אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בכיר בענף הסלולר: הורדת דמי הקישוריות תפגע בצרכנים הפרטיים

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
זו בדיוק מטרת המפעילים הוירטואלים החדשים - MVNO
בואו נראה איך חברות הסלולר מעלות מחירים לקהל הפרטי !!!!! הקהל הפרטי רק ינהר במאות אלפים לחברות החדשות כמו הדואר או 365 שיציעו דקות במחיר עסקי. אין בעיה בכלל: אותו בכיר יעלה מחירים ויחטוף את ה"שטוזה" של החיים שלו מאחורה עם אובדן של מאות אלפי לקוחות פרטיים. קדימה הפועל, בוא נראה אותכם מעלים מחירים לאחר שהדואר או 365 באויר. מנהלי הסלולר חושבים שהציבור הפרטי מטומטם - מי שמטומטם הם מנהלי הסלולר שיצרו דעה כ"כ שלילית כלפיהם. מעניין למה הם נלחמים בכל הכוח למנוע ממפעילים חדשים להפעיל שירות. אההההההההההההה, שכחתי, זה ל"טובת הלקוחות" שיוכלו להחזיק אותם יותר חזק ב"מקום רגיש"
מיקי | 28.06.10
16.
קפריסין - הודו וארצות אחרות
לא ברור לי כיצד שיחות יוצאות מקפריסין ומהודו (SIM - PREPAID ) זולות כל כך. אשמח לתרום מנסיוני לכל מי שחפץ - אולם אשמח להבין כיצד תתכן שיחה לישראל מארצות אלה בעלות מספר אגורות זעומות לדקה - זול יותר מאשר עלות שיחה מקומית מסלקום לפרטנר או פלאפון....
אורי | 10.05.10
15.
נו, אפילו חברות הסלולר אומרות שאין מנוס מתחרות... שהרי ללקוח הפרטי אין כושר מיקוח!!!
אבל אם יהיו עשר חברות עם דמי קישוריות נמוכים והגבלת התחייבות לחצי שנה אז כן יהיה כושר מיקוח!!! מדינה אוכלת יושביה... ועוד אומרים שיש לנו זיכרון קצר, מה שלא מבינים שזה לא הזיכרון שקצר, זה האפשרויות שמאוד מאוד מאוד מוגבלות!!!!
טל | 10.05.10
11.
יעשו הכל שהלקוחות הפרטיים , יסבלו כל החיים שלהם וזה הולך להם, ואתם שותקים?
דיייי נמאס , לחפות על העסקים ולתת להם הנחות והורדות תעריפי השיחות בנייד . מה אם הלקוחות הפרטיים תגידו שלא נחזיק טלפונים סלולרים, תנתקו ללקוחות הפרטיים את הקו של הטלפון הבייתי , תנתקו את הגלישה באינטרנט ללקוחות פרטיים וגם על דרך תשביתו לבעלי רכבים פרטיים את המכוניות וזהו . במקום לצאת לרחובות כמו שעשו באתונה וסלוניקי לא יזיק לנו לעשות את זה כאן . רק תראו ביומיים של מהומות שם והכל השתנה לטובה ביוון . כל אחד כותב לי מאחורי מקלדת בואו נצא לרחובות אבל לא רואים שום כלב בחוץ , אני אישית אם קוראים לי או מתקשרים אליי לצאת לרחובות כמו ביוון אני יוצא ולא סתם כותב תגובות כאלו .
אזרח עצבני  | 10.05.10
10.
הלקוח הפרטי דווקא ירוויח.....
כי הלקוח הפרטי ידבר יותר מטלפון קווי אז גם פחות קרינה וגם פחות עלות לשיחה. ה "בכיר" עוד לא הפנים משהו. הפער במחיר השיחה ירד משמעותית מהטלפונים הקוויים ויעלה בסלולאריים כלומר עליה "כפולה" ואז החברות הקוויות תצאנה במסעות פרסום להגברת המודעות לשיחה קווית. אז דיה לצרה בשעתה. עכשיו מה שצריך לעשות זה להפחית את דמי הקישוריות ומייד
Y2Work | 10.05.10
7.
אוי אוי אוי
לקחת 25% אחוז מהרווח הנקי-זה מטורף. לא!!!! זה מטורף שמשפחה בת 5 נפשות מוציאה לפחות 500 ש"ח כל חודש על טלפונים. זה מטורף ששכר מינימום הוא 4000. זה מטורף שאזרח תורם 10% ממשכורתו לחברת סלולר שתורמת שכר של 400K ש"ח כל חודש למנכ"ל. זה מטורף שבעלי הון מנצלים את משאבי המדינה כדי לעשות קופה. זה מטורף שאני צריך לשלוח את ילדיי ל3 שנים שירות בחינם כדי לשמור על אנטנות סלולריות כאשר בני החייל אפילו לא זוכה בשיחות חינם מהבסיס.
 | 10.05.10
5.
בכיר הציבור
איפה הבכיר בציבור (ואולי אגודה צרכנית ) שיפעיל את כח המיקוח של הציבור ,שידרוש מהציבור לצמצם את חשבון הסלולאר ל- מקסימום 80 ש"ח .ונראה אותם מעלים תעריפים. ומצד שני לפתוח את הענף לתחרות.עם עוד 4 חברות ,למה שלכל חברה יהיו מליון לקוחות .כדי לשפר את השרות יאפשרו לחברה לטפל המספר לקוחות מוגבל ,עם מרווח מסוים של לקוחות נוספים.
mos | 10.05.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת