אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פודינג מדיה על סף סגירה

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
פודינג לא הקדימה את זמנה, אלא עבר זמנו של מייזלוס
מייזלוס, שקנה את המוניטין שלו בחרת פס-עבה (שעשתה אקזיט מטורף לפני כמה שנים) אמור ללמוד לקח מהכשלון הזה. אלא שכל מי שמכיר אותו יודע שהוא לא באמת מסוגל ללמוד לקח, ומה שעצוב יותר, המשקיעים התמימים לא לומדים את הלקח. עבדתי בפודינג בשנים האחרונות, והייתי עד להחלטות מוזרות, שינויי כיוון תזזיתיים ויחס דיקטטורי כלפי העובדים מצידו של מייזלוס. תגובתו (הקדמנו את זמננו) היא אופיינית להיבריס התמידי שהוא שרוי בו. אין כאן שום התבוננות פנימית או ניסיון להבין היכן היו הטעויות. הטעות הראשונה של פודינג הייתה כבר בעצם קונספט, שהיה לא חוקי- האזנה לשיחות טלפון כדי למקד פרסומות על פי תוכן הנאמר. כאשר זה נכשל, המשקיעים היו צריכים להציל את שאריות ההשקעה שלהם ולברוח, אבל מייזלוס שכנע אותם שלא מספיק לשרוף 8 מיליון דולר על כלום, וקיבל מהם עוד 3 מיליון דולר מיותרים. הסוף היה ידוע מראש והיום החברה נקברת קבורת חמור. אני מקווה שאנשים בתעשייה ילמדו את הלקח - לבדוק את התכנית העסקית ולא להתרשם ממוניטין שייך בכלל לצוות הרבה יותר גדול ולא לאדם בודד.
יוסף | 08.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת