11. הדנים סופר חסכנים הדנים הם עם קצת חסכן . הייתה לי חברה דנית ותאמינו לי שיש להם מנטליות שאולי רגועה מאד אבל כשזה נוגע לצרכנות הם עם סופר בעייתי שלא שש לקנות כל כךל מהר שום דבר שמציעים לו. אומנם יש שם מודעות אקולוגית גבוהה מאד וזה יתרון גדול אבל מעבר לזה הם יכולים להיות אגוז קשה לפיצוח. למזלו של אגסי יש לו יתרון מסויים בכך שהוא עובד עם רנו כי הוא מביאה איתה את המוניטין שיכול לעזור לו דווקא להיכנס לשוק הדני ששם רב המכוניות שאני לפחות זוכר היו אירופאיות נוט. עומר | 01.08.10 (ל"ת)
10. צניעות לא תזיק לאגסי אומנם הרנו החשמלית מכונית מוצלחת ויש לו גב כספי אבל הוא מציב אפילו לעצמו רף מאד גבוה בתחזיות. יקח זמן עד שנהגים ישברו את המחסום הראשוני ויקנו חשמליות. כסף הוא יראה מזה רק בעוד עשרים שנה מינימום. אפי | 31.07.10 (ל"ת)
9. כל הספקנים יאכלו את הכובע והכי מצחיק שכשבטר פלייס תצליח פתאום כולם יגידו מה אני תמיד ידעתי שהם יצליחו... אדיר ב.ג | 28.07.10 (ל"ת)
7. בטר פלייס היא החברה הישראלית הכי חדשנית בתפיסתה שיש היום צניחה במכירות?! לא זכור לי שהיא התחילה למכור בכלל, כי אני עדיין ממתין בתור. שרונה | 28.07.10 (ל"ת)
6. בטריה עם טווח נסיעה של 300 ק"מ, תשנה את כל התמונה, לטובה. רכב חשמלי צריך לספק את אותה ההרגשה, כמו עם מנוע בנזין. טעינת המצבר, אחת לכמה ימים. לנסוע ללא דלק, זה בהחלט חלום. זה שקט, נקי וזול יותר. | 28.07.10 (ל"ת)
4. חששות וספקנים יש בכל מקום - אני מאמין בחזון העסקי של אגסי לא קל לייצר מהפכה כלל עולמית בסדר גודל כזה אבל בסופו של יום, זהו כורח המציאות ואגסי הרים את הכפפה. שרון | 28.07.10 (ל"ת)
הדנים פחות אופטימים מאגסי
11 תגובות לכתיבת תגובה