אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנהלת הדיילים בישראייר: "מעולם לא נתקלנו בתלונות כה רבות מהלקוחות שלנו"

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
השירות בישראייר מעולה
רק ישראלים מסוגלים ללכלך כל הזמן, כדי שיוכלו להגיש תביעות סרק חסרות שחר באמצעות עו"ד - שכן או חבר או קרוב (עו"ד לכל אזרח). השירות מעולה, המטוס החדש מעולה ודי עם הקיטורים והתלונות. הרי כל מי שהוא בעל עסק יודע שתלונות הן חלק ממהלך העסקים הרגיל, עם הצדקה או בלי, ואותה תופעה קיימת בכל חברת תעופה, רק שלא על הכל שומעים, או שלא נמצא מדליף.......
יסמין | 29.07.10
34.
הנוסע הישראלי הוא לא הבעיה
מספיק להאשים את הנוסע הישראלי. זה הלקוח. אם ישראייר רוצים, שילכו להיות חברת תעופה בערבות קנדה ואלסקה. הם בחרו לפעול כאן, וזה הלקוח שמולו הם צריכים לדעת לעבוד. אז אפשר לרטון ולילל, ואפשר לצאת לנתח את נקודות הכאב של הנוסע הישראלי ולבנות את כל מערך השרות מול הניתוח הזה. אבל בפועל, חברות התעופה הישראליות לא מתייחסות לאופי הלקוח העיקרי שלהן, זה שמביא את מירבת ההכנסה לחברה, ורק מתלוננות עליו. אבסורד
מזווית אחרת | 29.07.10
32.
אחר ניסיון של המון טיסות,גם בחברות זרות,הבעייה המיעוט אך הצעקני של הנוסע הישראלי.
נתחיל בזה שהמחיר הגבוה לטיסה,יוצר רף ציפיות שגוי אצל הנוסע הצעקני הבכייני הישראלי,שהדיילים בעצם משרתים. בעוד תחומיי שירותים אחרים כבר ידוע שהלקוח הישראלי צריך לעבור קורס דחוף בלהיות "לקוח". וכמובן מצטרף לזה המודל העיסקי האמריקאי החזירי,לתת את המינימום לעובדים הזוטרים,במחשבה מעובתת שהם ייתנו את המקסימום,וכך נוכל להתעשר יותר.
אחד שיודע, | 29.07.10
28.
ישראלי אוהב אוכל
למה לא נותנים קרואסונים לטיסה לאילת וכוס RC קולה . בקבוק עולה 4 ש"ח אם קונים שישיה( יש מבצעים ברמי לוי ) ואז פתרתם את הבעייה. לקבל מים בטיסה מאילת חזרה או ההפך זו לא נעים. ישראלי אוהב אוכל ,אוהב לקבל , כמובן שהוא משלם המון כסף על טיסה לאילת 400 ש"ח בערך . כוס מים לא מספיק בחום של אילת . והמחירים של העגלה טירוף 8 ש"ח כוס קפה ??? למה ומדוע. למה לא גובים מחיר כזה בטיסה לחו"ל. מחכה שאל על ייכנס לטיסות אילת אולי המחירים יירדו .
חיים המודאג | 29.07.10
25.
עובד טוב הוא עובד מרוצה
ולכן אם אתם רוצים שירות טוב תדאגו שנותני השירות יהיו מרוצים , נכון שבחברת תעופה יש מטוסים שהם הדבר הנחשב ליקר ביותר והמטופל ביותר, אך ערכם של הדיילים שווה ערך לטיבו של המטוס כי גם אם תשימו במטוס המשוכלל ביותר דיילים אינטיפטיים איש לא יהנה מהטיסה ואם תקחו דאש 7 ישן ותכניסו אליו דיילים עם טמפרמנט, נחמדים , חייכנים , יעלים ,הטיסה תהיה סבבה.
לי  | 29.07.10
20.
שטויות במיץ- שירות מעולה
טסתי לפני שבועיים והיה שירות מעולה ודיילת מדהימה ביופיה ובשירות שקיבלנו כמו כן ובאותה טיסה הייתה גם ישראלית מגעילה שצעקה על הדיילות למה יש איחור בטיסה כאילו שהדיילת יכולה להזיז זמני טיסות. אז די ישראלים צאו מזה דיילת היא לא משרתת וטיסה לאילת של 25 דקות היא לא משתה יין . כולה טיסה קצרצרה נמאסתם....
צחי | 29.07.10
16.
שרות מעולה ודילים/ות אדיבים/בות
טסתי החודש עם ישראר לת"א השרות בדלפקים ובטיסה היה ללא דופי ופשוט נהנתי, כמורה דרך אני מכיר את תופעת "עם ישראל רוצה פיצוי" שוככחים שקנו שרות ולא משרתים, ועוד במחיר הכי זול בשוק, חבל להתיחס לישראלי המגעיל, האמינו לי ,לרוב אילו מחפשי המחיר שבטוח יבואו גם בפעם הבאה למרות התלונות,
אלן | 29.07.10
15.
טסנו לברלין לפני שנה , היה נורא
לפני למעלה משנה טסנו לברלין עם ישראייר, היה נורא,! מטוס צפוף, טייס לפי שמו זר ( כניראה השכר קובע אצלם) טיסה נוראית, ברור שלא הטוס איתם יותר, לא רק אני ומשפחתי, העשה כל מאמץ שיכנוע לגבי חבריי ולכל מי שייצא לי להעביר אליו את " החוויה" לסיכום - אני איתם גמרתי,!!
אחד העם עשוק | 29.07.10
10.
נו באמת...הנוסעים הישראלים הם הבעייה...גם אני הייתי מגלגלת עיניים-
הם לא מחפשים דיילים, אלא משרתים! הנוסע הישראלי זו זוועה ידועה לכל החברות הזרות! באייר קנדה כשרוצים להעניש דיילים אז שולחים אותם לטיסה לתל-אביב! זו נחשבת לטיסה נוראית בכל החברות אז אל תבלבלו את המוח!
נועם | 29.07.10
8.
ל1 ניסויים תעשה על העכברים שלך בבית ...
הריי זה מדהים כמה אפשר להאשים את הנוסע הישראלי , אמנם אני לא נוסע בישראייר , אך הרבה באלעל , מספיק לספר לך שעל מטוסי אלעל למשל אין בירות , אולי לחלק זה נראה שולי , כנראה שלא לחברת אלעל בימי המונדיאל אלעל פתאום חילקה בירה לנוסעים , פשוט היה לא נעים לחשוף את בושת הבירה מול כל כך הרבה נוסעים . בקיצור רוב החברות הישראליות נהנות לגבות מחירים גבוהים מאוד , שירות הם לא ממש שמעו על זה, או להוציא לקוח מרוצה הם לא ממש יודעים . אין לי בריירה אלא לטוס עם החברה הרקובה שנקראת אלעל עד שיפתחו השמיים לתחרות אמיתית !!!
 | 29.07.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת