2. לכאורה הרי מה שחשוב עכשיו זה להתייעל ולחסוך כמה שיותר כדי שהמאזן יצביע על כמה שיותר רווחים ובשביל זה חותכים,מקצצים ופוגעים בתנאים. ומקצצים גם בקטנות, בבחינת פרוטה לפרוטה מצטברת.. אם ככה אז רכב הוולוו שכבר יש מספיק, למה צריך להחליף ליגואר ? זה לא ביזבוז בתקופה שמקמצים ? זה שמורה לקצץ לכל האחרים לא צריך לתת דוגמה אישית ? איך מרגישים המקוצצים שאומרים להם שהכל למען מטרה משותפת ושהם "שותפים" ועכשיו צריך "לסבול" למען המטרה, מאזן רווחי,כשהם רואים שיש אדם אחד שיש לו פטור ממה שהוא אומר לאחרים ? שואל שאלת תם | 18.04.10 (ל"ת)
1. כדי להצדיק רכישת יגואר אז אייל מפטר הולך כמו טווס מפטר עובדים מקצץ בהוצאות והכול כדי לקחת מיליונים לכיסו ולנסוע על יגואר,בושההה!!! דן | 18.04.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": סמנכ"ל בפניקס פורש על רקע השינויים בהנהלת החברה
2 תגובות לכתיבת תגובה