום..וגם להחליף את המרכזיה המיושנת וגם לחייג לחו"ל בזול מאוד וגם לחסוך עלויות נדידה סלולרית..וכמובן להשתמש בסמארטפון להוציא ולקבל שיחות בתעריף של חיבור קווי ולא סלולרי..
asterjet | 06.04.10
8.
לפני שנטוויז'ן משקיעים ב VoiP שיכבדו את הלקוחות שלהם ושישקיעו באמינות - כנסו
לפני שנטוויז'ן משקיעים ב VoiP שיכבדו את הלקוחות שלהם. זה מה שעברתי ואני עדיין עוברעם החברה הזו: היתי מנוי על שירותה קו טלפון וירטואלי הנקרא - ITFS, מדובר על קו טלפון בחו"ל לשיחות נכנסות שצלצל אצלי במשרד. שנים רבות עבדתי עם מספר הטלפון הזה והייתי מוכר בתחום עיסוקיי בכל אירופה. השירות הטלפוני הזה הפך מרכז עסקיי והשקעתי כספים רבים על מנת לפרסם אותו... מה רבה היתה תדהמתי שיום שחור אחד גיליתי ש 013 ניתקו לי את הקו - מבלי ליידע אותי - והמשיכו לחייב אותי מדי חודש על קו טלפון שהפסיק להיות פעיל... מעבר לחוצפה ולזלזול נגרם לי נזק אדיר ואני יודע שאינני לבד! עובדת בכירה התוודתה באוזניי שהם עשו "פאדיחה נוראית..." לעוד חברות. טוב שידעו כולם שבימים אלו מתגבשת קבוצה שמכינה תביעה ייצוגית בעניין. העסקים שנפגעו מהמהלך הזה יכולים לשלוח מייל מסודר עם פרטי המקרה לכתובת: tatmooda@gmail.com
השור הזועם | 06.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת