31. החזירו את קו 30 ברמת גן בשנת הלימודים איך נוכל להספיק להכניס ילדים לגנים/לבתי ספר ולנסוע שעה וחצי כדי להגיע לרחוב יהודה הלוי מרחוב הירדן? במקום לשדרג את השרות לאזרח אנחנו עושים הכול הפוך. אייל | 03.07.11 (ל"ת)
30. חבורת פוליטיקאים אופורטוניסטים... הולכים להפוך לנו הכל ולקחת אותנו מכמעט הודו להודו. משה | 13.06.10 (ל"ת)
29. שר יקרתתחיל לטפל גם בפירסום שעל גבי האוטובוסים זה נורא במקום להיתמקד בכביש בימקום להיתמקד בכביש אתה מיתמקד בפירסומת שעל גבי האוטובוס נורא והיום קובי | 12.06.10 (ל"ת)
28. כל עוד אין תחבורה ציבורית בסופי שבוע אנשים ימשיכו לקנות מכוניות וישתמשו בהן גם במהלך השבוע אני ורבים מחברי היינו מוותרים על קנית מכונית אם הייתה תחבורה ציבורית בגוש דן בסופי שבוע. מכיוון שכאמור המכונית נחוצה לסופי שבוע, אנחנו משתמשים בה גם במהלך השבוע. המדינה רוצה להפחית את השימוש ברכב במהלך השבוע? היא צריכה לדאוג לתחבורה ציבורית בסופי שבוע! רק אז אנשים רבים יוותרו על קנית מכונית. במדינה שלנו אי אפשר לא להחזיק מכונית כי אף אחד לא רוצה להיות כלוא בבית בסופי שבוע בגלל העדר תחבורה ציבורית! תתטפלו בלב הבעיה! תדאגו שאנשים יוכלו לוותר על מכונית! יוסי | 10.06.10 (ל"ת)
27. די כבר עם ההבטחות - אנחנו רוצים מעשים וה-BRT נראה לי עדיף ונראה לי שהרעיון שהעלה מגיב 16 (BRT) הוא הישים ביותר מכל מה שהוצע פה (זול, מהיר ליישום וביישום נכון - אפקטיבי כמעט כמו רכבת תחתית). עדן ב. | 10.06.10 (ל"ת)
24. צריך להפוך את התחבורה הציבורית למשתלמת יותר אם מבחינת מהירות, זמינות, נגישות, מחיר, ואיכות השירות. מי שיכול להרשות לעצמו מבחינה כספית לוותר על תחבורה ציבורית בארץ עושה את זה, וזה עצוב. אגב גם הקווים הבין עירוניים חייבים לעבור רפורמה, לא רק בתל אביב וגוש דן. - | 10.06.10 (ל"ת)
22. למגיב מספר 2 אתה באמת חושב ששבילי אופניים יעזרו? אתה מצפה שעם חליפת עסקים אני אצא בבוקר ויעלה על אופניים כדי להגיע למשרד מזיע? עודד | 10.06.10 (ל"ת)
21. דיבורים לחוד ומעשים לחוד. תדפדפו בהיסטוריה של שרי התחבורה ,כלום לא ייושם(כנסו) התוכנית הגרנדיוזית, לא תיושם ולא בשל בעיה תקציבית,כי אם בשל הביורוקרטיה המחלחלת לכל מקום שצץ רעיון כלשהו. אריק | 10.06.10 (ל"ת)
19. ל 6 אני חולונית ולא תשמעי אותי מדברת ככה איפה את חיה ? מתי בפעם האחרונה יצאת מחולון ב 7 בבוקר ? כן כן , אני מדברת על 7 , לא על 9 כמו כל ההיטקיסטים , העיר פקוקה בטירוף לא הגיוני, ועוד הולכים לשים שם רכבת ? כלומר אנשים עוד יפקקו את העיר כדי להגיע לרכבת ? עיר סבבה, אבל סיוט לגור שם מבחינת תחבורה ויהי מה !!!!! ואני חולונית שמדברת רפי | 10.06.10 (ל"ת)
18. ברור לי שהתכנית הזו הולכת לסבך במקום להקל ותגרום ליותר מכוניות פרטיות בכבישי תא כבר היום ישנו יתרון בולט לקווי אוטובוס הנוסעים בתל אביב "לאורך" כלומר בכיוון צפון דרום לעומת קווי רוחב. הרעיון להריץ מיניבוסים ולחייב נוסעים מהפרברים להחליף לאוטובוס על הציר הוא רעיון תעתועים שיכשל. זהו רעיון שלקוח מתנועת הרכבות אלא שברכבת אתה מחליף קו בתוך טרמינל סגור ובלי צורך להציג כרטיס בעליה לקו השני. כמוכן לוחות הזמנים פחות או יותר קבועים. כאן צריך לעלות למיניבוס לרדת ברחוב לחכות שוב פעם בחוץ לאוטובוס שמי יודע כמה זמן יקח לו להגיע ואז שוב לעמוד בתור להצגת כרטיס או רכישת כרטיס..באמת..אני מוכן ללכת קילומטר או שניים ברגל ולא להיזקק להחלפת אוטובוסים בנסיעה אחת. וכל פעם לחכות לו מחדש. אם יחיבו אותי להחליף אוטובוסים אני אעדיף להשתמש ברכב או בכל אמצעי שהוא לא אוטובוסים ולא אהיה היחיד.. michael | 10.06.10 (ל"ת)
17. חכמי חלם תשאירו לנו את האוטובוסים כמו שהם היום ראינו מה קרה כשקווים לקחה את התחבורה בפ"ת. זו תהיה בכיה לדורות. כץ,תתעשת לפני שתצטער על הבלאגן שיהיה. אתה תפסיד הרבה קולות בגלל השינויים האלה. משרד התחבורה לא המציא את הגלגל. תנו לאגד ודן להמשיך כמו היום. יהודה | 10.06.10 (ל"ת)
16. המהפכה האמיתית בת"א תגיע ממערכת BRT כמו בקוריטיבה העלות היא ברמת אחד חלקי מאה לעלות של קו רכבת, וניתן להרים בתוך מספר חודשים. עיר לכולנו יצאו עם תוכנית כזאת ממש עכשיו - http://metro4all.org.il יוסף | 10.06.10 (ל"ת)
14. ניראה לי שהולך להיות יותר גרוע מהתוכנית הזאת בתל אביב גם ככה כמעט כל הקווים נוסעים לרוחב ולא לאורך, ויש מקומות שלא ניתן להגיע אליהם בכלל עם תחבורה ציבורית, אז מה עכשיו יעשו? יצמצמו קווים? אולי עדיף לראות לאן לא ניתן להגיע עם תחבורה ציבורית ולהוסיף קווים בהתאם? כרגע, יש מקומות שהרבה קווים מגיעים ויש מקומות שאף לא קו אחד עלוב. המבקרת | 10.06.10 (ל"ת)
13. קו סרדין למה דורשים מנוסעים להדחסכמו סרדינים האם בעקבות הרפורמה יהיה יותר מקום ופחות צפוף למה ביטלו את החלונות באוטובוסים ולא פותחים איורור נימרוד הסרדין | 10.06.10 (ל"ת)
11. בבקשה מר כץ סע לברלין, ואז תחזור לאלנבי , פשוט תעתיקו זה ל א קשה אין צורך להמציא כלום | 10.06.10 (ל"ת)
10. צריכים לנצל את הידע הרב שנצבר בעזה בכרייה של מנהרות הברחה תת קרקעיות... ...לצורך בניית מנהרות הרכבת התחתית בעיר. :) אריק | 10.06.10 (ל"ת)
9. סוף סוף! הגיע הזמן שמישהו יטפל בבעיה ונפסיק לחכות לרכבת התחתית, לרכבת הקלה ולשם יתברך שמו | 10.06.10 (ל"ת)
7. רכבות בתל אביב הכל דיבורים ועוד דיבורים.ועדות וועדות.תתחילו לבנות כבר.בקצב של הועדות והחלפת שרי תחבורה ואוצר לא יהיו רכבות עוד 50 שנה בתל אביב. adi | 10.06.10 (ל"ת)
6. האטרקציות בנדל"ן: חולון,הרצליה,פ"ת ובת ים , כנסו ! מי שחכם ורוצה תמורה בעד כספו, עבור מקום מגורים /השקעה זו העיר חולון בראש וראשונה , היות שהיא ממוקמת על הצומת של כביש איילון - גם לדרום לכיוון רחובות-ב"ש וגם לצפון ..ת"א .חיפה.. וכעת נוסף עיבוי רציני של רכבת לתל אביב ולהרצליה . לחולון - תיהיה ע ד נ ה מבחינה כלכלית. ההגירה לעיר תיהיה חיובית מאד,סמיכות לת"א ועדיין המחירים סבירים. ממליצה בחום ! , וגם לי לא משלמים לטקבק 007 | 10.06.10 (ל"ת)
5. אוטובוס לאורכה של ת"א ולרוחבה אוטובוסים זעירים , זה נראה לי טמטום במקום אוטובוסים זעירים , יש את המוניות שירות . שאני אבין דבר אחד מה יקרה למשל בעיר פ"ת לדוגמא שכונת מחנה יהודה לא יעברו אוטובוסים שם רק בצירים המרכזיים ? התוכנית המטומטמת הזאת רק תבריח נוסעים בתחבורה הציבורית ולעבור למכונית פרטית . יופי של עידוד לא לנסוע בתחבורה הציבורית , כץ אין לו מושג הנוסע המתמיד | 10.06.10 (ל"ת)
4. ייסעו רק לאורך ולא לרוחב? ואם נניח, אני רוצה להגיע מרכבת השלום לטיילת. זה לרוחב? אז לא יהיה אוטובוס? מה זה השטויות האלה? נראה לכם שחכמי משרד התחבורה יכולים בכלל לתכנן מערך נסיעות בעיר? ומישהו בכלל מאמין שבאוגוסט, בעוד חודשיים, ישלפו פתאום "מיניבוסים קטנים וזריזים, שיחליפו את האוטובוסים"? מאיפה? מישהו ב"דן", "אגד" או בחברות האחרות שמע על זה בכלל? בחייכם....... הולך לאיבוד | 10.06.10 (ל"ת)
3. אני עוד מנסה להבין מה היתה מטרת ההפרטה אם לא לפתח תחרות. אם משרד התחבורה יקבע מחיר אחיד, מה ההבדל בין מה שהיה למצב הנוכחי? אף אחד | 10.06.10 (ל"ת)
1. כל רפורמה מבורכת בנושא התחבורה הציבורית ישראל נמצאת בפיגור של עשרות שנים קידום הנושא יכול להביא לשינוי שיורגש ע"י כולנו בירידה בשימוש המוגזם שאנחנו עושים ברכבים פרטיים - פחות עומס בדרכים, אויר נקי יותר ואולי בטווח הרחוק ירידה בצורך לסלול כבישים חדשים גיאצ'ו | 10.06.10 (ל"ת)
שר התחבורה: הרפורמה בתחבורה הציבורית בתל אביב תחל באוגוסט
31 תגובות לכתיבת תגובה