אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כישלון ליניארי: רפורמת שווי השימוש אינה מצליחה להתניע

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
אם אנשים יקחו מכוניות חסכניות מהר מאוד ישנו את החוק ואז הכל יקפוץ כמו תמיד
עד שמצליחים לשכנע אותנו לקחת רכב חסכוני / ירוק / היברידי הפריירים הראשונים מבינים מהר מאוד כי עבדו עליהם וההסבר של הפקידונים יהיה זה רכב חסכוני אז צריך להשוות כי המדינה מפסידה בסופו של דבר אנשים לא יקחו רכב מהעבודה ינהגו ברכב פרטי ויקבלו החזר הוצ' עם קומבינה שרואי החשבון ימצאו פירצה בחוק / בתקנות
hawk | 19.04.10
12.
משפט המפתח - "למכור את מכונית הליסינג ברווח"...
בתוך כל המילים והמשפטים (שכמובן כולם כבר מכירים, שמעו, הבינו והכי גרוע - התרגלו לכך שזה המצב), מתחבא משפט קטנטן של "גורם בענף הליסינג" שמצהיר בפירוש שהוא לא מסתפק ברווח העצום שיש לו בתקופת שלוש השנים של החוזה, אלא גם רוצה להרוויח ממכירת הרכב המשומש אחרי התקופה. תגידו, יש ביניכם עוד מישהו שמכיר דרך להרוויח (!) ממכירת רכב משומש? - הם עובדים בכאלו תחומי רווחים שהם יכולים לקנות את הרכב בהנחות עצומות ולהרוויח בפעם הראשונה, "להשכיר" אותו להייטקיסטים במשך שלוש שנים ולהרוויח בפעם השניה, ואז גם למכור את הרכב המשומש ברווח שלישי! אין. אין בושה... (והאמת היא שכנראה להייטקיסטים הגאונים גם אין כל כך הרבה שכל כמו שחושבים. נופלים למלכודות "כלוב הזהב" פעם אחרי פעם...)
ארז | 13.04.10
8.
את האוצר מעניין רק הכסף!מי שחושב שזהום האויר מענין אותם,טועה ובגדול.
האוצר לא חשב לרגע שרפורמת המיסוי תפחית את הנסועה וזהום האויר,מי שחשב כך הוא שוטה. תפקיד האוצר למלא את קופת המדינה עבור תשלום לקואליציות ולמשרדי ממשלה נוספים. רבותי, שיטת שווי השימוש הלניארי פשטה את הרגל. האוצר אינו מבין שעובדים הגרים בפריפריה מסוגלים לגיעי לעבוד במרכז הארץ רק עם רכב חברה. צריך להתעורר ולהעמיד במקומם את נערי האוצר.
אדם | 13.04.10
6.
פשוט בילבלו אותנו
בזמן המעבר היתה תקופה די ארוכה שהפרטים לא היו ברורים. כל שבוע / חודש היתה אימפורמציה חדשה ששינתה את החישובים כאשר לוקחים ליסינג ל-3 שנים רוצים לדעת שלא יהיה שוב שינוי רטרואקטיבי - או לפחות להיות מסוגלים להבין אותו. פשוט צריך פשטות - ושהאינפורמציה תהיה אמינה מהיום הראשון - ולא שכל חודש החישובים משתנים
שרון | 12.04.10
5.
לחץ על רשות המיסים
אם המעסיקים יסייעו לעובדים במהלך הבא רשות המיסים תחשוב פעמיים אם לפגוע בשכירים 1. העובדים יודיעו שהם מחזירים את כלי הרכב (נדרשת כאן הנהגה כדי לצאת במהלך מסיבי) 2. חברות הליסינג יקבלו הוראה על הפרת הסכם הליסינג והחזרתו המיידית ! ויש ללכת עם המהלך עד הסוף !! 3. כמות הפניות לחברות הליסינג תגרום להפסדים מייידים לחברות הליסינג ממכירת כלי הרכב בהיצף, שוק רכב יד שניה יכנס לקיפאון מוחלט. יפגעו עובדי חברות הליסינג, חברות הדלק, מוסכים רבים, חברות ניקוי של כלי הרכב, סוכניות למכירת רכב 4. כל אלא יתאגדו ויפנו לשר האוצר ולהסתדרות לעצור את המהלך של רשות המיסים 5. המהלך יעצור. העובדים לא ישלמו יותר מס 6. חברות הליסינג יפנו חזרה למעסיקים לקבל את כלי הרכב בתנאים אטרקטיביים מי המרוויח - כמעט כולם מי המפסיד- רשות המיסים למישהו יש שאלות ?
מחזיר את הרכב וקונה קטנוע  | 12.04.10
4.
שום דבר לא קרה כי:
1. הורדת המחירים של המכוניות היותר ירוקות - מעולם לא הגיעו לצרכן הסופי, אלא נכנסו לכיסם של היבואנים. 2. אף אחד לא יקח מכונית מאובזרת יותר, אם הוא ייצטרך לשלם עליה יותר כסף, בכל שיטה שהיא - אנשים יעדיפו את המכונית הזולה יותר, ולא המאובזרת יותר (בהתייחס לאותו דגם של אותו יצרן) 3. הרבה אנשים חתמו חוזה לפני החלפת שיטת החישוב
 | 12.04.10
2.
רבות מהחברות (בעיקר הייטק) הגדולות עברו לרכישת הרכבים בעצמן
מה שמהווה טלטלה עבור חברות הליסינג. לדוגמא: החברה בה אני עובד (אלביט מערכות) חילקה בחודשים האחרונים כ 400 רכבים חדשים לאלו שהחזיקו בדגמי ליסינג שהתיישנו (שלוש שנים על הכביש). כל הרכבים נרכשו ע"י החברה ולא כבעבר שהוחכרו מחברות הליסינג.
ויטו חלפון | 12.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת