4. העיקר הוא שתהיה רכבת, נכון? גם אם יתבטל הזיכיון גם אם לא, תהיה רכבת (לפחות כך אני מקווה). המדינה כבר הבטיחה שהפרויקט ימומן על ידה במידה והזיכיון יבוטל. שהמדינה תהיה רצינית ותתחיל להזיז את עצמה | 31.07.10 (ל"ת)
3. מה זה 440 מליון לעומת הסבל הפקקים, עוד שנים של דחיה--- קטן עלינו מתי תבינו, היגע הזמן להתחיל את הפרוייקט, גם ככה שהפרוייקט יהיה לקראת סיום הקבלן יתבע את המדינה על הכול על העיקובים על התוסופת על השינויים, כמו בכול !!!! פרוייקט ציבורי !!!!! , אז תקזזו לו שם את ה- 440 מליון..... תגידו לי לא מכרתם לא מזמן את האדמות שלנו בשרונה לאחים גינדי ב- 450 מליון .. אז כסף זה לא הבעיה עד מתי | 31.07.10 (ל"ת)
2. איך מאפשרים לזכות במכרז ללא יכולת לממן אותו ? איך יתכן שמתמודד זוכה במכרז שדורש מימון עצמי ללא שום יכולת לממן אותו ? יש לחייב את המתמודדים במכרזים לחתום על הסכמי מימון מחייבים שיכנסו לתוקף מיידיי במקרה של זכיה. אם הבנקים יכולים לתכנן הלוואות שיפרסו על עשרות שנים, לא צריכה להיות להם בעיה לחזות את תנאי המימון בשלב הגשת ההצעות. לא יתכן שעכשיו מי שזכה במכרז דורש הקלות וויתורים, אם היו נותנים לכולם את לוח הזמנים ואת ההקלות שהוא מקבל כבר בשלב הגשת ההצעות למכרז, אולי עוד קבוצות היו ניגשות אליו ומציעות הצעות טובות יותר. אבי | 31.07.10 (ל"ת)
הרכבת בת"א: המדינה עשויה לבטל בשבוע הבא את הזיכיון של MTS
7 תגובות לכתיבת תגובה