5. חבל שלא מעלים את מחירי הביטוח היום כמעט הרגתי רוכב, בגלל שהוא החליט שהוא מסוגל לעבור בין שני רכבים. g.a.d | 09.08.10 (ל"ת)
4. זה באמת מפתיע מישהו? כשצריך לשלם ביטוח שנתי בסכום שעולה על ערך האופנוע, למה שמישהו יעבור לאופנועים? מעדיפים להישאר ברכב הממוזג והמזהם. המדינה דואגת לחברות הביטוח ולא לאוכלוסיה ולהפחתת זיהום האויר/פקקים/מצוקת החניה ג'ק | 08.08.10 (ל"ת)
3. חבל מאוד שלא ממנפים את נושא הקטנועים להצערת צי הרכב הקיים מאות קטנועים מיושנים ומקרטעים נעים ברחובות ערי ישראל מאות קטנועים מיושנים פולטים מזהמים וחלקיקים ללא ממיר קטליטי הנהוג בשימוש במכוניות פרטיות עשרות בעלי קטנועים שאינם מודעים לעשן הנפלט מאגזוזיהם, נוסעים כך ברחובות ומסכנים את בריאותם ובריאות הציבור עשרות בעלי קטנועים משתמשים במדרכות כציר לקיצור דרך, גם אם זה נגד כיוון התנועה תוך בסיכון הולכי רגל תמימים. משרד התחבורה צריך לדאוג גם לרוכבי הקטנועים ולערוך סיווג לפי גיל הקטנוע, ואם אפשר לעודד גריטת קטנועים חדשים ומתן תמריץ לרכישת קטנועים חדשים במחיר אטרקטיבי יותר (כיום יש קטנועים שמחירם משתווה למחיר מכוניות פרטיות מיד שניה) סיווג נוסף שמומלץ כי יבוצע הוא בעניין גובה הביטוח - כדי שיהווה תמריץ לנהיגה בכביש ולא על מדרכות ויצמצם את הדחף לעבור באור אדום, וכן להפסקת השימוש בצופרים (בניגוד לחוק מטרדי הרעש) כדרך לדרבן נהגים המאיטים או נוסעים בזהירות ברחובות צרים ואחרים- כלומר הביטוח צריך לקחת בחשבון גם את מיומנותו של רוכב הקטנוע לרכיבה מבלי לעבור על החוק. אזרח מן השורה | 08.08.10 (ל"ת)
2. this is bad less scooters = more traffic jams, more pollution, less parking space Yoel | 08.08.10 (ל"ת)
מקלות בדו גלגליים: ביולי נמסרו 1,168 כלים בלבד
5 תגובות לכתיבת תגובה