אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החשב הכללי: אנו נחושים להשיק את הרכבת בתל אביב, עם או בלי היזם

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
המקומות שבהם הרכבת תעבור, כבר מוכנים
נתע ביצעה עבודת תשתית, בפ"ת, בת-ים ויפו וכבר היום העבודות בעיצומן. לאחר שיבוצעו, באותם מקומות יבנו את הרכבת. התשתיות מוכנות, רק אין עדיין מסילה. בירושלים לא הכינו כלום לעבודות של הרכבת, לא הרחיבו את איי התנועה, לא חידשו תשתיות, עשו הכל בבת אחת! בגוש דן התכוננו והכינו את השטח לעבודות ורוב ההכנות כבר הסתיימו ומה שעוד לא מוכן, יסתיים עד סוף השנה הנוכחית. מה קרה בירושלים? בלאגן, סדום ועמורה. ירושלים היא לא דוגמה. מה משווים בכלל את ירושלים לתל אביב? הרי ברור של אביב והאזור עמוסים יותר מירושלים והיא צריכה פתרון תחבורתי. לא לקחת דוגמה מירושלים, כאן הסיקו מסקנות קודם (בתגובה לדורינה) ואפשר לראות זאת כעת, שיש עיכוב קל נוסף בגלל שמתכננים מה יהיה בנושא מאגר המים שמתחת לתל אביב ומה עושים איתו. עם כל זה, העבודות יכולות להיערך מהר יותר מירושלים כאשר הכל מוכן לביצוע. בנושא הכבלים, זאת באמת שערוריה. נקווה שיעשו מה שנכון ויכניסו הכל מתחת לאדמה
 | 13.07.10
10.
הרכבת בירושלים מדברת כבר בשם עצמה
אין צורך להוסיף מילה. בירושלים עובדים כבר 10 שנים! על 13.8 ק"מ. ראו כתבה היום 13.7.10 על מצוקתם, איבוד פרנסה, של אלפי משפחות שכבר 10 שנים אין גישה אל מקורות הפרנסה. 10 שנים! 10 שנים! 10 שנים! חפורה וחסומה כל העיר.!!!! ואם מישהו יאמר נלמד מהניסיון, כאן זאת ישראל ולא שויץ או גרמניה. תמיד מסיקים מסקנות א"כ, ראה דוגמא "המשט" של הספינה "מרמרה" הרעקבת תהיה אסון לאיזור המרכז ל-30 השנים הקרובות.וא"כ אסון לכל איזור המרכז. לאדון הנכבד בהערה מס. 9 שכתב שמתכננים לעשות חלק מהכבלים תת-קרקעיים, אז זה ממש לא יקרה. ואם כן, אז רק מס שפתיים של כמה עשרות מטרים.
דורינה ששון | 13.07.10
9.
ל-8, איפה יעברו בדיוק האוטובוסים? בנת"צים?
ראינו כמה אנשים במדינה מכבדים נת"צים. רכבת קלה עוברת במסלול שמותאם רק לה, ולא בכביש שמתאים גם למכוניות. מה גם שרכבות שורדות יותר זמן ויש להן קיבולת גבוהה יותר, וגם חושבים על ביטול הכבלים והכנסתם מתחת לאדמה. אגב, בפריז יש רכבת תחתית, פרברית, קלה, ואוטובוסים שעובדים מצוין. אתה מגיע לכל מקום בקלות והעיר נראית טוב איתם, אף אחד לא מתלונן על הרכבות וכולם משתמשים בהם. המדינה כבר נמצאת באסון תחבורתי, וראינו איך אוטובוסים מתפקדים (זוועה), מה ישנו אוטובוסים רבי קיבולת? כלום! רק הדגם יהיה אחר. הרכבות נוסעות בנתיב נפרד, בתל אביב הן מתחת לאדמה. הבעיה ברכבת בירושלים היתה שהחברה עשתה קודם ולא תכננה כלום ולכן הכל התעכב במלא זמן ומרכז העיר היה מנותק. כאן כבר עבדו על האיזור בו יעברו הרכבות בתוואי העילי, מה שנשאר זה להוסיף את המסילות. אני מקווה שלא יחזרו על הטעויות של ירושלים
 | 10.07.10
8.
הרעקבת אינה קלה בכלל
כל הנושא של הרעקבת הוא פאסה פאסה פאסה, זוהי בכיה לדורות. 20-30 שנה איזור המרכז יהיה סגור, ופקוק עד שיגווע למוות. ואולי יותר בהתחשב בנסיון שלנו באיזור ירושלים. ומי שאומר לנו זה לא יקרה, טועה ומטעה. הרעקבת שייכת לתחבורה של זמן עבר ולא תחבורה עתידנית. ואנחנו תושבי המרכז נכנס לאסון תחבורתי של המדינה ללא מוצא ממנו. הייתי עכשיו בברלין ושם סיפרו לנו המדריכים שבברלין המערבית ביטלו, אני חוזרת, ביטלו את הרעקבת. והיא נמצאת רק בברלין המזרחית הקומוניסטית לשעבר. מעדיפים כיום להשתמש באוטובוסים חדישים, ותנועה ציבורית שמתאימה לעיר וגם יעילה, ולא קווי חשמל ועמודי חשמל גבוהים, חלודים, מרעישים, שאינם שונים במהות מקו אוטובוס. מנהיגי המדינה הנכבדים חישבו טוב לפני שאתם מכניסים את כל תושבי מרכז המדינה לאסון תחבורתי שאין מוצא ממנו. עיברו עכשיו לתחבורה עתידנית ולא תחבורה של עבר. אוטובוסים רבי קיבולת, חדישים, ממוזגים, שקטים, משתלבים בנוף האורבני. תסתכלו איך נראית עיר עם רכבת. זוועה, זוועה זוועה. רעש מתמיד ומחריד, קרינה אלקטרומגנטית, הכל שחור ומאובק, רשת ובליל כבלי חשמל שחורים שמזמזמים (בגלל האבק והחשמל) כל הזמן ממלאים את כל העיר. זה נקרא תחבורה לעתיד. תתעוררו עכשיו לפני שתהרסו לנצח את איזור המרכז התוסס היפה והנפלא שלנו.
דורינה ששון | 09.07.10
6.
דברים זזים לאט במשרד האוצר
זכתה בחוזה בדצמבר 2006 לקח 6 חודשים כדי להכין חוזה ולחתום עליו לקח להם עוד שנה כדי להשיג מימון רק שנה וחצי לאחר תום מועד גיוס המימון (שלא צלח) ,כלומר 3 שנים מאז הזכיה , רק אז למישהו במשרד האוצר נדלקה סופסוף "נורה אדומה". דברים זזים לאט במשרד האוצר יותר מדי לאט...
 | 08.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת