18. ירוק ירוק אדום שנה טובה לכולם ,קודם כל צריך לתת מכוניות כאלה למוניות עים הקילומטר הרבתי שהם עושים מידי שנה על הכביש הם יודעים את רוב התקלות תוך שנה אחת בלבד, לדוגמא .הגז יצא למכוניןת גם המחיר עלה בקצב מהיר והדבר הכי חשוב שהרבה ערים וישובים הארץ לא היה משאבות גז היום אחרי כמאט 5 שנים מגיע בתרועות לתחנות דלק 5 שנים אז תגידו לי איפוא היה הירוק איכות לסביבה 5 שנים אחרי אני מחכה לאותם שפני ניסיונות ועוד 5 שנים אני יחליט עים אני ירוק טקסי דרייבר | 10.09.10 (ל"ת)
17. אין לי מילים באמת שהייתי סקפטי בהתחלה (ואני לא מקריח) אגסי עושה בחירות חכמות צעד אחרי צעד החל מבחירת המכוניות ועד לתהליכים הבירוקרטים. חבל שהמדינה לא טרחה לעזור בפרוייקט - מה שכן הוא יחסוך ויכניס לה לא מעט כסף. כבוד אופק | 07.07.10 (ל"ת)
15. אגסי יכול עכשיו להפוך ליבואן לכל דבר אין לי מושג מה הכוונות של אגסי אבל מרגע שהוא קיבל היתר של יבואן הוא יכול להתחיל לייבאו עוד רכבים אולי גם מעבר לחשמליות. זו שאלה גדולה מה התוכניות שלו בנדון. כרגע אומנם הוא מביא לארץ רק את הרנו החשמלית אבל אני מניח שהצלחה שלה שנראית כרגע כעניין די בטוח תוכל לגרור אחריה יבוא נוסף. יש כאן נקודת דרך שלא הכרנו. אורן | 02.07.10 (ל"ת)
14. אגסי מפתיע אותי בהתחלה חשבתי שכל הדיבורים האלה באוויר ושבשלב די מוקדם כל המיזם הזה של אגסי יפול אבל מתברר שזה קורם עור וגידים. בשלב זה אני כבר מתחיל להחזיק מאגסי. אפשר להגיד שהוא מכוון גבוה אבל הוא גם הולך למקום הזה שאליו הוא מכוון. אני מתחיל להאמין שהצעד של רנו להתחבר לבטר פלייס הוא צעד חכם שיעשה לה רק טוב כי סיכויי ההצלחה של הפרוייקט הזה כעת נראים טוב מתמיד. אלי | 02.07.10 (ל"ת)
13. אני קורא ליבואני רכב זריזים לייבא את הרכב החשמליTHINK בעל תקינה אירופאית ולהיות ראשונים כאן!! לפני בטרפלייס ואז נראה מי כבר קופץ להתנגד בטענות חכם מה הוא אומר | 02.07.10 (ל"ת)
12. יבואן חדש ... בעיקרון ההיתר מתייחס לרכב חשמלי. לא בטוח שאפשר להתייחס אליו כאל יבואן לכל דבר. הרנו החשמלית מרשימה ככל שתהיה לא הופכת את אגסי ליבואן מין המניין. ספי | 30.06.10 (ל"ת)
11. כל הכבוד בטר פלייס היית במרכז מבקרים והנסיעה על הרנו החשמלית פשוט חוויה. מאחל לכם הצלחה מכל הלב. רובי | 30.06.10 (ל"ת)
8. ל-1 תגובה של משרד יח"צ - כל כך ברור....:-))) ואני אומר: "אל יתהלל חוגר כמפתח": אני עוד לא רואה ישראלים קונים מכונית שנוסעת 55 ק"מ מכסימום - כשהמזגן פועל. בלי מקום בתא המטען, ואחרי 55 ק"מ - אין איפה לטעון - ואם יש - זה לוקח 5 שעות... כשאין עדין ולו תחנה אחת של החלפת מצברים... שלא לדבר על הקרינה מהמצבר...(נושא שאתם משום מה לא מוכנים להכנס אליו). | 30.06.10 (ל"ת)
7. שיטת השקשוקה-מעלים את מחיר הדלק וכאשר תגיע המכונית החשמלית יגידו לציבור המטומטם ראו יותר זול להתנייד ברכב חשמלי.... משפחת עופר היא המחזיקה העיקרית בשליטה בחברת בטר פלייס-דרך החברה לישראל,שיטת השקשוקה כבר אמרנו? מומין | 30.06.10 (ל"ת)
6. רכב חשמלי רק יתרונות - המהפכה הירוקה רכב קל משקל כי אין מנוע כבד ואין גיר לא צריך להתעכב בתחנת דלק פשוט מתחברים לשקע בבית או בעבודה בערב ולמחרת נוסעים. אין פליטה ויש שקט שאפילו למאייבך אין. מערכות הרכב פשוטות. את המכונאי מחליף איש הייטק. אין שמן מנוע אין שמן גיר וכל הבלבול הזה. המכונית מאיצה מהר יותר כי היא חשמלית בקיצור רק יתרונות אם מעט מאוד חסרונות. רק צריך לפתור את הבעיה שסוללת ליטיום איון במשקל 200 ק"ג שמתלקחת זה לא דבר נעים. ראיתי פעם סוללה של 200 גרם של לפטופ מתלקחת וזה דבר שאי אפשר לכבות עם מים. חוץ מעניין הבטיחות זה עולם שכולו טוב. נלהב | 30.06.10 (ל"ת)
5. זה תעלול עוקף קרסו. אחד המהלכים היפים שנראו כאן הזקן החביב לא שם לב אך נער הזהב מושך לו את השטיח מתחת לאף. משפחת קרסו מקבלת שיעורים באובדן זיכיון מנער הייטק הזה. כל הכבוד לאגסי ובהצלחה עם הרכב שיחולל מהפכה עולמית תוצרת כחול לבן פליקס יעקב | 30.06.10 (ל"ת)
4. ל-1 זה אותו אוטו זבל רק מיקרוגל על גלגלים ל-2 צודק ונמשיך להחרים שימו לב שאף אחד לא מדבר על רמת הקרינה ברכבים האלה שהיא מסוכנת מאוד ליושבים מאחור על המצברים ל-1 רנו תמיד היה זבל של רכב מלבד 5 המוצלחת באופן חריג הן היו יותר במוסך ובתיקונים מאשר על הכביש עכשיו בייצור טורקי עוד יותר זבל ועוד הטורקיה - ישר להחרמה hawk | 30.06.10 (ל"ת)
1. חדשות טובות ובחירה מצויינת טוב לדעת שיש תהליכים שאשכרה זזים במדינה הזאת ולא נגררים בסחבת מיותרת של מליונים. אחלה בחירה עם המכונית ההתחלתית, יהיה מסקרן להחליף את הפלואנס הקיימת בחשמלית גיא | 29.06.10 (ל"ת)
בטר פלייס צפויה להפוך מחר ליבואנית רכב חשמלי ראשונה בישראל
18 תגובות לכתיבת תגובה