אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": טיב טעם משיקה מותג שוקולד פרטי

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אוף! בד"כ דוחפים את המותג הפרטי במקום ההיצע הרחב...
ז"א שעל המדפים נמצא בעיקר המותג הפרטי ולא מגוון המותגים המיובאים הייחודיים שיש... ככה הייחוד של הרשת יתמסמס! אני לא נכנס לשם בשביל המותג הפרטי, אלא בשביל המיובאים הייחודיים! זה בדיוק מה שקרה למשל בתחום רטבי העגבניות המוכנים (לפסטה): טיב טעם השתלטה על המדף עם המותג הפרטי והפסיקה להביא את רוב האלטרנטיבות הייחודיות שהיו לה קודם! היו לה הרבה מיובאים מאיטליה וארה"ב (יותר טובים מברילה, למשל) ועכשיו יש בעיקר את המותג הפרטי ואת שאר המותגים שיש בכל סופר...
דן | 06.08.10
6.
השוקלד של שופרסל טוב אבל חמצמץ לא כולם אוהבים - יותר טוב מפרה לדעתי(מריר)
יש שוקולד של איזה חברה גרמנית 60% שמוכרים ביוחננוף בזול (3 ב10 ) שהוא ממש טוב. אם טיב טעם תמכור את אותו המוצר כמו שופרסל זה לא יעזור להם הרבה כי זה לא ימשוך קונים. גם ככה המחירים שלהם בשמיים הסיבה היחידה שאני הולך לשם היא שהם פתוחים בשבת . לרוב אני מנסה להמנע מלהגיע לשם בגלל המחירים.
מישהו | 05.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת