אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נעים להכיר: המכונית החשמלית של רנו

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
לבטר פלייס אין אינטרס בטעינה בייתית
ברור שלבטר פלייס אין אינטרס שיטעינו את המכוניות בבית כי התשתי אמורה להיות שלהם ולהם יש אנטרס שנטעין מהם ולא ממקום אחר. אני בטוח שלרנו יש מספיק ידע וטכנולוגיה כדי ליצור אופציה לטעינה בייתית אבל אל תשכחו שלבטר פלייס יש את האינטרסים הכלכליים שלהם.
נתי | 24.04.10
25.
איזה סיבוכים יכולים להיות בהטענה ביתית ?!?!
הרי יצרן הרכב במיוחד תכנן את הרכב עם האפשרות הזאת, הסיבוך העיקרי - פגיעה בהכנסות "בטר פלייס" שמן הסתם תגלגל כסף לפוליטקאים וכ' (אמרתי שחיתות... ?) בלי קשר..מדובר על רנו, לרנו בארץ יש שם רע מאוד, רכבים לא אמינים, מוסכים בארץ שונאים לטפל ברכבים האלה כי הם לא מבינים בהם, אז למה מישהו חושב בכלל שהדגם הזה יימכר בארץ ?! הפלואנס הנוכחית לא מצליחה להימכר, אז זאת תצליח ?! דבר נוסף - חצי שעה הטענה ל 140 ק"מ ? אני היום עושה בממוצע כ 140 ק"מ ביום, לעבודה ובחזרה, אני לא מתאר לעצמי שאני אצטרך לבלות כל יום חצי שעה בתחנת דלק, זה לא הגיוני.. הפרויקט נידון לכישלון, וכך גם כספיו של עופר.
יהושוע | 20.04.10
22.
ל19 עדי מחולון אלו היו שאלות רטוריות
התשובות להן ידועות לי, ושאלתי אותן כדי להדגיש שלא מדובר פה רק על תשלום חשמל ולכן אין להשוות לעלות קילו וואט. הרבה יותר נכון להשוות לעלות קילמוטר דלק שהיא כיום 64 אג' לקילומטר לרכב שעושה 10.4 ק"מ לליטר לפי עלות דלק של 6.6 אני חוקר את הנושא אל תוך השעות הקטנות של הלילה או הבוקר יותר נכון במשך קרוב לשלוש שנים :) להערכתי עלות של קילומטר ברכב חשמלי תעלה בערך 55 אג' לרכב שנוסע כממוצע השנתי של קילמוטרים ותרד עד 40 אגורות למי שנוסע הרבה יותר מזה. סה"כ עלות האחזקה של רכב חשמלי צריכה להיות זולה יותר בגלל שהוא אמור לעלות 20% פחות ללא סוללה ועם הטבת מס, ועלות הטיפולים השנתיים תקטן מאוד. סה"כ חיסכון חודשי של 300-700 ש"ח. אם תקנה רכב חשמלי עם סוללה בבעלותך לא בטוח שהעלות החודשית תהיה זולה יותר כיוון שרכיב המימון יתיקר מאוד וכך גם הביטוח ולסוללה יש פחת עצום תוך 3 שנים היא לא שווה יותר מדיי... כל זה בשביל שנרגיש ש"דפקנו" את המערכת ואנחנו מטעינים מהבית
אדיר ב | 18.04.10
17.
סוללה עולה 12K$ לפני מס, אם רוכשים רכב ללא עלות סוללה צריך לשלם איכשהו
מה עם הקמת תשתיות טעינה, ותשתיות החלפת סוללה? זה גם עולה כסף עוד נקודה חייבים מערכת הטענה נפרדת וחכמה למכוניות אם רוצים שכל המכוניות יהיו חשמליות אחרת יקרו שני דברים 1. החשמל יקרוס כל יום בערך ב8בבוקר וב8 בערב כשכולם יגיעו לעבודה ויטעינו ושיחזרו מהעבודה 2. כולם יגנבו חשמל מכולם, וזה יסתכם בהרבה כסף, מי ישלם על החשמל של כל המכוניות במקום העבודה, וובמרכזי הקניות או בחניון של מסעדה או אולם אירועים? צריך לעשות סדר בדברים האלו
אדיר | 18.04.10
10.
שימו לב לעובדות הבאות
כל החוכמה שבטר פלייס תסבסד את עלו המצברים ... וכך תרכוש רכב עם חבילת דלק ... בנוסף, מערכות הטעינה המהירות של בטר פלייס יוצבו במיקומים אטרקטיביים כמו בחניון העבודה, בחניונים פרטיים ובתחנות דלק .. תחנות טעינה והחלפת מצברים ימוקמו בצירים הראשיים ... כנראה ששחלק מהאנשים יבצע טעינה במשך 6-8 שעות בבית . .
יורם מראשון | 17.04.10
5.
הסבר עבור 3 , שאתה גר בדירה קומה 4 והמכונית שלך בחניה רחוק איך תטעין אותה?
בדיוק לנישה הזאת הם נכנסים הטענה בחניות ליד הבית, במקום העבודה ובשאר מקומות ציבורים כולל החלפת מצבר מהירה, למי שיש בית צמוד קרקע הוא באמת יכול להטעין ישירות אבל זה המיעוט , הרוב גרים בבתי דירות ואין להם שום שקע חשמלי ליד הרכב, אותי קצת מדאיג הנושא של שליטה של גורם אחד בכל המערך ההטענה שיבנה אם זה ימריא זה יהיה מצב לא בריא
ישראלי | 16.04.10
4.
למען ההגינות - הכתבה אינה מלאה
בשקע הביתי הטעינה תיקח כ 6-8 שעות ובעמדות טעינה כ-30 דקות, כי קו החשמל בעמדות האלה יהיה חזק במיוחד (לפחות על פי רנו). הנה לינק לאתר באנגלית: http://green.autoblog.com/2010/04/15/renault-finalizes-design-of-fluence-ze-and-kangoo-ze-starts-tak/ מה שכן, זה יהיה ממש רע, אם הרכבים יגיעו לארץ ללא אפשרות לטעון אותם בבית (או בעבודה, דווקא נשמע יותר הגיוני מלהעביר כבל מאריך מהבית לרכב בלילה) בשקע רגיל. אם זה אכן יקרה, יתגלה פרצופם האמיתי של בטר פלייס - עוד מונופוליסטים על הראש שלנו..
 | 16.04.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת