10. השוואה מטומטמת של שיטרית "גם חגורות הבטיחות התחילו בכפייה והיום כולם עושים זאת מרצון" הבעייה היא לא הכפיה לשימוש, אלא הכפייה לתשלום של אלפי שקלים. משרד התחבורה מנסה לקדם את הסבסוד של המערכת ע"י המדינה, בעוד ששיטרית מנסה לכפות על הנהגים את מלוא ההוצאה. האם שיטרית הוא טיפש או דמגוג? נראה לי קצת משניהם. תמיר | 31.03.16 (ל"ת)
9. תחייבו את רכבי הליסינג על חשבון האירגונים ככה רוב המכוניות יקבלו את המערכת וזה לא על חשבון משלם המיסים אלא על חשבון הרווחים העצומים שחברות שנותנות רכבים יתנו כי הם יכולים!!! מישהו | 02.11.15 (ל"ת)
8. שטרית באמא'שך תעזוב אותנו בשקט יא היפר אקטיבי שכמוך. במשך עשרות שנים אתה לא משלם מכיסך עבור המכונית שאתה נוסע בה. מה אתה מנסה להפיל עלינו תיקים, עם כל ההצעות ההזויות שלך. קודם עם הבסיס מידע של החתימות הביומטריות ועכשו עם המערכות האלה שעולות הון תועפות ולא ברור באיזה מידה הן עוזרות. יוסי | 18.07.10 (ל"ת)
6. דווקא יש בזה משהו, אבל הייתי עושה את זה אחרת הממשלה היתה צריכה לקבוע מחיר יעד שמתחתיו היא רואה צורך לחייב את כולם להתקין (זאת מאחר ונהג שעושה תאונה פוגע גם באחרים ולא רק בעצמו). הרי אם המערכת היתה עולה 50 שקל, היה ברור ששווה לשים בכל רכב. לבדוק גם עם חברות הביטוח מה ההנחה שהיו נותנים, לשקלל גם עם הנזק לצד שלישי. ולקבוע מחיר ליצרנים - אם תמכרו מתחת למחיר שלנו, נחייב את כל המשאיות, אם תעמדו גם בסף אחר, נמוך עוד יותר, נחייב את כולם. מעל לסכום, לא שווה לנו. אזרח פרטי | 08.07.10 (ל"ת)
5. השר שטרית מעניין לבדוק למה המוצר הזה והמאגר טביעות אצבע כ"כ מחויבות לפי הח"כ שלנו. יוסי | 08.07.10 (ל"ת)
4. יחי הבדל העלויות בין חגורת בטיחות ובין המערכת שהוצעה שטרית, בא לי לכפות עליך לעזוב אותנו בשקט למשך כמה שנים. | 08.07.10 (ל"ת)
3. מבקר המדינה- כמה עוד פרויקטים "לטובתנו" צריך עד שתתחיל לחקור? מעניין מה יהיה הפרויקט ההזוי הבא | 07.07.10 (ל"ת)
2. האם אפשר לרכוש בשוק הפרטי את המערכת ? האפ אפשר לרכוש את המערכת בשוק הפרטי וכמה היא עולה למכונית פרטית ? מיקי | 07.07.10 (ל"ת)
1. בטח, בטח, רק מדאגה לבטיחות הציבור. אם זה היה כל כך טוב זה כבר מזמן היה חלק מהתקן האירופי. מסריח עד השמיים. אחד מל"ו | 07.07.10 (ל"ת)
נדחתה הצעת החוק להתקנת מערכות מובילאיי ברכבים
10 תגובות לכתיבת תגובה