אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שר התחבורה: הרפורמה בתחבורה הציבורית בתל אביב תחל באוגוסט

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
כל עוד אין תחבורה ציבורית בסופי שבוע אנשים ימשיכו לקנות מכוניות וישתמשו בהן גם במהלך השבוע
אני ורבים מחברי היינו מוותרים על קנית מכונית אם הייתה תחבורה ציבורית בגוש דן בסופי שבוע. מכיוון שכאמור המכונית נחוצה לסופי שבוע, אנחנו משתמשים בה גם במהלך השבוע. המדינה רוצה להפחית את השימוש ברכב במהלך השבוע? היא צריכה לדאוג לתחבורה ציבורית בסופי שבוע! רק אז אנשים רבים יוותרו על קנית מכונית. במדינה שלנו אי אפשר לא להחזיק מכונית כי אף אחד לא רוצה להיות כלוא בבית בסופי שבוע בגלל העדר תחבורה ציבורית! תתטפלו בלב הבעיה! תדאגו שאנשים יוכלו לוותר על מכונית!
יוסי | 10.06.10
19.
ל 6
אני חולונית ולא תשמעי אותי מדברת ככה איפה את חיה ? מתי בפעם האחרונה יצאת מחולון ב 7 בבוקר ? כן כן , אני מדברת על 7 , לא על 9 כמו כל ההיטקיסטים , העיר פקוקה בטירוף לא הגיוני, ועוד הולכים לשים שם רכבת ? כלומר אנשים עוד יפקקו את העיר כדי להגיע לרכבת ? עיר סבבה, אבל סיוט לגור שם מבחינת תחבורה ויהי מה !!!!! ואני חולונית שמדברת
רפי | 10.06.10
18.
ברור לי שהתכנית הזו הולכת לסבך במקום להקל ותגרום ליותר מכוניות פרטיות בכבישי תא
כבר היום ישנו יתרון בולט לקווי אוטובוס הנוסעים בתל אביב "לאורך" כלומר בכיוון צפון דרום לעומת קווי רוחב. הרעיון להריץ מיניבוסים ולחייב נוסעים מהפרברים להחליף לאוטובוס על הציר הוא רעיון תעתועים שיכשל. זהו רעיון שלקוח מתנועת הרכבות אלא שברכבת אתה מחליף קו בתוך טרמינל סגור ובלי צורך להציג כרטיס בעליה לקו השני. כמוכן לוחות הזמנים פחות או יותר קבועים. כאן צריך לעלות למיניבוס לרדת ברחוב לחכות שוב פעם בחוץ לאוטובוס שמי יודע כמה זמן יקח לו להגיע ואז שוב לעמוד בתור להצגת כרטיס או רכישת כרטיס..באמת..אני מוכן ללכת קילומטר או שניים ברגל ולא להיזקק להחלפת אוטובוסים בנסיעה אחת. וכל פעם לחכות לו מחדש. אם יחיבו אותי להחליף אוטובוסים אני אעדיף להשתמש ברכב או בכל אמצעי שהוא לא אוטובוסים ולא אהיה היחיד..
michael | 10.06.10
14.
ניראה לי שהולך להיות יותר גרוע מהתוכנית הזאת
בתל אביב גם ככה כמעט כל הקווים נוסעים לרוחב ולא לאורך, ויש מקומות שלא ניתן להגיע אליהם בכלל עם תחבורה ציבורית, אז מה עכשיו יעשו? יצמצמו קווים? אולי עדיף לראות לאן לא ניתן להגיע עם תחבורה ציבורית ולהוסיף קווים בהתאם? כרגע, יש מקומות שהרבה קווים מגיעים ויש מקומות שאף לא קו אחד עלוב.
המבקרת | 10.06.10
6.
האטרקציות בנדל"ן: חולון,הרצליה,פ"ת ובת ים , כנסו !
מי שחכם ורוצה תמורה בעד כספו, עבור מקום מגורים /השקעה זו העיר חולון בראש וראשונה , היות שהיא ממוקמת על הצומת של כביש איילון - גם לדרום לכיוון רחובות-ב"ש וגם לצפון ..ת"א .חיפה.. וכעת נוסף עיבוי רציני של רכבת לתל אביב ולהרצליה . לחולון - תיהיה ע ד נ ה מבחינה כלכלית. ההגירה לעיר תיהיה חיובית מאד,סמיכות לת"א ועדיין המחירים סבירים. ממליצה בחום ! , וגם לי לא משלמים לטקבק
007 | 10.06.10
5.
אוטובוס לאורכה של ת"א ולרוחבה אוטובוסים זעירים , זה נראה לי טמטום
במקום אוטובוסים זעירים , יש את המוניות שירות . שאני אבין דבר אחד מה יקרה למשל בעיר פ"ת לדוגמא שכונת מחנה יהודה לא יעברו אוטובוסים שם רק בצירים המרכזיים ? התוכנית המטומטמת הזאת רק תבריח נוסעים בתחבורה הציבורית ולעבור למכונית פרטית . יופי של עידוד לא לנסוע בתחבורה הציבורית , כץ אין לו מושג
הנוסע המתמיד  | 10.06.10
4.
ייסעו רק לאורך ולא לרוחב?
ואם נניח, אני רוצה להגיע מרכבת השלום לטיילת. זה לרוחב? אז לא יהיה אוטובוס? מה זה השטויות האלה? נראה לכם שחכמי משרד התחבורה יכולים בכלל לתכנן מערך נסיעות בעיר? ומישהו בכלל מאמין שבאוגוסט, בעוד חודשיים, ישלפו פתאום "מיניבוסים קטנים וזריזים, שיחליפו את האוטובוסים"? מאיפה? מישהו ב"דן", "אגד" או בחברות האחרות שמע על זה בכלל? בחייכם.......
הולך לאיבוד | 10.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת