אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקוח שכונה "מר אדון טיפש" תובע מאורנג' 50 אלף שקל

69 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

69.
לכל הטיפשים תקנו מכשירי טוק מן
ללא התחיבות גם אם דקת שיחה יותר יקרה בסופו של דבר זה יותר זול כי אתה מדבר פחות והכי חשוב לא בא לך על החברה יותר אין התחיבות ואין קנסות תתחילו לקלוט כל המתחייבים למניהם שמתגאים קיבלתי מכשיר חינם -אין חינם אתם הפרות החולבות של חברות הסלולר בזכותכם הם לוקחים משכורות של מליונים
דני | 22.08.10
66.
החברה הסלולרית אכי גרועה
פרטנר תוך זמן לא ארוך עבר להיות מהחברה הטובה(יחסית) לחברה אכי גורעה ביחס למתחרות מי שרות גרוע חיובי יתר בחשבונות הטלפון שקרים ללקחות וכדומה. רני ממליץ בחום למי שיכול לטוש את החברה עד אשר תעשה תפנית ביחס ללקחות(הם שכחו מי מפרנס אותם)
רפאל ג | 20.08.10
63.
לכל המתלוננים על חברות הסלולר, הנה כמה פתרונות:
1. מאחר שרובנו משתמשים בנייד לצורך שיחות ושליחת אס אמ אס בלבד, אז ותרו על כל השירותים הנלווים וגם על כל המכשירים המתקדמים וזה יחסוך לכם הרבה כסף כל חודש. גם ככה, מי אוהב לגלוש באפליקציות במסך שהוא בגודל כף היד, עדיף לגלוש במחשב. 2. נכון שחברות הסלולר לא הוגנות וגם אצלי שגו בחיוב וזיכו אותי בחזרה אבל...... שימו לב כמה מאות שקלים אתם מוציאים בחודש על מוצרים אחרים בלי להניד עפעף, כך ש ה 150-200 ש"ח שאתם משלמים על הסלולר זה כלום לעומת יתר ההוצאות אתם מוציאים כ 600 ש"ח ואף יותר על דלק ונסיעות והדלק פה מאוד מאוד יקר הקניות שלכם בסופר מסתכמות בכמה מאות שקלים ואתם מעמיסים מכל הבא ליד וחושבים עוד שיצאתם בזול כי קניתים באחד הסופרים מחוץ לעיר, בשורה התחתונה תגלו שאם הייתם קונים במכולת השכונתית הייתם מוציאים הרבה פחות וגם קונים פחות אתם משלמים ריביות עתק על המשכנתא בגובה של משכורת שלמה, יש אנשים שמשלמים רק 10 שנים את הריבית על המשכנתא שהיא בגובה של שכר דירה ממוצעת שלא לדבר על כל השטויות שאתם קונים בקיוסקים על הדרך שתמיד מוכרים כל מוצר בשני שקל יותר מאשר מחירו במכולת מאות שקלים על סיגריות שהורסות לכם את הבריאות מאות שקלים על טיפולים קוסמטיים כואבים ואף ניתוחים (בשביל מי ? בשביל הבבון שיושב לידכן ?) והכי הכי חשוב: דברו פחות, שיחות קצרות, בינינו השיחות שלכם לא ממש ישנו את העולם גם תחסכו קרינה וגם תחסכו כסף זה הכל
 | 20.08.10
61.
לקוחות כל החברות - כנסו כנסו **** נניח שהכתבה היתה כך:
לקוח סלקום קיבל חשבונית ועליה כתוב מר אדון טיפש - וואו מסכן שלא ייעלב... מישהו מעלה בדעתו לאיזה תסכול היה צריך להגיע הנציג שעשה את זה באורנג'? כמה מסכן הוא הרגיש אחרי השיחה (אני מניח) עם הלקוח הזה. הרי כל מי שאי פעם עבד בשירות לקוחות יודע כמה מתסכל ומביש הוא לתת שירות בישראל. כל דביל שלא גמר תיכון מרשה לעצמו בשיחת טלפון למוקד לספר שיש לו עסק והוא והוא ויש לו עו"ד והוא יפנה לתקשורת ובסוף מסתבר שמדובר באיזה פישר שלא יודע לכתוב משפט בעברית ומרשה לעצמו לצרוח על איזה נציג - סטודנט מסכן שמנסה לעבוד ולשלם שכר לימוד. מישהו חשב פה על העובדים המסכנים האלה? ומה עם "הלקוחות" שמגיעים למרכזי השירות? מקללים / מגדפים נציגים? זורקים על נציג טלפון סלולארי ופוצעים אותו? חיות! לתת שירות במדינה זה בלתי אפשרי. באירופה שאומרים ללקוח לא. הוא אומר תודה אני מבין. פה אתה מקבל צרור של קללות / גידופים במקרה הטוב על מקום העבודה שלך ובמקרה הרע על אמא שלך... אז תסתכלו כל אחד מהמגיבים על עצמו שימו את עצמכם או את הבן שלכם כנותן השירות ותבינו את האומללות. מה גם, שחלק מהנציגים הם נכים - בפלאפון - אמהות וחרדים באורנג' וסתם סטודנטים שמנסים לגמור את החודש בסלקום. תנו קצת נחת ושאתם מתקשרים לקבל שירות תגידו תודה רבה. אנחנו רק לקוחות שמשלמים על מוצר או שירות. לא קניתם אף חברה, אתם משלמים על שיחות / SMS / אינטרנט / כבלים. וזה הכל לא טוב לכם לכו למקום אחר. לילה טוב.
 | 18.08.10
58.
למה שם התובע חסוי ושם הנתבעת לא?
אני לא חסיד של חב' הסלולר, אבל משהו מריח פה לא טוב כולה קראו לו לטענתו "טיפש". למה שגיע לו חיסיון, ועוד בידיעה במדור משפטי, כששם הנתבעת חשוף לעין כל? בכלל מה יש לו להסתיר? אם אלעל הסדירה לו הקו מול אורנג' אין שום פליאה שחלק מהבירור נעשה מולה. מה שלא ברור לי זה איך אביו משתרבב לסיפור כבעל קו בהסדר (הוא עובד אלעל? סביר שלא. צריך לבדוק אם מגיע לו להיכלל בקומבינה). לחברות ענק יש דרכים יעילות בהרבה למרר לאזרחים את החיים. כל הרעיון נשמע דבילי שקוף וילדותי מדי. נראה לי שיש סיכוי שמדובר באדם שפיברק עילת תביעה כדי להתנקם בהם על יחס, וכל עניינו אינו בתביעה אלא באיזכורים נלווים ושליליים בתקשורת שהם הנזק האמיתי.
ירון | 18.08.10
57.
כנראה עשו לו צרות, נכנס לחשבון לשנות לעצמו את השם.
בפרטנר אם לא היו ליצנים - היו מרימים את הלוגים, ובודקים מי מתי ומאיפה נכנס לחשבון שלו (כנראה ווב סרוויס כלשהוא ) - ואחרי זה מבקשים מבית המשפט להורות לספקית שממנה נכנסו לשירות - לפתוח את הלוגים, היו מאמתים את הנתונים וככל הנראה היו מגיעים לכתובת פיזית של הבן אדם ( שלפי דעתי הייתה הכתובת של הבחור).
מר אדון פטיש | 18.08.10
54.
אני אומר לכם כלקוח עיסקי, אל תתקרבו לשם.
אני ברגע סיום ההתחייבות עובר לחברה אחרת גם אם כולם גנבים. העובדים שלהם במרכזי השירות פשוט שקרנים כי כך מנחים אותם לנהוג. כל פעם שעשיתי שינוי בחשבון שלי אם זה החלפתי טלפון או החלפתי כרטיס אשראי או לקחתי חבילה מסויימת ושיניתי מסלול, כל פעם הדגשתי שאני לא רוצה לא funtone ולא gps ולא את כל החינמיים הזמניים האלו שאחרי זה לוקחים כסף ללא הודעה מוקדמת וכל פעם קיבלתי הבטחה שלא יהיה לי את זה אבל הפלא ופלא כל פעם איזה 20 פעם תמיד חייבו אותי על זה ותמיד אני צריך לריב איתם. "שיטת מצליח" אצלם זו דרך חיים ואסטרגיית מכירות.
בעל עסק מנוי לאורנג'  | 18.08.10
53.
לא לחדש חוזים עם אורנג'
החברה הזאת הנה גרועה במיוחד.היחס ללקוחות אינו טוב בחברות הסלולר אולם אורנג' הינה הגרועה מכולן.אין ברכה ולא תהיה הצלחה באופן שבו פרטנר נוהגת בלקוחות.יבא יום ואנחנו קל הצרכנים נבא מם בחשבון.בינתיים לא לחדש עמם חוזים ולצרוך מימנימום שירתי תקשורת.בוודאי לא להתקשר עמם בחוזים נוספים.
יצחק  | 18.08.10
52.
ילדון טיפש
חבל שמעסיקים טמבלים בתור נותני שירות.. היום זה פארטנר מחר פלאפון, עוד שבוע סלקום ושנה הבאה מי יודע... הבעיה היא לא החברה אלה נותני שירות הלא שירותיים ותאמינו לי ניתן למצוא אותם בשפע בכל מקום ובכל חברה.. אני לא מאשים את אורנג', צריך למצוא את מי שעשה את זה כדי שהוא ישלם אל האי נעימות מר אדון טמבל - שיהיה לך יום כתום (-: (נותן השירות)
בול שיט | 18.08.10
49.
אולי באמת יש אופציה כזאת במחשב עם שם משתמש וסיסמה לשנות את השם
באתר של פלאפון לדוגמה אפשר לעשות מלא פעולות בשירות אישי שהוא נגיש רק לבעל המכשיר לאחר תהליך הרשמה ולאחר שנשלחת למכשיר הסלולר סיסמה אישית. השירות אפילו מאפשר להדפיס חשבוניות וקבלות כולל שינוי של פרטים אישיים. כך, שהגרסה של אורנג' לא נראית כזאת תלושה מהמציאות. מנגד, לא הגיוני שמחלקת הנהלת חשבונות תשלח חשבונית כזאת בדואר בלי לוודא עם הלקוח אם הוא באמת שינה את השם, כאשר המדובר בשם מאוד מאוד חריג המהווה עלבון ועילה לתביעת לשון הרע. ועצם זה שאף אחד באורנג' לא ראה בזה משהו תמוה, מעלה דווקא את החשד שזה נעשה בכוונת תחילה. ייתכן שעד המשפט אורנג' כבר ידאגו להתאים את האתר שלהם, כך שניתן יהיה לבצע את הפעולה הזאת.
שרה | 18.08.10
48.
כל כך שקוף שהוא זה ששינה את השם שלו לאדון טיפש!!!!
אנשים יעשו הכל בשביל להוציא כסף!!!לא יאמן!!!שקוף שהוא רצה להתנקם באורנג ולעשות קצת כסף לפני שהוא מנייד עצמו מהחברה.. יש לציין שהוא הביא אותה בסטארטאפ...הישראלים עדיין לא עלו על זה...הוא התחיל וככה יעשו עוד המון אנשים שרוצים להתנקם בחברה הסלוללר שלהם...קיצר חתיכת מעפן בריבוע!!!
סיון | 18.08.10
38.
הכי טוב לקנות "סים" ולחבר טלפון פתוח שקוני בנפרד. לא דיברת, לא שילמת.
לא להתחייב לחברה בכלום, בטווח הרחוק זה יקר, אפילו שזה נראה טוב בהתחלה. ישנם טלפונים ברשתות השיווק שפתוחים לכל רשת, שמים את ה"סים" וזה עובד. סים עולה 99 שח', טלפון פשוט (לא צריך צעצועים) עולה 250-300 שח', זה עובד על הכיפק.
אבי | 18.08.10
37.
ומה קורה אם לקוח מקלל נציג??
שלקוח מקלל נציג שזה קורה (בואו ניהיה כנים עם עצמינו ) לא מעט ,ושבטעות נזרק מכשיר על נציג של חברה סלולרית או מתפלקת קללה עסיסית זה בסדר ?? אולי נציגים יתבעו לקוחות שמשחררים אליהם קללה באמצע מרכז שירות או בטלפון, אז שזה הפוך , לא שאני מצדיק את זה , אבל שזה הפוך אז יש באז תקשורתי ..
אבי | 18.08.10
32.
בהצלחה מלקוח מרומה ולעולם לא אגע במקל בפרטנר
היתי לקוח פרטנר עם מספר מכשירים , כל חודש שילמתי עבור השיחות מעל 1000 ש"ח מכשיר שהיה מבטח בביטוח מורכב ( נוקיה 3100 ) התקלקל והחברה סירבה לתקן אלא לתת לי מכשיר חדש שזה שידרוג ומחויבות ל3 שנים ( לםני כשנתיים) דיבורית חדשה לק תקנה התנתקתי ואני מרוצה כן כל חברות הסלולר ,ספקי אינטרנט וכבלים לא צדיקים אבל פרטנר גרועה מכולם !!!!!!!!!!!!!!!!!
אלי | 18.08.10
31.
חוצפה, אבל החוצפה היותר גרועה העא השירות הלקוי
קודם כל, תואיל בטובה הנתבעת להוכיח שהיא אכן לא עשתה את השינוי (לוג של איי פי חיצוני). ת׳כלס קשה לדעת אם נציג חצוף (ויש כאלו בשפע) או לקוח קנטרן עשו זאת. אני נוטה להאמין ללקוח. לעניין השירות שלהם- פשוט קטסטרופה. אני גם מנוי אורנג דרך אלעל ואני יכול לומר חד משמעית- שירות נוראי
דוד | 18.08.10
30.
ממש נחמד להיות לקוח במדינה הזאת...
כשאני קוראת כאלה כתבות אני מזדעדעת. לא משנה מה נכון ומה לא, גם אם גורם זר שינה את השם- זה כשל באבטחת מידע של החברה, ואם זה עובד של החברה- זה כשל רציני ביותר בגיוס עובדים. נציגים בחברות תקשורת וסלולר מחזיקים מידע מאוד רגיש- מספר כרטיס אשראי, כתובת, טלפון...וכשקוראים כתבה כמו זאת- אתה יודע שיש לך על מי לסמוך ולשבת רגוע בבית...והכי מרגיזה העובדה- שאין לך מה לעשות עם זה. אתה תדבר על כל בעיה ועניין עם נציג טלפוני שאתה לא רואה. תמסור לו מידע ופרטים והוא יעשה מה שהוא רוצה... ישראל 2010- יופי לחיות פה!
נטע | 18.08.10
29.
האמת שאם אתה בתוכנית של אורנג לעובדי אל על זה לא ממש חכם לעזוב
אפס אגורות לדקה בתוך הקבוצה- כלומר אתה יכול לדבר ללא עלות מהבוקר עד הערב עם אשתך הילדים ההורים החברים וההורים של החברים - וגם עלות דקה מחוץ לקבוצה לא ממש משהו - פחות ממה שאתם משלמים אולי 10 אגורות לדקה? לא זוכר, וכל זאת באדיבות כל לקוחות אורנג הפרטיים שמסבסדים את עובדי אל על ומשפחותיהם ועוד משפחות עובדים אחרות שלעולם לא תדעו.
רונן דוידי | 18.08.10
21.
גורם זר?
זאת אומרת שאני בתור לקוח של אורנג כל הפרטים שלי יכולים להגיע ככה בקלות לכל מי שיחליט לפרוץ למאגר שלכם? תפסיקו לבלבל את המוח עם השטויות האלה חברה ששווה מיליוני שקלים יש לה אבטחה מהסוג הטוב ביותר תפסיקו להאשים את הש.ג בטעות שלם חוצפנים יאללה תפתחו את הכיס ותשלמו ולא בגלל השם שנתתם לאותו לקוח נכבד אלה בגלל התירוץ העלוב שלכם בזיון לאורנג
תמיר | 18.08.10
16.
מעניין אם המנטליות הישראלית תשתנה מתישהו ולא יחכו למשפט כל הזמן
בארה"ב כאשר יש תביעה כנגד חברה, הולכים למחלקה המשפטית של החברה ושם יושבים וחושבים, האם יש עניין וממש בתלונה, במידה וכן - מפצים אותו ישירות. אם הם מהרהרים הם דוחים את הבקשה ופונים לבית משפט. רק בארץ כל דבר, לא משנה מה, הולכים לבית משפט. אם בית משפט רוצה להוריד מהעומס, שיתחיל לזרוק פצצות, כלומר קנס, כפל קנס וטריפל קנס, ואז המעורבים יחשבו שוב להבא אם כדאי להם לתבוע או לסגור ביניהם.
 | 18.08.10
15.
אולי זה השם שלו?
כמו בן דוד שלי, אידי יוט, או הבת שלו אשלה יוט...או האח שלו נהג המרוצים מכוני יוט... יש בארץ הרבה צאצאים של הכלשטו יוט המפורסם מראשון לציון. הם הגיעו מהונגריה עם קום המדינה והקימו את הקניון הראשון בארץ "מרכזקני יוט". הבן הצעיר הופיע כמה זמן עם אביב גפן במופע "אביב גפן והתעו יוט". משפחה מאוד מעניינת.
שמואל יוט | 18.08.10
10.
להנתק וזהו!!!
היום בבוקר ערכתי שיחה עם נציגה של פרטנר ציפי בכדי לברר כמה יעלה לי להנתק . אז ככה התענוג יעלה לי 6500 ש"ח (מכשיר+התחייבות).אם זו לא מאפיה אז מה כן . אני ישלם אבל מהחברה הקלוקלת של מר בן דב אני אברח כמו מאש.מאז שקנה החברה יש שם אוירה של סוף עונה ועושים את כל הקומבינות לנפח החשבונית!!!(לקוח של 12000 ש"ח בשנה ותק 10 שנים).חוששני שמנסים לצמצם המינוף של מר בן דב על חשבון הלקוחות.
אבי  | 18.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת