אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אמיר לוי: "רכבת לב"ש לא תפתור את הבעיה של הנגב"

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
העברת כל המנגנונים הציבוריים לפריפריה
העברת המנגנונים הציבוריים מהמרכז לפריפריה אפשרית - פנימיות, מוסדות סיעודיים, בסיסי צבא, בתי כלא, בתי חולים, שדות תעופה, אוניברסיטאות, משרדי חברת חשמל, משרדי ממשלה, שב"כ המוסד, הרכבת, המרכז למיפוי ישראל, רשות הנמלים, רשות הגז, מקורות, ההסתדרות, ויצו, קק"ל, ישיבות בתמיכת המדינה וכל מה שממשלתי וציבורי בגוש דן! בכסף שמקבלים על מכירת הנדל"ן במרכז הארץ ניתן גם להקים מבנים חדשים בפריפריה שם הקרקעות זולות גם להעביר וגם ישאר עודף! תאמינו לי שהעובדים ישמחו למכור את דירותיהם הצפופות בפתח תקוה ולקנות באותו מחיר וילות מרווחות בישובים קהילתיים!
אביזו | 07.06.10
11.
פיתוח הנגב
לאמיר לוי הנכבד: רכבת לב"ש כבר יש. מה שצריך זה מפעל בסדר גודל של אינטל באזור אופקים. ואלי הגיע הזמן לחשוב על מצפה רמון כ על לאס וגאס של ישראל,זה יתן תנופה רצינית ביותר של תעסוקה וכסף נזיל . בנגב חיים אנשים נהדרים ואיכותיים ביותר שצמאים לעבודה מכובדת ולבילוי נאות. בהצלחה.
uzon | 07.06.10
8.
המפתח לפיתוח הנגב הוא אכיפת חוקי המדינה
ברגע שהנגב יהיה מקום שקט שומר חוק, עם אחוזי פשיעה כמו במרכז, שמכבדים בו חוקי תנועה, שהתושביו יהיו בני תרבות, שאנשים ובייחוד נשים לא יפחדו להסתובב בלילה, שחברות ובתי עסק לא יזדקקו להוציא אלפי שקלים על ביטוח ואבטחה - רק אז יהיה סיכוי שיהיו בו יותר מקומות תעסוקה, ביקוש למגורים ועליה במחירי הנדלן.
 | 06.06.10
7.
צורד אמיר, הרכבת אינה יעד מעודף לפיתוח הנגב,איכות חיים ראשית חוכמה.
הרכבת תרחיק את אלפי משרתי הקבע בצומת הנגב, יש צורך לערוך בדק בית בכל הקשור לבריאות, ידוע על 30 אלף ימי אישפוז של ילדים בסורוקה מדי שנה. רק בימים אלה מנסים ראשי התעשייה לכבס נתוני איכות האויר חוזרים למחדל הדוח של החברה מהולנד הD.H.V דוח שכובס בניקוי יבש מס פעמים,{מתוך פרוטוקול ועדת הפנים בכנסת+כתבה של יעל בנוכחי בזמנו.}.
תושב הנגב | 06.06.10
6.
המפתח לפיתוח הנגב הוא אכיפת חוקי המדינה
ברגע שהנגב יהיה מקום שקט שומר חוק, עם אחוזי פשיעה כמו במרכז, שמכבדים בו חוקי תנועה, שהתושביו יהיו בני תרבות, שאנשים ובייחוד נשים לא יפחדו להסתובב בלילה, שחברות ובתי עסק לא יזדקקו להוציא אלפי שקלים על ביטוח ואבטחה - רק אז יהיה סיכוי שיהיו בו יותר מקומות תעסוקה, ביקוש למגורים ועליה במחירי הנדלן.
 | 06.06.10
4.
רכבת תועיל ועוד איך תועיל
הכל ענין של סוג רכבת. רכבות מהירות מעל 300 ק"ש (מטיפוס בולט) עוברות את הדרך מב"ש לת"א בפחות מ 30 דקות כולל עצירה בדרך. ממצפה רמון לערך זה יקח עד 50 דקות. מכיוון שהנגב ריק יחסית, מחיר דירה בישראל הבנוי- מעלות בניה ועלות קרקע, הרי בתים פרטיים מרווחים יהיו זולים מאד בדרום. מעבר הדרגתי של אוכלוסיה שעובדת במרכז וחיה בדרום רק ישפר אותו ויגרום לחלוקה טובה יותר של אזורי תעסוקה בכל הארץ. מנהיג פוליטי וכלכלי טוב רואה את אופק הפיתוח העתידי לוא רק את המזומנים שירוויח מיד. נראה לי שועידת הנדל"ן עסקה רק בפתרונות לטווח קצר ולהרוויח מיד והרבה.
אריאל עשירי | 06.06.10
1.
השינוי יגיע כך
כדי לקדם את הנגב יש לעשות כמה דברים במקביל הקמת העיר כסיף ליד ערד עיר של 15 אלף יחידות דיור בין ערד לבאר שבע תחזק את הנגב מכל הבחינות חיבור ערד למסילת רכבת של מטען-ונוסעים עד ים המלח חיבור ירוחם מצפה רמון הערבה ואילת ברכבת מטען ונוסעים הקמת שדה תעופה משני בנבטים הרחבת כביש 40 והכביש לאילת ל4 מסלולים הקמת חדרי מיון קידמים במצפה רמון-ירוחם-הערבה עידוד השקעות בתחום האנרגיה המתחדשת בכל איזור הדרום הנגב הערבה עד אילת פתיחת המנחת במצפה רמון הרחבת כבישים ראשיים ל4 מסלולים סלילת כבישים חדשים לקיצור דרכי הגעה השקעה בתאורת כבישים הקמת ועדה לשיקום עיירות הפיתוח קידום ועידוד המשקיעים הפרטיים עידוד יוזמות אישיות ויש עוד הרבה מה לעשות חלק מהדברים שכתבתי נמצאים על הנייר בתוכניות שונות
איש הנגב | 06.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת