6. ל3- מי שהזמין 787 זה ארקיע .ישראייר אפילו לא חולמים על זה וגם ארקיע בבוא היום לא יוכלו לקנות את המטוס היקר הזה שטס מאד רחוק עם מעט מידי נוסעים ביחס למרחק הטיסה מה שיחייב כרטיסים יקרים מהתחום | 29.04.10 (ל"ת)
4. ברגע שיגיעו שני ה-787 כולם ירצו לטוס בהם! זה לא מטוס זה חוויה! רק מקווה שלא ידחסו מושבים כמו ב-777 של אל-על | 28.04.10 (ל"ת)
3. מבט אל העתיד חשוב לי כצרכן לדעת שיש חברות ישראליות המנסות ולעיתים אף בתנאי שטח קשים. חשוב לכולנו כצרכנים לעודד לתחרות. אם החלפת צי מטוסיה אני משוכנע שהחברה הזו תמריא ורחוק, אני טס איתם בתדירות של אחד לחודש וחצי ובכל הקשור לשירות שנותנים עובדיה, אני נותן להם ציון מעולה ליאור | 27.04.10 (ל"ת)
2. אין לישראייר יכולת להתמודד עם תקלות ובתעופה יש תמיד תקלות. אם יש לך צי מטוסים קטן, יכולת ההתמודדות עם תקלות - נמוכה מאוד לכן אם חשוב לכם לטוס בזמן, טוסו עם חברות גדולות יותר אם הזמן פחות קריטי - טיסה/המתנה נעימה נפגע ישאייר | 25.04.10 (ל"ת)
ישראייר עשויה להישאר עם מטוס אחד בקווים הבינלאומיים
6 תגובות לכתיבת תגובה