אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התחרות בשוק הסלולר מתעוררת? משרד התקשורת העניק רישיון ראשון למפעיל וירטואלי

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
מפעיל וירטואלי
שאלה היפוטטית: בואו נניח שקיימת חברה שמספקת שירותים סלולריים ותיקה ,ושיש לה 500000 לקוחות ,ושמה בישראל X33. יש חברה חדשה שקיבלה רישיון "מפעיל וירטואלי",ושמה בישראל גנימד. חברת גנימד פונה אל חברת X33 להתחבר אל התשתית הפיזית שלה. בואו ונניח שחברת X33 מספקת שירותים סלולריים,ב100 ש"ח לחודש. חברת גנימד רוצה לחבר לקוחות דרכה על גבי הרשת הפיזית של X33, ב 70 ש"ח לחודש. בואו ונניח ש אני מנכ"ל חברת X33. ברור לי שאם אאשר את בקשת חברת גנימד,רבים מלקוחותיי,יעזבו אותי לטובתם. ועכשיו שאלתי:אם אאשר בקשתם,אפסיד לקוחות. איזה אינטרס יש לי בכל זאת לאשר את בקשת גנימד,ואיפה הרווח שלנו של חברת X33 בתור חברה סלולרית? אוליי לא הבנתי נכון את רעיון ה"מפעיל הוירטואלי" ? אשמח לקבל תשובות מכם הגולשים. !!!
robitusin | 18.06.10
10.
אם שר התקשורת דואג לזה אז יהיה בסדר.
יש לנו אחלה שר תקשורת.... מר משה כחלון. רציני, מגיב מהר ודואג שהעוזרים שלו יהיו במעקב כל הזמן על כל תלונה שמופנית אליו. הלוואי וכל שר ושר יקח ברצינות את תפקידו ואת מעמדו לעזור לאזרח. יישר כוחך!!! השר משה כחלון ועוזריך. ובהצלחה רבה רבה בכל מעשי ידיך.
roni | 18.06.10
9.
רוצה להשתלב בשוק ? הנה רעיון מצויין
במקום להשקיע מיליונים בפרסומות מפגרות תשקיע את הכסף בלהוזיל עלויות ללקוחות רק בשמועות מפה לפה אנשים יבואו בכמויות ואתם תרוויחו כל מה שאתם צריכים זה חוזים פשוטים ולא מבלבלים ( ההפך מהדרך שבא נוהגים כל החברות היום מחירים הגיונים , בלי שטויות ובלי לדחוף לאנשים מכשירים יבואו כמו גדולים נ.ב 8 אני איתך בענק....
הנה רעיון | 18.06.10
5.
הבעיה ש-365 לא רציניים
הבעיה היא ש-365 לא רציניים, לא מתכוונים להשקיע בתשתיות ולהיות מפעיל אלטרנטיבי, הם יסתפקו באיום על חברות הסלולר שיביא אותם למחירים טובים ל"חברי המועדון" וינסו לגייס אתכם למועדון של 365 לא שום דבר מעבר לזה. גם זה צפוי רק בעוד יותר משנה. הבשורה עדיין מעבר לפינה אם מפעיל רציני יקים תשתיות ויתחרה באמת בחברות הסלולר. זה יכול להיות רק 012 או פרי טלקום שמנסים עד היום לשבור את השוק ועכשיו יכנסו גם ל-MVNO
366 | 16.06.10
2.
תגובה ל-1
אתה יכול לקוות אבל קשה לי להאמין שזה יקרה. הרי ידוע כי יש שונות עצומה בין התעריפים שמשלמים לקוחות פרטיים, עסקיים, עובדי חברות גדולות, עובדי השרות הציבורי וכו'. אם המפעיל החדש רוצה אכן להכנס לשוק ובגדול, טוב יעשה אם יקבע תעריפים באמת זולים ולא סתם למראית עין (15 אג' לדקה למשל, ושלא יראה לך שמחיר זה הוא דמיוני, מתברר שיש הרבה לקוחות שמשלמים מחירים כאלה ואפילו פחות). זה יביא לנהירה של לקוחות שאפילו ישמחו להתחייב לשנה/שנתיים ואף שלוש. מה שצריך הוא אורך רוח וגב כלכלי ולדחות את הגרידיות למועד מאוחר יותר. זה הכל, מאוד פשוט. הרי אף אחד לא יעבור מהחברות הקיימות בשביל הפרש של אגורה-שתים. לקוחות חדשים אין, לכולם כבר יש חשבון באיזה שהיא חברה, האוכלוסיה לא צפויה לגדול ולכן יש למפעיל החדש סיכוי רק אם לקוחות קיימים יערקו אליו - וזה עושים רק ע"י שירות תחרותי באיכותו ועוד יותר תחרותי במחירו .
דני | 16.06.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת