19. יאוש מהפקידות כץ הוא שר אנרגטי אבל לצערנו התושבים פה מיואשים , ואינם מאמינים לכן התגובות כה קשות ! חיים | 05.07.10 (ל"ת)
18. ועדת חקירה סלילת כביש פשוט ללא מנהרות גשרים ומחלפים לוקחת פי 2 זמן מהתכנית ועולה פי 3 ממה שתוכנן תנו לחברה פרטית לבצע - יודעת לכלכל את מעשיה בתבונה ולא נכנסת להרפתקאות שלא לצורך, אין בה פקידי הסתדרות ו"אנשי שלומינו" הפ(קדת=הפקרת העבודה בידי ממשלת ישראל מזמינה את ועדת החקירה הבאה עובד אברהם | 05.07.10 (ל"ת)
17. כביש כעסק ביש-להקים מיד ועדת חקירה מדינת החלם מכה שנית-הכביש הזה הופך לעסק ביש ודרושה מיידית ועדת חקירה ממלכתית על ביזבוז משאבי ציבור ועל החלטות כושלות של שר התחבורה וחבר יועציו מאיה | 05.07.10 (ל"ת)
16. אני מקווה שהערבויות שהחברה הפקידה חולטו חברה לא יכולה להגיש הצעה ואז לסגת ולבקש יותר כסף. אלון | 05.07.10 (ל"ת)
14. סוף סוף לקחו החלטה! טובה או אולי יכולה להיות יותר טובה - נדע רק עוד כמה שנים אבל לפחות לקחו החלטה... מחכים לביצוע. תושבי הרצליה התקועים בפקקים. קשון | 05.07.10 (ל"ת)
13. מע"צ יבנו 36 גשרים? כמה יפלו על מכוניות? תזכרו את גשר שפירים שנפל על כביש מס' 1, ועשה פקק עוד יותר גדול ממה שיש שם בדרך כלל. עופר | 05.07.10 (ל"ת)
12. כמה הערות 1. אני לא מבין איך חברה נגשת למכרז ולאחר מכן דורשת תוספת כספים?? תחלטו לה את הערבויות, ואז נראה איך החברה תגיב. 2. סוף מעשה במחשבה תחילה- סללו כביש בעלות אדירה, מכביש 6 ועד כפר סבא, ובסופו צוואר בקבוק בחיבור לכביש 40 - עכשיו נחכה עוד 3 שנים.... האזרח י' | 05.07.10 (ל"ת)
7. הסכום האמור הוא התחלתי בלבד. אל תקראו לי ביז'ו אם מסיימים את הכביש הזה בפחות מ-3 מיליארד !!! כולם כבר יודעים שהמדינה לא יודעת לנהל עבודות אז בשביל מה היא נכנסת לזה כל פעם מחדש ??? ביז'ו | 05.07.10 (ל"ת)
6. לא רציני .... 11 מחלפים, 36 גשרים ומנהרות ??? שני מחלפים בכביש מכבית - 471 , שהסתיים לפני שלוש שנים, לא מסוגלים לסלול ... שלמה עצמוני | 05.07.10 (ל"ת)
4. רק לא מע"צ שיוציאו את הכביש למכרז כולל על חשבון תקציב המדינה, כמו בכביש עוקף קריות. רק שלא יתנו למע"צ לתקצב ולסלול אותו. כי אז הסטות התקציבים לפרוייקטים אחרים ושיטת הסלאמי הידועה לשמצה יקברו את הפרוייקט להרבה שנים. רועי | 05.07.10 (ל"ת)
3. אוי לא עכשיו מע"צ תסלול אותו כל התקציבים ילכו לפרוייקטים אחרים של מקורבים והכביש יסלל במקטעים אין סופיים. רונן | 05.07.10 (ל"ת)
1. איך תסתיים בסוף 2012 אם העבודה נמשכת 3 שנים הרי בבירוקרטיה מינימלית יתחילו בסוף שנה, אולי בתחילת שנה הבאה, ועד אז עוד 3 שנים (בטוח הפרוייקט יסתבך, יתעכב, יגזול עוד משאבים וחריגות בתקציב*) זה יוצא 2014...בשנתיים איחור.... בינתיים יהיו עוד פקקים ועוד מכוניות על הכביש ...כך שזה ממילא כבר לא יעזור. אא | 05.07.10 (ל"ת)
השר כץ החליט: המדינה תסלול את כביש 531
20 תגובות לכתיבת תגובה