11. לא מספיק. צריך כבר לבטל את האיסור ביבוא שלא מארץ הייצור דהיינו מארה"ב כל עוד הרכב יעמוד בתקינה הנהוגה בישראל אין סיבה למנוע ייבוא כזה, רק בגלל שהוא זול בהרבה מהמחיר באירופה ובכך לשמור על היבואנים. אנונימוס | 02.08.10 (ל"ת)
10. פתרון עבור משרד התחבורה (בתנאי שבאמת רוצה לשמור על אינטרס הציבור ולא היבואנים) לתקן את הצווים (אם זה באמת מהווה בעיה) כך שחובת הרישום ברישיון הרכב תהיה חייבת התייחסות רק לתקופה מהגעת הרכב ארצה. שכן משרד התחבורה אינו בלש ומי שמייבא רכב יוקרה, חזקה עליו שיודע לבדוק מה הוא קונה. המפשר | 02.08.10 (ל"ת)
8. מה קרה, פוגעים להם ברווחי המליארדים? שיורידו מחירים למחירים שפויים יותר, ואז אנשים יחזרו לקנות מהם. הם חושבים שאנשים פראיירים, וייקנו מהם במחירים כאלה. מחירי רכבים ביבוא אישי נמוכים בעשרות עד מאות אלפי שקלים ממחיר רכב חדש, וגם אם הם משומשים, ואחרי יד או שתיים, הם עדיין זולים ממחיר של רכבים משומשים מקבילים בארץ. היבואנים נאלצים להתמודד עם תופעה חדשה שהם לא הכירו שנים, ושמה: תחרות!!! מקווה שנראה עוד עשרות אלפי רכבים ביבוא אישי, שיאלץ את מונופול היבואנים להוריד את המחירים, לתת שירות אמיתי, ולהלחם על הלקוח, מה שאמור לקרות במשק יעיל ותחרותי. | 20.07.10 (ל"ת)
7. איך הם פנו ביחד? האם פניה משותפת אינה למעשה תאום מונופוליסטי אסור? מעבר לכך הם צודקים. היסטוריית הרכב ברוב המקרים אינה נכונה. רוב המכוניות היו בהשכרה! לילי פינטוקי | 20.07.10 (ל"ת)
6. הישראלי הפראייר - קונה רכב משומש יד שלישית ומשלם כאילו היה חדש הישראלי הפראייר שמחפש תמיד לשלם פחות, לא יודע מה הוא קונה. הוא משווה את מחיר הרכב בייבוא אישי למחיר רכב חדש וחושב שהוא עושה עסקה מצויינת למרות שבפועל הוא בדרך כלל קונה רכב משומש אפילו מהשכרה ולעיתים לא מיד ראשונה והוא אפילו לא יודע על כך מפני שמשרד התחבורה לא דואג לו. ידע | 20.07.10 (ל"ת)
5. מה הבעיה - שיורידו מחירים כמו בכל מקום הבעיה שלהם היא שאם יורידו מחירים אז יצטרכו להוריד את המחירים של המכוניות בשאר שרשרת המזון. המחירים של רכבים בארץ מופקעים בגלל המונופול של מעט היבואנים. נמאס לשלם יותר בגלל המונופולים - זה מוריד לנו את איכות החיים אבי אשר | 20.07.10 (ל"ת)
4. מה זה אומר? זה אומר ,למשל ,שרכבים שטופלו בחברת השכרות גרמנית ,ולמרות זאת ,מגיעים לארץ ומרוצים מהם - נמצאים במצב טוב יותר מאשר רכבים משומשים מקומיים. רק מראה שתחזוקה טובה של רכב ,שומרת עליו במצב של "כמו-חדש". | 20.07.10 (ל"ת)
3. כואב להם קניתי bmw z4 ביבוא אישי הרכב לא נמכר בארץ ברמה שרציתי ו ב 2008 הופסק היבוא שלו ביקשתי מהם אישור הם לא היו מוכנים לשמוע חבר מאז אני לא מתקרב לשם על חלקים הם לא מרוויחים על עבודה במוסך שלם הם לא מרוויחים זה גרידיות זה הכל איכסס | 20.07.10 (ל"ת)
2. בשם הנצחת המונופוליזם ממה הם חוששים מתחרות בריאה שמורידה את תעריפי היבואן ורוחיו עד ל-30 אחוז יגאל | 20.07.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": יבואניות רכב שוקלות עתירה מינהלית בעניין היבוא האישי
11 תגובות לכתיבת תגובה