אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מינואר 2011: הליסינג יתייקר במאות שקלים

78 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

78.
רכב צמוד
פקידונים מנהלים את המשק , הדבר הטוב שיוצא מיזה שכשנחזיר את הרכב ניצרוך פחות ק"מ . יש ליבחון למה ביכלל הצמידו לנו את הרכב , האים לא אינטרס המדינה?ואים כן במוקדם או מאוחר יחזרו לפיתחנו , חזירות האוצר לא יודעת גבול , זה כבר יבוא להם מימקום אחר, עניון של זמן.
אדם כפרי | 21.12.10
72.
תגובה ל 35 -אתה עובד על עצמך
היכן המימוש הרכב - 20000 ש"ח תוספת אחזקת רכב 1000 ש"ח מינמום בחודש מחיר הטיפולים שלך זה של מרצדס ללא קיזוז עבור הקרן פנסיה וההשתלמות עלות הרכב לחודש שרשמת 915 ש"ח 915 ש"ח הבנת רכב מהחברה 2700 ש"ח תשלום בגין הרכב+2700 ש"ח שווי עלות לאחר מיסים 2450 ש"ח חישוב עלות לרכב חדש פרטי 2200 ש"ח ומי אמר שאתה צריך להחליף אחרי 3 שנים
מייק | 11.08.10
71.
שכל אחד יעשה את השיקולים שלו
לכל אחד מאיתנו יש נסועה שנתית שונה, שמשתנה בהתאם למרחק מקום המגורים ממקום העבודה, והצרכים המשפחתיים השונים (למשל: אני גר במרכז, עובד במרכז במקום שהנסיעה אליו היא היא נגד הפקקים, וההורים גרים קרוב. גיסי גר במרכז, עובד במקום שיש בדרך אליו פקקים, וההורים שלו ושל אישתו נמצאים בצפון - והם נוסעים אליהם עם הילדים לפחות פעמיים בחודש). לכל אחד מאיתנו יש גם משכורת שונה, ולפיכך אנו נמצאים במדרגת מס שונה לחשוב ניכוי בפועל. לחלקנו החוזה עם מקום העבודה מעניק 'רכב חברה' שעליו משלמים רק שווי, אבל בהחזרה שלו אין העלאה מקבילה בשכר אלא רק תוספת של נסיעות/אחזקת רכב, ואילו אצל חלקנו החוזה היה על הסכום הכולל וממנו נוכה סכום חודשי להשתתפות בתכנית ליסינג - סכום שחוזר לשכר בהחזרת הרכב. בקיצור - אין כל כך טעם לנסות להגיע לפרסום יחיד באינטרנט שישקף בצורה נכונה עבור כל אחד מאיתנו את הכדאיות. ההצעה שלי: תשתמשו במחשבוני שכר באינטרנט בשני חישובים מקבילים (עם רכב/בלי רכב) כדי לקבל מושג על ההשפעה על הנטו. תעשו במקביל את התחשיב להחזקתו באופן פרטי (עלות רכישה ותגמול ממכירה אחרי 3 שנים, בהתחשב בירידת הערך הממוצעת שניתן להסיק מהמחירון, עלות דלק משוערת לפי נתוני התצרוכת של הרכב והק"מ הממוצע שלכם לחודש, עלויות ביטוח - ניתן לברר טלפונית בקבלת הצעה מחברת ביטוח גם בלי להתחייב, וכו'). אחרי שכל אחד מכם בירר מה המספרים הנכונים לגביו - שיקבל החלטה מושכלת. בהצלחה. (אגב - אני מאלה שהחזירו לפני חצי שנה רכב ליסינג בתום החוזה, לא חידשו, ורכשו רכב פרטי משומש במקום).
עידן | 11.08.10
70.
שווה להחזיק בליסינג
כמי שנוסע לא מעט ברכב חברה ועלות הדלק בלבד לחודש עוברת את ה׳ 4000 ש״ח אין שלקבל רכב חדש מהניילון 2010 על חשבון החברה, לנסוע ללא דאגות שווה את עלות הליסיניג , לבד אין סיכוי שהייתי לבד מממן את הדלק, ביטוחים, טסט ומוסכים, משלם מה שצריך ונוסע כמו גדול בלי לעשות חשבון לא לדלק לא לקילומטרים ולא לכלום.
גזר | 11.08.10
68.
לא חידשתי חוזה ליסינג
ולאחר שנה וחצי עם רכב פרטי חסכתי קרוב ל25K החזרתי את הרכב כי אני שונא שיש לי "חוקים" מה מותר ואסור. מעל 20K כל ק"מ עולה שקל תאונה שניה השתתפות עצמית של 1200 ש"ח אישתי לא יכולה לנהוג אם אני לא איתה ברכב. טיפול רכב לא נעשה. טסט לוקח 10 דקות. וכל זה תמורת קרוב ל3000 ש"ח נטו בחודש מצויין תעלו את השווי וכולנו רק נרוויח. גם מחירי המכוניות ירדו
g.a.d | 10.08.10
66.
חלק מהתגובות גרמו לי
לצחוק בקול רם.ולמה? האם נראה לכם שמזיז למישהו בממשלה שתחזירו את רכב הליסינג?... האם נראה לכם שאיכפת להם מאבדן המיסים? אם לא ייגבו את המס על רכבי הליסינג אז ייגבו במקומות אחרים.אל תדאגו....הם אלופים בלמצוא דרכים להחדיר את ידם עוד יותר עמוק לכיסנו. צריך להקים מפלגת שכירים מהמעמד הבינוני,כי למעשה אין הבדל מהותי במדיניות הבטחון והחוץ בין הליכוד,קדימה או העבודה.כולם אותו דבר. צריכים כוח פוליטי בכנסת-זה הדבר היחיד שיעזור לנו. ותחשבו על זה.....
הנשר | 10.08.10
65.
אנשים - אתם ישנים בעמידה
המדינה רוצה להכריח את האזרח לקנות רכב. לא לחינם העלו את מס הקניה ועוד מעט יעלו גם אגרת הרישוי ויקשו עוד יותר על תהליך העברת הטסט (יחמירו את תקנות זיהום האוויר ואז כל רכב שני יכשל) לכן, לא בונים כאן רכבת קלה, חיסלו את שוק האופנועים ע"י העלאת הביטוח, לא השקיעו בתחבורה ציבורית, סגרו יבוא אישי ועכשיו קבלו את צינור הליסינג. אף אחד לא רואה מה מנסים לעשות כאן?? מה נסגר איתכם??
תמר | 10.08.10
62.
תגובה ל-36 "המדינה תפסיד...תחזיר המצב לקדמותו"..
אוי כמה שאתה חכם! אולי כדאי להציע למדינה להעביר את כ ל המדינה לליסינג? הליסינג הוא בסך הכל מקלט מס, מהאחרונים שנשארו, וטוב שכך: = הלקוח הגדול ביותר בארץ לרכב הוא חברות הליסינג: זה יוצר כוח בלתי נסבל בידי חברות הליסימג, לקבוע ליבואנים מה להביא, ובמיוחד איך להוזיל את מחיר הרכב עבורם [למשל, פחות רכיבי בטיחות!...] = מחיר הנסיעה השולי הוא אפס לעובד - מה שמעודד יותר נסיעות על הכביש, נסיעה פחות אחראית, יותר זהום, פחות שימוש בנסיעה ציבורית [=פחות עידוד למדינה לפתח אותה] בקיצור, לכל מחיקון יש אנטי-מחיקון: עדיף שהמדינה לא תתעסק עם פטנטים כאלו, שלא קיימים בעולם-ולא כי כולם טפשים..- , ופתאום נראה יותר משתמשים באופניים/שיתוף נסיעות/שימוש בתחבורה ציבורית/רכב פרטי באופן אופטימלי, ועוד............
אבי | 10.08.10
61.
מספר 52, איפה אתה חי ?, היום אסור לתת אפילו לאשתך לנהוג ברכב
החברות היום עושות ביטוח רק לנהג עצמו, ומעבר לזה מחתימים אותך שאתה לא נותן לאף אחד לנהוג ברכב. בשביל שגם אשתי תוכל לנהוג היא הייתה צריכה לעבור טסט בחברה ולקבל אישור מיוחד מקצין הרכב. ולספר לך על השתתפות עצמית בכל תאונה? והטלת קנסות מהתאונה השניה, הכל מסודר ומאורגן, תאמין לי
ככע | 10.08.10
57.
מדינה עצלנית!
התוצאה היא שגיל הממוצע של הרכבים יעלה! וחדשים היו דגמים זולים! הרי כל פעם שמעלים את המסים זה אומר שהמדינה פשוט לא רוצה לחשוב בצורה יצירתית! הכי כל זה לגבות מסים! אתמול מים, היום רכבף מחר חשמל... בשביל מה בן אדם חי? כדי להיום חמור עבודה??? אתם מגיבים כאן בצורה אגויסטית חפוזה! ולא רואים את התמונה הכוללת! שהחיים הופכים לקשים יותר, וזה שעובדים כאן עלינו! איך מחיר הרכבים יעשה אוויר נקי יותר? (אנחנו משלמים הכי יקר מכל העולם, אז האויר שלנו נקי מכולם???) איך מחיר המים יוסיף מים? (אנחנו משלמים פי 2, יש פי 2 מים?) איך מחיר החשמל יוסף חשמל?(עוד מעט יעלו מחירי החשמל, יהיה יותר חשמל?) אני יכול לכתוב כאן הרבה... אבל בסוף זה לא ישנה כלום, יום טוב....
דוד | 10.08.10
56.
למראית עין כולנו נהייה בני מעמד אחד
כאשר בני הנוער מסתכלים אל המבוגרים, הם מתרשמים ממעמד,מסממני מעמד מה שקורה פה ישפיע לרעה בחירתו לעתיד, בסוף רק לפוליטיקאים (כמו ברוסיה) תהיה מכונית ודוצה וכל השאר אזרחים דרגה ג', אז כולם ירצו להיות פוליטיקאים, הלך ההייטק והחנון כבר לא יהיה באופנה. גם השכר בהייטק אינו מתעדכן שנים, כי הם טוענים שהמחיר יורד ממכרז למכרז, כך שבסופו של דבר פקח בעירי יורוויח יותר מהייטק, ראו מעמד המורים, אז להתכונן - מדינת ישראל מפרקת מעמדות יצרניים בלי חשיבה ותשאיר כאן אדמה חרוכה, נראה לי שאנשי הייטק בעתיד הקרוב יהוו תחרות קשה לעבודה הסודנית המתפתחת כאן
יענקלה | 10.08.10
47.
בזמן ההחזרה חברת הליסינג קורעת את הצורה
לא ראיתי התיחסות לכך, שאם מחזירים רכב ע"מ שלא לחדש את תקופת החוזה, אחרי כמה חודשים מגיע חיוב (דרך המשכורת) על אלפי ש"ח. זוהי נקמנות לשמה של חברת הליסינג, ולך תוכיח שאין לך אחות. במקרה שלי חויבתי על 4 צמיגים, בטענה שהרכב נפסל בטסט, ולא היה כך בכלל! חברים שלי, ממקום עבודה אחר, חויבו על רכיבים אחרים. נושא השירות: הרכב בליסינג אינו מטופל במוסכי היצרן ע"פ כתב האחריות. כשאני מתלונן שהרכב לא בסדר משחקים איתך בלך ושוב. אני גר בירושלים, והברקסים לא היו תקינים, אך מרחו אותי כל פעם. הייתי מאט בירידות בעזרת ידית ההילוכים, והגיר היה צועק. מה הפלא שהמכוניות בליסינג נשחטות (לא באשמת הנהגים). אשמח לקבל תגובות.
שימי | 10.08.10
46.
רכב פרטי זול כיום יותר ובהרבה
גם אני עברתי מרכב קבוצה 2 של החברה לרכב קבוצה 4 משומש בן 3 וגיליתי שבתור אדם הנוסע לא יותר מ - 10000 ק"מ בשנה, החסכון הכספי שלי הוא עצום כולל כל חישובי הנוחות, הזמן וכו'....אני לא משוכנע שהדבר נכון למדינה ומצד שני אני גם לא בטוח שדווקא לנו העובדים היחסית מסודרים במשק מגיעה הטבה יוצאת דופן. המעבר לרכבים פרטיים עשוי להוריד את הממוצע הכללי של הקילומטרז במשק (לא עוד נסיעות סרק לשווא - ויש כאלו הרבה). אם זו תהיה תרומתנו למשק -דיינו. אגב, רכישת רכב משומש בן 3-4 שנים במצב טוב משנה את כל התחשיב משום הרכב כבר הפסיד חלק ניכר משוויו ולכן העלות האמיתית זולה הרבה יותר וההנאה זהה.
ירון | 10.08.10
43.
אם לא לוקחים ליסינג אז הסכום בדרך כלל מוכר כ"אחזקת רכב"
ברוב המקרים, במידה והעובד לא לוקח רכב ליסינג אז משכורת הבסיס שלו לא עולה אלא נשארת אותו דבר והעובד מקבל תוספת אחזקת רכב שאינה מוכרת לפנסיה ולפיצויים. לכן העלות של העובד אם הוא לוקח רכב ליסינג קטנה יותר כיוון שבחישוב שעשו לקחו בחשבון שהעובד מפסיד הפרשות לפנסיה של המעביד ( וגם של עצמו ).
דביר | 10.08.10
42.
די להציק לחברה העובדת
חלאס גם ככה קורעים אותנו במיסים! עד שכבר היה משו כיף במדינה הזאת, כמו שכתבו כבר לפני, בטווח הארוך המכוניות שעל הכביש יזדקנו ותשתיות הכבישים ישחקו יותר ואז נרד עוד דרגה באיכות התחבורה אצלנו. במחשבה שניה, גם ככה אנחנו מדינת עולם שלישי בנושא הזה אז אולי זה כן משתלם.
קובי | 10.08.10
39.
תגובה ל-4
מסוך מוצאים פעם אחת. לכל אחד יש קרוב לבית ובדרך כלל גם קרוב לרחוב העבודה (בוודאי באזורי היי-טק כמו רמת החייל או הרצליה פיתוח). להגיע למוסך לא כזה סיפור גדול. כל ביטוח מקיף או אפילו צד ג' כולל שרותי גיררה. אפילו להעביר טסט לא סיפור, כמעט כל מוסך יעשה את זה בשבילך תמורת 200 ש"ח.
אורן שני | 10.08.10
36.
המדינה רק תפסיד ולכן היא תחזיר המצב לקדמותו
פחות קניה של רכבים חדשים - הפסד מיסים למדינה גיל רכב עולה - יותר תאונות -הפסד למדינה נוסעים פחות - קונים פחות דלק (המיסוי על הדלק הוא יותר ממה שאתם חושבים) -הפסד למדינה התקשקשות סביב תקלות (תגובה32 ) - הפסד למעסיק ולמדינה וכו
juju | 10.08.10
35.
רכב מעבודה עדיין כדאי
אבל זה לא מצדיק שהמדינה עושה פעמיים רווח, גם ממחירת רכב(92%) וגם משווי שימוש (45%) אם היום אני קונה רכב משומש ב400000 העלות ל3 שנים היא: 40000 +5000*3 ביטוח +1500*3 טסט +2000*3 טיפולים בממוצע +1000*12*3 עלות דלק -440*12*3 החזר נסיעות = 84940/36 = 2359 עלות נטו! רכב מהחברה זה 2700/100 *45 =1215 נטו!
runi | 10.08.10
33.
פשוט חזירות - סה"כ עוד אמצעי לסחוט עד תום את האוכלוסיה היצרנית.
החוזה שלי מסתיים בינואר ואיני מיתכוון! לחדשו. בסופו של דבר החזירות הזו תעלה לממשלה בהכנסות ממיסים, שלא לדבר על קיטון משמעותי בשוק הליסינג דבר שיוביל לאיבוד מקומות תעסוקה ועוד הכנסות ממיסים... כמו שאמרו לפני, סובארו 95 עים מזגן 1500ק"מ לחודש תעלה לי בממוצע כ-1600 ש"ח לחודש כולל דלק טיפולים ביטוחים ואובדן ערך אז (עים האצבע)..., שלא יעבדו עליכם... :-)
דניאל | 10.08.10
32.
מקומות העבודה יפסידו (זמן עובדים יקר) --- אני הייטקיסט והנה הסיפור שלי
כמו רבים מחברי לעבודה (ויש רבים שעשו כמוני -- שלא יימברו לכם לוקשים) החזרתי את רכב הליסינג לניו-קופל בתום החוזה (בצער רב) והיום אני נוסע ברכב פרטי בן 4 ומתכנן להחזיר אותו 4-5 שנים לפחות. כשהיה ברשותי רכב הליסינג הוא נפגע פעמיים בתאונה (לא באשמתי - בפעם הראשונה נכנסו ברכב מאחור כשהוא חונה ופעם שניה נכנסו מאחור ברמזור --- שכל אלה שקופצים ואומרים שבעלי רכב ליסינג טוחנים אותם ונוהגים בצורה מופרעת יירגעו במיידי). כמה קל ומהיר לפתור את הבעיה - ממלאים טופס תאונה, מקבלים רכב חליפי ומקבלים רכב מתוקן לאחר יום-יומיים. זמן אבוד למעסיק 10 דקות. לצערי נכנסו בי לפני חצי שנה ברכב הפרטי.... טלפונים לסונן ביטוח, שליחת פקס, בירור שהוא התקבל, שליחה חוזרת, עוד טלפון, חסר צילום של רשיון ושוב אותה סאגה, נסיעה למוסך לקבלת הצעת מחיר, נסיעה נוספת בשביל השמאי, הכנסת הרכב למוסך, הוצאתו מהמוסך, משהו לא בסדר בתיקון - עוד קפיצה למוסך, שליחת הקבלות לסוכן הביטוח, נידנוד בטלפון לקבלת ההחזר, זמן אבוד 5-10 שעות (במצטבר) יום עבודה שלי שווה 1000-1500 ש"ח מספיק שכל עובד מפסיד יום עבודה פעם בשנה (לא לקחים יום חופש - זוכרים? שעה פה שעה שם... על חשבון המעסיק...) מקומות העבודה הם המפסידים הגדולים, רגע...וגם אם לא עושים תאונה. שכחתם טסט פעם בשנה, טיפול 15, ביזבוז הזמן בקניית המכונית ומכירתה..... וזוכרים למה זה התחיל??? למישהו כאב הלב לראות את החנונים מהכיתה שלו מסיימים טכניון ו"מקבלים" מאזדה 3 --- הוא חשב "מקבלים" הוא לא ידע שאנחנו משלמים על זה במשכורת, בקרן השתלמות, בפנסיה, בבונוס ובמס הכנסה. בקיצור המדינה לא תרוויח פה עוד כסך ממיסים (ואפילו תפסיד -- לדעתי) הגיל הממוצע של המכוניות על הכביש ייעלה ומקומות העבודה ייקבלו פחות תפוקה מהעובד המוטרד מרכבו.
משה | 10.08.10
31.
לדעתי הכי טוב זה לעשות ככה
הלכתי לאחד מחברות הליסינג במקרה שלי לאויס קניתי רכב שעשה 50 אלף נכון זה הרבה יחסית לשנתון 2007 אבל הממוצע של בנאדם נורמלי זה בסביבות ה10 - 15 לשנה כך שתוך שנתיים אני מאזן את הק"מ של הרכב ואחרי שנתיים אפשר לעשות בדיוק את אותו דבר ועולה לי להחזיק את הרכב לא יותר מ1500 שקל כולל ביטוח חובה +מקיף +דלק ולא אני לא חוסך בדלק ההטבה היחידה שיש בליסנג זה דלק אבל רק אם אתה נוסע כמו משוגע ועובר את ה30 אלף ק"מ בשנה וזאת לא משימה קלה במיוחד
עמית | 10.08.10
30.
הגיע הזמן
אין שום הצדקה להטבת המס הזאת. זה מעוות את שוק המכוניות, מגדיל את התנועה בכבישים ואת זיהום האויר, ומפלה לרעה אנשים שלא מנצלים את ההטבה הזאת. מי שרוצה רכב חדש ו"ראש שקט" - שיבושם לו ושישלם לחברות הליסינג מכספו. מי שרוצה לחסוך - שיעשה כמוני ויקנה דיזל ידני יד-שנייה: אני חוסך 1500 ש"ח נטו (!) לחודש.
עובד הי טק | 10.08.10
27.
ההגיון עובד הפוך , כל שנה הרכב מתיישן אז צריך לשלם פחות .לקרוא בפנים
בשנה הראשונה אני נוסע על רכב חדש ולכן משלם לפי שוויו , בשנה השניה הרכב מחירו בשוק לפחות , % 10 פחות אבל לפי האוצר אני צריך לשלם יותר שווי מס ועל רכב ששויו פחות בפועל בשנה השלישית אני משם עוד יותר על רכב ששויו עוד פחות . למעשה עובדים עלינו שווי הרכב יורד ואנו משלמים על שווי רכב עולה .
בעל רכב חברה  | 10.08.10
10.
"מומחי" חשב היקרים
תתאמצו קצת יותר ותחשבו מחוץ למוסכמות התרבות המערבית הקלוקלת שתבעה סטטוס של רכב חדש בלבד בין השאר (ואיתו טבעה) ותנסו לחשב את נקודת האיזון לעומת רכב לא חדש, שעולה אפילו פחות מחצי מ- 130 אלפי השקלים שהבאתם בחישובכם ואתם יודעים למה? כל סוגי הרכבים המדוברים עומדים אותו הדבר בפקקים, מחפשים באותה הדרך חנייה, יגיעו באותו הזמן לצימר בצפון ועוד. נכון, מקובלת (אך לא תמיד נכונה) ההנחה כי ההוצאות על רכב ישן גבוהות יותר אך, ניתן כמובן לממן הוצאות אלו בכסף העודף מהקנייה הזולה יותר. תחשבו על זה..
קצת אחרת | 10.08.10
8.
ליסינג = אסון סביבתי!!!
ליסינג מעודד רכש רכב מסיבי. כידוע העלות הסביבתית של יצור רכבים חדשים וביזבוז משאבי הטבע הינם אדירים. אין מה להשוות את החיסכון בצריכת דלק של רכב חדש לכמות המשאבים והזיהום בתהליך היצור שלו. כלומר סביבתית עדיף בהרבה רכב בן 5 או 10 גם אם הוא טיפה פחות חסכוני מרכב חדש. מה גם שרוב הליסינג בארץ הינו של מכוניות בנזין 1.6 אוטומטיות שאינן חסכוניות כל-כך (עדיף דיזל ידני). בנוסף זה שהדלק על חשבון הברון מעודד נסיעות מיותרות שתורמות זיהום רב, בזבוז דלק, בלאי לרכבים ועומס תנועה מיתר בכבישים. גם העובדה שהרכב אינו שיך לנהג מעודד נהגים רבים ובני משפחה ל"קרוע לרכב ת'צורה" מה שגורם בלאי גדול לרכב ששוב מסתכם בתיקונים רבים יותר וקיצור אורך החיים של הרכב וצורך ברכבים חדשים שכאמור מסתכם בזיהום הסביבה וביזבוז משאבי הטבע. אם הרכב שיך לנהג והנהג משלם את הדלק אז: אין נסיעות מיותרות, מסתפקים ברכב יד שניה, קונים רכב חסכוני יותר בדלק, שומרים על הרכב וכך הוא מחזיק זמן רב יותר ולא צריך לקנות רכבים חדשים כל הזמן.
 | 10.08.10
6.
אני כבר ויתרתי על הרכב כשהתחילו עם זה
אני איש הייטק לשעבר, במקום העבודה האחרון שלי במקום לקחת רכב ליסינג החלטתי לקנות רכב יד שנייה. חששתי כמו כולם מהוצאות, תיקונים וכאב ראש, אני יכול לומר בראייה לאחור שזו הייתה החלטה נכונה. הרכב אמנם לא חדש מהניילונים, אבל טסט ותיקונים זה לא נורא בכלל, לא יותר מדי הוצאות ובקיצור לא נורא. המשכורת עלתה מאוד, וגם אחרי ההורדות הקבועות כמו ביטוח עדיין משתלם. ממליץ :).
איש הייטק לשעבר | 10.08.10
4.
שכחת דבר אחד בחישוב
אני רואה שהעלות החודשית לרכ בפרטי אינה שונה בהרבה מהעלות לרכב ליסינג. אבל בשיקלול המחירים שכחת להכניס "נוחות". בגלל תקלה כלשהיא ברכב, למצוא מוסך, לסמוך עליו, לבדוק שלא עובדים עלי, לבזבז זמן להעביר הרכב למוסך ולקחת חזרה וכל הכאב ראש הנוסף שמתלווה לעניין (חוץ מהכסף) לא שווה כמה לירות? לא שווה לשלם על מנת לקבל שירות מחברות הליסינג? אני לא יוצא מהמשרד כשיש לי תקלה ברכב. מתקשר, באים לקחת, מביאים חלופי במקרה הצורך, מחזירים ועוד אומרים תודה. שווה כל שקל. ואני לא עובד בחברות הליסינג. אני עובד בחברה שמצמידה לי רכב מדרגה 3 ומשלם יש של כסף אבל נהנה מכל רגע. יש לי בנוסף 2 רכבים "פרטיים " בבית. תאמין לי שהשרות שאני מ קבל מהליסינג, הלוואי עלי...
אבי | 10.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת