5. קודם כל, בואו נבהיר נקודה אחת שלמה סיקסט היא חברה מסחרית. היא לא חייבת כלום לצרכן אם זה פוגע לה באינטרסים. להפנות אליהם אצבע מאשימה כאילו יש משהו רע בזה שהם דואגים לרווחים שלהם, בפרט שהם לא עושים שום דבר לרעת הצרכן בעצם, זה דבר מגוחך במקרה הטוב. עם זאת יש להניח שבעקבות הצעד הראשוני ששלמה סיקסט עשו זה יפתח פתח לחברות נוספות שייכנסו לשוק, וזה כשלעצמו כבר יוזיל מחירים עבור הצרכן. חן | 14.06.10 (ל"ת)
4. שטויות. כל חברה יודעת שכדאי לה ללכת לקראת הצרכן. על שם רע משלמים ביוקר, ושמלצר הרי לא מהיום בעולם העסקים. לכן, אם כך התחייבו, הם יעשו כל מאמץ לעמוד מאחורי זה. אייל | 14.06.10 (ל"ת)
3. לפחות יש אישורים! יקירי צעד ראשון זה אישורים- וזה דווקא מראה על שקיפות מלאה בתהליך. מה אתה רוצה שלא יהיו תחילה אישורים? כל תהליך צריך לעבור אישור ----אהה סליחה חוץ מאלו שבנו את הולילנד ששם היה להם פטור. עידו | 14.06.10 (ל"ת)
2. יפה שאתם עם היד על הדופק, אבל פספסתם פה קצת. נאמר במפורש שזה יחסוך מעל 500 מיליון שקל לציבור. אולי לא בטווח המיידי, אך שלמה סיקסט לא תיכנס להפסדים כיוון שרכישת המכוניות דרכה תגבר. ואם זה המצב סביר להניח שגם הצרכן לא יינזק מכך אלא להיפך. אורי | 14.06.10 (ל"ת)
1. משרד התחבורה זהו משרד ממשלתי הפועל כמדינה בתוך מדינה,הפקידות הוותיקה במשרד המחוברת בטבורה ליבואני הרכב הוותיקים,לא תיתן בשום אופן להכנסת יזמים חדשים לשוק הרכב,זוהי קליקה סגורה מראש,היבואנים אשר שולטים ביד רמה במשרד התחבורה ומפעילים לובי חזק ומשומן של יחסי ציבור במסדרונות הכנסת,עשתה את כל שביכולתה לגרום שהיבוא המקביל לא יהיה משתלם לשום יזם!אבל היות והיה צורך לרצות את הציבור במשהו וגם השר כץ לחץ ,נולדו התקנות הקיימות,שמי שקרא והבין אותן היטב יודע עסק אי אפשר לעשות כאן. הכח נישאר בידי היבואנים הוותיקים בגיבוי מלא של משרד התחבורה.לכן ברור שההודעה משרתת בראש את משרד התחבורה וגם שלמה סיקסט לא ''יסבול'' מכך. דוד שטיין | 14.06.10 (ל"ת)
היבוא המקביל והתעלול היחצני
5 תגובות לכתיבת תגובה