16. שקדי. תודיע לי תודיעו לי כשיהיה לאלעל מטוסים חדשים ושירות סבבה עד אז אני ממשיך לטוס עם לופטהנזה וסוויס בריטיש וירג"ין אטלנטיק ואפילו אליטליה כי להם יש רק מטוסים חדשים והרבה אוכל ודיילים/ת סבבה. חבל שאני לא יכול לטוס עם החברה שלי שכל כך אוהב אלי צוקרמן | 05.05.10 (ל"ת)
15. תגובה ל-8 וואי וואי אתה ממורמר.. אני דווקא חושב שכדאי שייפתח קורס דילים חדשים "בכדי ללמד את ה"טובים הוותיקים" כמה שהם לא כאלה..במיוחד שה"תפוקה" שלהם מאוד חמוצה..משהו..אז אני חושב ..שלהעיף דייל ותיק ומנוסה ושתפוקתו לא בשמיים תתיייעל הרבה יותר מפנים חדשות ונמרצות שבאמת עושה חוייה טובה לנוסע. אז גיא.. דייל יקר תקבל את הנושא בהבנה.. ומטוסים חדשים כן צריכים להיות עניין על הפרק ולא כ"א כי בזה דווקא את מעבירי הקורסים צריכים להעיף..כי עבודה טובה הם לא עשו אורן | 03.05.10 (ל"ת)
14. תגובה למספר #12 פרסם את הקישור לאתר שאומר שאסור לבצע שינוי יעזור לי מאד לדעת על בסיס מה אתה כותב את אשר אתה כותב . והערת אגב אחת קטנה , אין דבר כזה אסור לבצע שינוי .בחיים (ככלל) אחרת לא היינו מתקדמים במילימטר בכל תחום . מבלי לפגוע בזכויות\איני נמנה עם המגיבים בתשלום. צחוק באמצע | 02.05.10 (ל"ת)
13. מחיר הביטול על הנהלת אל על לפרסם מה מחיר ביטול החוזה. הודעה זו חשובה לבעלי המניות שלהם ולציבור זכות לדעת עליה. עו"ד נפתלי גור אריה | 01.05.10 (ל"ת)
12. תגובה ל- 9 שלום לך איש יקר יפה ששמת לב למאפרות במושבים. אך חבל שאתה כלל מביע את דעתך ברבים. ממליץ לך לבדוק היטב את דעותיך לנושא התעופה בכלל. לנושא: עפ"י תקנות תעופה FAA, EASA (ארגוני תעופה רגולטורים) אסור לבצע שינוי - כולל הסרת מאפרות. מקווה שהשכלת - ואם לא ... אז טטוס בחברה אחרת .... אני בטוח שמיד תחזור לאל-על טיסה נעימה. רונן | 30.04.10 (ל"ת)
10. האם שקדי כמפקד ח"א היה מוותר על רכישת מטוסים חדישים? כל חברות התעופה סבלו מהמשבר הכלכלי, אבל מחדשות את צי מטוסיהן. אל-על תטוס כנראה במטוסי גרוטאה עוד שנים רבות. נוסע לא מתמיד | 30.04.10 (ל"ת)
9. למטוסיי אל-על יש לוחיות רישוי של רכבי אספנות . למטוס בקו בייג'ין עדיין יש מאפרות בכסא, תזכורת לשנות ה 70, רווח של בנטימטר בין השורות הכסאות ומנוע רוטט שקשר לכנף עם אזיקונים. | 30.04.10 (ל"ת)
8. שקדי תתיעל במקומות הנכונים במקום לחסוך במטוסים חדשים (החסכון הוא על חשבון הלקוח), אולי כדאי לך להתייעל בנושא כוח אדם (דיילים). במקום לפתוח קורסי דיילים חדשים, תשמר את הקיימים (הטובים שבניהם), כך תחסוך עלות של קורסים חדשים, ובנוסף התפוקה של דייל ותיק גבוהה בהרבה מדייל חדש. במקום לחסוך במקומות שפוגעים בחווית הלקוח (רענון צי המטוסים), תייעל במקומות שיתרמו לחווית הלקוח ובנוסף יחסכו לאל על כסף. גיא | 30.04.10 (ל"ת)
7. עד מתי ניתן שאל על תעשה מאיתנו צחוק??? מחירים בשמיים, דיילים חמוצים, תחזוקת מטוסים עלובה (עכשיו מתברר שהיא תשאר כזאת), למה לטוס איתם????? רווית | 30.04.10 (ל"ת)
3. החלטה חכמה של שקדי גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. מרשים שהצליחו לשכנע את בואינג דודו | 30.04.10 (ל"ת)
1. החלטה טובה מאוד!!!! כרגע לא צריך את המטוסים. ברגע שיצטרכו ויוכלו - יצטיידו כבר ב- 787 המודרני והחדיש שעושה את אותה עבודה בעלות נמוכה יותר באופן משמעותי. בהצלחה לאליעזר שקדי בניהול החברה הזו. ולעובדים - כדאי שתתייצבו מאחוריו, כזה מנהל בחיים לא יהיה לכם. א.א | 29.04.10 (ל"ת)
אל על ביטלה הזמנת 4 מטוסים מבואינג בעלות של 576 מיליון דולר
16 תגובות לכתיבת תגובה