אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": יבואניות רכב שוקלות עתירה מינהלית בעניין היבוא האישי

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
פתרון עבור משרד התחבורה (בתנאי שבאמת רוצה לשמור על אינטרס הציבור ולא היבואנים)
לתקן את הצווים (אם זה באמת מהווה בעיה) כך שחובת הרישום ברישיון הרכב תהיה חייבת התייחסות רק לתקופה מהגעת הרכב ארצה. שכן משרד התחבורה אינו בלש ומי שמייבא רכב יוקרה, חזקה עליו שיודע לבדוק מה הוא קונה.
המפשר | 02.08.10
8.
מה קרה, פוגעים להם ברווחי המליארדים?
שיורידו מחירים למחירים שפויים יותר, ואז אנשים יחזרו לקנות מהם. הם חושבים שאנשים פראיירים, וייקנו מהם במחירים כאלה. מחירי רכבים ביבוא אישי נמוכים בעשרות עד מאות אלפי שקלים ממחיר רכב חדש, וגם אם הם משומשים, ואחרי יד או שתיים, הם עדיין זולים ממחיר של רכבים משומשים מקבילים בארץ. היבואנים נאלצים להתמודד עם תופעה חדשה שהם לא הכירו שנים, ושמה: תחרות!!! מקווה שנראה עוד עשרות אלפי רכבים ביבוא אישי, שיאלץ את מונופול היבואנים להוריד את המחירים, לתת שירות אמיתי, ולהלחם על הלקוח, מה שאמור לקרות במשק יעיל ותחרותי.
 | 20.07.10
6.
הישראלי הפראייר - קונה רכב משומש יד שלישית ומשלם כאילו היה חדש
הישראלי הפראייר שמחפש תמיד לשלם פחות, לא יודע מה הוא קונה. הוא משווה את מחיר הרכב בייבוא אישי למחיר רכב חדש וחושב שהוא עושה עסקה מצויינת למרות שבפועל הוא בדרך כלל קונה רכב משומש אפילו מהשכרה ולעיתים לא מיד ראשונה והוא אפילו לא יודע על כך מפני שמשרד התחבורה לא דואג לו.
ידע | 20.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת