אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מיליארד דולר בקלינטק יפתרו את הצרות"

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
ל-15, תגיד אתה רציני?????
בדיוק לפניך רשם בחור על הרעיון הזה ואני מכיר את התוכנית שלו כבר כמעט שנתיים. תוריד את התוכנית **שלו** ותראה... אני יודע שהוא גם שלח את הרעיון **שלו** לחברי כנסת ושרים בממשלה אבל אני לא יודע מה נסגר עם זה. ראיתי את התוכנית הזאת גם בעוד מקומות. תעשה חיפוש על תוכנית תעלת המערכת בגוגל ותראה בעצמך. "רעיון שלך" אלק...............
רוני | 10.05.10
16.
סוף כל סוף רעיון מקורי ומרענן ויש לי רעיון איך לתקצב מיליארד דולר ויותר הכל בידי הממשלה
לא פעם אחת ולא פעמיים בתגובות שלי, הזכרתי שאחד ממקורות הכסף הזמין ביותר לממשלת ישראל זהו הר הכספים, כסף חופשי המצוי אצל הציבור אשר רבים ממנו לא יודעים מה לעשות איתו. מדובר על 2 טריליון שקל שהם 600 מיליארד שקל. הרעיון של גאון ושומפלבי מדבר על מיליארד דולר שהם בערך 3.8 מיליארד שקל. כל שצריכה לעשות הממשלה זה לקחת הלוואה מן הציבור בערך של פחות מאחוז אחד מהר הכספים הזה, ע"י הנפקת אגרות חוב עם תשואה לא גדולה, נאמר 2% וצמוד למדד. המחשבה שלי אשר עדיין עומדת הוא לקחת הלוואה קצת יותר גדולה מהר הכספים הזה על מנת להשלים בכמה מיליונים את התקציב של הבריאות, של מערכת הכבישים לנגב ולצפון, למלחמה בתאונות הדרכים וכדומה. כל האמור מותנה בכך שכל המשכורות החזיריות של חזירינו בע"מ יבוטלו וכמו כן שתקום וועדה אשר לא תיתן שתדאג שהשומנים של הממשלה לא יתעבו. זה מאד לא הגון שהצלחת הממשלה, עליה כולם מדברים, נובעת מהקיצוץ שנעשה לנצרכים למיניהם. שלמה רחמן חיפה
שלמה רחמן | 10.05.10
15.
הצבת יעדים לאומיים לטווח ארוך חשובה ביותר,התפלה ללא עלות משמעותית-רעיון
כבר דיברו דנו ולעסו את תעלת הימים,עד שירדן הודיע שתעשה זאת לבד,וגם תשובה שניסה להחיות את הרעיון נדם,הרעיון שלי דומה אך שונה,תעלה מהים התיכון לים כינרת,ובכן מה נקבל,מילוי של מפלס הכינרת במיים מותפלים,מים יזרמו בתעלה/צינור מאזור עכו בקירבת החוף יבנה מכון התפלה שיקבל את האנרגיה להפעלתו מהמרת אנרגיה שתיווצר מהפרשי הגובה בין הכינרת לים התיכון שזה כ 250 מטר,את הבניה והחפירה יבצעו במכרז כך שהזוכה יקבל אפשרות לפתח לצד התעלה אגמיים ושטח מלונאות תירות וקמפינג, מה נרוויח ולמה?ראשית מיים מותפלים שנמהלים במי הכינרת וממנה הרי יש מערכת שאיבה והובלה של המוביל הארצי,עודפי מיים אם יהיו יזרמו בירדן בדרך הטיבעית לים המלח וימנעו התיבשותו והיווצרות בולענים,וכל זה למעשה ללא תיקצוב ממשלתי
p | 10.05.10
14.
תוכנית שתפתור את כל בעיות המים של ישראל כבר קיימת...
תוכנית "תעלת המערכת" היא הפיתרון היחידי שיכול באמת להרים מיפלסים ולהציל את הכנרת, את נהר הירדן הדרומי וגם את ים המלח. אפשר להוריד את התוכנית מכאן : TheSystemCanal.info זהו אתר מינימליסטי (שאינו למטרת רווח) המיועד לתאר בקצרה את הנושא ולתת לכלל הציבור את האפשרות לראות תוכנית שמעולם לא הועלתה ולא נבדקה על-ידי הרשויות... התוכנית מפורטת ומציגה גם את יתרונות התעלה ולא רק את המבנה שלה. תוכנית תעלת המערכת פותרת מערך רחב מאוד של בעיות מים ואיננה נקודתית רק לכנרת. ** תוכנית זו נכתבה לאחר מחקר מעמיק הנשען על עובדות ונתונים רשמיים בלבד! אשמח לענות על כל שאלה (ואני בטוח שיהיו), במייל וגם בטלפון' רק בבקשה תקראו את התוכנית לפני שאתם מגיבים...
איתן ארבל | 10.05.10
8.
יש הרבה פתרונות, חלקם כבר מיושמים
חשמל אפשר להפיק מאנרגיית הרוח (מה שכבר נעשה במשך שנים, גם בארץ, רק בקנה מידה קטן מאוד), מאנרגיית השמש (צריך פשוט להקצות שטח; במדינות רבות זה עובד מצויין), ומשריפת גז טבעי - משאב שקיים אצלנו ומזהם פחות מנפט (וגם זה כבר מיושם בארץ, ואפילו נמצא בהתפתחות). רכבות וציי רכב חלוקה אפשר להניע בקלות באמצעות אותו החשמל. כלי רכב שצריכים להיות זמינים בכל זמן נתון אפשר להסב לגז טבעי בדיוק כמו את תחנות הכוח (אני לא מאמין בפתרון של אגסי). זה נקרא הנעה בCNG - לא לבלבל עם גפ"מ (LPG), שזה גז שהוא תוצר לוואי של נפט (למרות שגם הוא מזהם פחות מבנזין, אבל לא פותר את בעיית התלות ביבוא). במדינות רבות נעשה שימוש בCNG כבר עשרות שנים! חלק נוסף מהפתרון הוא עידוד במס לאופנועים חסכוניים במיוחד בדלק (צריכת בנזין 1:30 ומעלה). לגבי התפלת מים, אז גם זה לא משהו שדורש פיתוח טכנולוגי מיוחד - הטכנולוגיה כבר קיימת. צריך רק לבנות את המתקנים בהקדם. לצורך חיסכון, לא יזיק גם להפסיק לבזבז מים וחשמל על מדינת האוייב עזה - שיסתדרו בכוחות עצמם! אז בשביל מה בדיוק צריך להשקיע כ"כ הרבה כסף על מחקר? לא הגיוני יותר פשוט להוריד את כל החסמים הבירוקרטיים והאחרים ולתת לטכנולוגיות קיימות להיכנס?
יבגני | 10.05.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת