4. למספר 2 אתה אמנם צודק, אבל הבעיה ששפיר תוכל לבוא בטענה לפיה אם האוצר היה נותן לה את המימון הנוסף של 200 מ' ש"ח, היא היתה יכולה לעמוד בפרויקט. לדעתי יש כאן פתח לעיכובים משפטיים לא מעטים יעקובי | 03.06.10 (ל"ת)
3. ל-2 , 1 צודק ואתה טועה ומטעה- נראה שמדובר על תוספת להצעה של דניה תלמד לקרוא לפני שתטיף | 03.06.10 (ל"ת)
2. למספר 1 - לדעתי כדאי ללמוד הבנת הנקרא לפי פרסום תגובות. הרי דניה סיבוס לא שינתה את הצעתה לאחר סגירת המכרז. הצעתה של דניה סיבוס נשארה כמו שהיא. ההצעה של שפיר הנדסה, שהייתה נמוכה ב400 מליון ש"ח מהצעתה של דניה סיבוס, זכתה במכרז. לאחר שנסגר המכרז הודיעה שפיר הנדסה למדינה כי היא לא תוכל לבצע את הפרוייקט בסכום שהציעה. לפיכך החליטה המדינה לאפשר לדניה סיבוס לקבל את הפרוייקט בתוספת של כ200 מליון ש"ח (על הצעת שפיר). שהם עדיין כ200 מליון ש"ח מתחת להצעתה של דניה סיבוס במכרז. רועי | 03.06.10 (ל"ת)
1. לדעתי שינוי התנאים לטובה לאחר מכרז מצריך חקירת מבקר המדינה כדאי לתת הצעות נמוכות מדי במכרזים | 03.06.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט" - האוצר לדניה סיבוס: תוספת של 200 מיליון שקל לכביש 531
4 תגובות לכתיבת תגובה