אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פלטפורמת הפרסום הסלולרית של אפל מתקשה להמריא

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
ל-4
כניראה שאתה לא רואה את התמונה הגדולה, אפל יצרה פלטפורמה שהאסטרטגיה השיווקית שלה היא "תתמחר בזול, תרוויח יותר" דבר היוצר מצב של win win. אחת הכוונות של אפל בפיתוח הIAD היא ליצור למפתחים תזרים מזומנים בלתי תלויי ברכישת האפליקציות ובכך לעודד אותם להוריד את מחירי האפליקציות עד כדי אפליקציות חינמיות שכן המפתחים יקבלו את חלקם בפרסום. מהלך זה מאפשר ניתוק תזרימי בין משתמש הקצה למפתח וכמו כן יוצר מחוייבות עמוקה יותר של המשתמשים למוצרי אפל
מה נשמע? | 16.08.10
4.
אפל גם מתערבת במודעות ... ומכניסה לנו פרסומות אפילו ששילמנו לה מחיר למלא על המוצר
זה נראה לכם הגיוני שעכשיו אפל ידחפו לכם מודעות בכוח הרי אתם משלמים על "זמן האוויר" של המודעה לא מספיק שילמנו על המכשיר עכשיו נהיה חייבים לאכול מאפל גם פרסומות פשוט חוצפה, שמי שרוצה פרסומות יצטרכו לקבל מימנו הסכמה בכתב לנושא.
איל | 16.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת