אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חוזה השירות של בטר פלייס נחשף: רכב שירות עם מטען חשמלי ולקוחות VIP

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
טווח נסיעה ,קרינה מרכב חשמלי
1. לפי תרבות הנהיגה(אחוזי תזזית) הנהג בארצנו , נדרש וצפוי להוסיף 50% צריכה . 2. חשבון עומסים פשוט מראה לגבי רכב משפחתי בינוני נסיעה עם מזגן ,בכביש משופע /עליה מתונה ,המתנה ברמזורים /פקקים -יהיה צורך בזמני הטענה ארוכים ,חוסר נוחיות בנסיעות ארוכות . 3. לגבי הקרינה (בהתייחס למגיב 11 - "ידידי המלומד" )הנפלטת , אכן המכונית מופעלת מנועי BRUSHLESS DC MOTORS ,הכוללילם קופסת/רכיבי מיתוג הזרם לסלילי המנוע והתוצאה - נפלטת קרינה אלקטרומגנטית בפעולה .
הלורד בלפור | 04.09.10
31.
חלליות
קראתי קצת באתרים השונים על המכוניות החשמליות וגם על בטר פלייס. נכון שזה נשמע כמו מדע בדיוני שבו כולנו טסים בחלליות אבל כנראה שזה העתיד. יצרניות רכב שונות כמו קיה ורנו ונוספות צועדות לצד המדע המתקדם. אין שום פסול בכך שמישהו ירוויח מהקידמה, זה בטח עדיף על חברות שמרוויחות ממלחמות ומצרות אחרות שניחתות על ראש תושבי כדור הארץ, גישה חיובית לא תזיק כאן
ירושלמי | 01.09.10
30.
מה שנראה עתידני כל כך
אם תבדקו לאורך ההיסטוריה ולאו דוקא בתחום הרכב, כל מה שנראה עתידני כל כך הפך למציאות שלנו. אז יש אנשים שמקדימים את האחרים ומובילים רעיון שכזה, בסופו של דבר אם לא הם אז מישהו אחר היה עושה את זה, אם הקידמה אי אפשר לעצור כל עוד אנחנו יצורים חושבים ומתפתחים, הרי לא נשארנו כפופים ולא קופים אז...
חיים | 01.09.10
28.
הגזמת לגמרי !!
אגסי אולי משרת אנטרס לישראל אבל לא זו המטרה שלו ובטח לא היחידה.עם כל הכבוד - הצלחת התשתית החשמלית תגרוף עבורו המון כסף לא לדבר על הפוטנציאל להפוך למונופול שמספק חשמל למכוניות בעתיד הקרוב והרחוק. אומנם רנו ואגסי תורמים לתדמית שלנו בעולם כרגע יותר מהרבה גופים אחרים אבל זה משהו שמתרחש על הדרך ולא לשם כך זה קורה.
תגובה ל-26 | 31.08.10
27.
הטעות העיקרית של אגסי היא שהוא ציוני .
מצטער להגיד את זה אבל הציניות והקנאה בארץ יכולה להכשיל כל פרוייקט גם אם יש לו כוונות טובות תקראו רק א התגובות כאן ותבינו על מה אני מדבר. פרוייקט כזה יכול היה להצליח יותר באירופה או ביפן - מקומות שבהם אנשים פתוחים לחידושים ולא רק מחפשים אם מנסים לנצל או לעבוד עליהם. פשוט מקומם אותי לקרוא תגובות. אגסי ורנו הכניסו לישראל פרוייקט שמדינות אחרות נאבקו עליו. לא משנה אם זה יצליח או לא - עצם העובדה שישראל מבצעת את הפרוייקט הזה לפני אחרות אומר המון על הקדמה שלנו ומקדם את ישראל כמדינה שנמצאת בחזית הטכנולוגיה והקדמה.
מאור | 31.08.10
25.
העיקר שלא נצא פראיירים
הרי זה הכי חשוב לנו הישראלים, נכון? בואו קודם נשמיץ, נלכלך, לא נפרגן, נרפה ידיים ונחפש את הטינופת (גם נמציא אותה אם צריך). כל כך חרא לנו פה, במדינת העולם השלישי שלנו, שעד שבא מישהו שמעז להתעסק בשיפור, בקידמה, באופטימיות, באים ומכפכפים אותו על החוצפה. אין מה לומר, עם הגישה הזאת מגיע לנו להיחנק בנפט של מדינות ערב. מזל שאנשים כמו שי אגסי מאמינים בנו יותר משאנחנו מאמינים בעצמנו.
 | 31.08.10
23.
ההשלכות הסביבתיות של מכונית חשמלית...
1)כריה ושריפה של המון פחם (ולמי שקופץ עם פאנלים סולארים שידע שתהליך היצור שלהם יותר מזהם מהאנרגיה שהם מיצרים) 2)הקמת תחנות כח על חשבון שטחי טבע ציבוריים וכספי משלם המיסים 3)כריה של כמויות ליתיום עצומות בשטחי טבע מדהימים בדרום אמריקה והרס הסביבה 4)סוללות ליתיום מתבלות כל מספר שנים וצריך למחזר אותם בעלות סביבתית גבוהה (מפעלים גדולים) 5)הרחבת התשתית החשמלית בכל המדינה על חשבון נופים וכספי מיסים 6)בניית מאות תחנות טעינה והחלפה על נדל"ן של המדינה. בסופו של דבר הירוק היחיד שמעניין את "בטר פלייס" זה הדולרים שיגיעו מהכיס של כל משלמי המיסים דרך סובסידיות והטבות ממשלתיות הזויות. ואנחנו האזרחים נשאר עם כיסים ריקים ועולם מזוהם הרבה יותר. רק הפחתה דרסתית של צריכת המשאבים ומעבר לאנרגיות מתחדשות כמו ביו-דיזל יאפשרו המשכיות.
ערן | 30.08.10
22.
שיתנו לכולם אותו שירות אם כבר
לא מבין למה יש וי איי פי בכלל כשמדובר בפרוייקט כל כך התחלתי. בטר פלייס צריכים לרצות בטובת כל הנהגים שלה בלי הבדלים. הייתי במרכז של בטר פלייס ואני גם לקוח נאמן של רנו במשך שנים אבל כשאני שומע שאגסי מתכנן לעשות איפה ואיפה בשירות זה מעצבן ביותר.
רפי | 30.08.10
21.
השירות לנהג הוא מילת מפתח
לא משנה כמה החשמלית של רנו תהיה טובה ולא משנה עד כמה התשתית של בטר פלייס תהיה טובה - מה שיקבע זה כמה נעים יהיה לנהגים להתנסות בחשמלית לאורך זמן. אגסי מבין את זה ולכן השירות כאן הוא עניין מרכזי וטוב שכך. נהגים בלשב הראשוני שיסבלו יספרו לחברים וזה יכול להחריב את הפרוייקט ולכן שירות טוב הוא הבסיס כאן.
אסף | 30.08.10
12.
שי אגסי ילמד (בקרוב) את כל הספקנים פה מאיפה משתין הדג...
ל- 10, תבדוק לפני שאתה זורק שטויות! ברכב חשמלי אין קרינה כי הוא עובד על זרם DC (בשונה מרכב היברידי שעובד על AC ולו יש קרינה). סוף סוף בא בן אדם (אגסי) שהולך לנצל את החשמל של חברת החשמל שמבוזבז בשעות הלילה למטרות טובות ולקחת חשמל ממקורות ירוקים (כמו תחנות רוח או תאים סולריים)! לכל הספקנים חסרי הידע שכתבו פה, אני באמת ממליץ לכם לבקר במרכז המבקרים של בטר פלייס בפי גלילות - אתם עשויים ללמוד דבר או שניים... ודרך אגב (ל- 6), אתה אכן תשלם על ה"שטויות האלה" ומכיוון שהממשלה תממן חלק נכבד מהמיסים אתה תשלם על זה פחות ממה שאתה משלם היום על רכב בנזין.
שמוליק | 30.08.10
11.
התרמית של בטר פלייס: החברה לא ירוקה בכלל!
בישראל מייצרים חשמל משרפת פחם. הנזק לסביבה כתוצאה מכך עצום. העובדה שמכונית נוסעת על חשמל שמיוצר מפחם מקזזת מייד את התועלת ובעצם זו לא מכונית ירוקה בכלל. בכלל, המיזם ההזוי הזה יתפוצץ כמו בלון כי אף אחד לא רוצה להסיע את הילדים שלו על סוללת ענק, עם קרינה עצומה. וחלילה בתאונה, אוי ואבוי למי שיהיה בטווח של החומרים שייצאו מהסוללה או גרוע מכך-תתפוצץ. מיזם הזוי ומסוכן.
פזית | 30.08.10
9.
אתם מפספסים את הייעוד של בטרפלייס
הם עושים הצגה של מוכרי מכוניות אבל יש כבר היום מכוניות חשמליות בעולם. הם רוצים למכור חשמל !!!!!!!!!!!!!!!!!! מבחינתם - שכל היבואנים יביאו לשמליות ויתחברו לעמודים שלהם. כל נושא הרכב, המכרזים וכו' - זה הסוואה. מה שכן, כדאי להם מאד להתחבר לשגריר עם המכוניות שלהם כי הם יצטרכו אותם :-)
דוד | 30.08.10
8.
אנשים קטנים וסקפטיים - תנו צ'אנס!
על איזה שטויות תשלמו בדיוק? יש חברה שמציעה אלטרנטיבה שקטה וירוקה לתלות הבלתי נסבלת בנפט ובמדינות ערב, עם תכנית מסודרת, חזון וכן - גם כבר כמה קבלות, אני אישית רוצה לראות איך היא מתפתחת. אני כבר סיירתי במרכז המבקרים שלהם בגלילות והתרשמתי לטובה ואפילו נרשמתי לקניית מכונית חשמלית כשתגיע. הזוי, מה הזוי - אני בעד..
ישי | 30.08.10
7.
האמת על בטר פלייס
בטר פלייס למעשה לא מחדשת במאומה ולכן כל הניסוי הזה נועד לכישלון. את המכוניות החשמליות היא רוכשת מייצרני מכוניות מוכרים שיכולים למכור את אותה מכונית בלי כל הטריקים השיווקיים של בטר פלייס,שימו לב את השירות היא מספקת על ידי חברת צד ג׳ למעשה בטר פלייס עוסקת רק בתיווך שירותים .. המעניין יותר הוא שהחברה הדימיונית הזו מקבלת חשיפה תקשורתית עוד לפני שהקימו תחנת טעינה אחת...
אסי | 30.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת