12. אני שמח מכל הסיפור. יבוא היום הארץ תהיה מוצפת פיאטים ורכבים איטלקיים. VIVA ITALIA בעל פיאט | 01.09.10 (ל"ת)
11. האם המקורות שלכם אמינים? החברה מכחישה, אז לא ממש ברור האם אפשר לשמוח על פתיחת תחרות מול יבואנים גזלנים או שזה סתם בולשיט? בכל אופן אני מקווה שגם רק עם אופל שלמה יפתח תחרות הוגנת ולא יצטרף לקרטל. ? | 01.09.10 (ל"ת)
10. ל-5 ול-8 : לצערי, הפיאט מולטיפלה בקרוב ז"ל . ייצור המוליטפלה עומד להיפסק בקרוב . זהו אכן רכב מדהים, אך מדובר במכונית "עתיקה" במונחי עולם הרכב . היא הוצגה בשנת 1998 וכעת היא כבר בשנתה ה-14 ללא שינויים מהותיים . פיאטיסט | 31.08.10 (ל"ת)
8. ל-5 אל תקווה כל כך פיאט מולטפילה הוא פשוט רכב יקר כבר במקור. לצורך ההשוואה, בכל מקום בעולם הוא עולה פי שניים מהפיאט גרנדה פונטו. שלא לדבר על זה שהוא יקר באחזקה.... מולטיפלאיסט | 31.08.10 (ל"ת)
6. שלמה תיקרא הצעת יעול כבודו,איני יכול להגיע למשרדים שלך,אני מצטער שאני כותב את זה בפרהסיה אבל יש לי הצעה: לפתוח בארצות הברית מיגרש רכב ליד שניה ולהביא לשם את כל המכוניות הקטנות שהיו אצלך בחברה ,ועכשיו הן עומדות למכירה בתום תקופה זה יהיה להיט,תרתי משמע,כי לפי הידוע לי האמריקאים בדרום "הסתערו" על מכוניות קטנות,בגלל משבר הדלק,ואין להשיג היום מכוניות קטנות,כמו:סוזוקי,יונדאי,סובארו בארצות הבריתזאת בעקבות הוראת הממישל לחסוך בדלק,אתה יכול לראות שכול המפעלים הגדולים כמו:דודג',קרייזלר,ביואיק,וגיאמ מנסים למצוא פיתרון לכול המכוניות הגדולות שעומדות כ"אבן שאין לה הופכין" בשדות המכירה שלהם ואף אחד לא קונה אותן!! , עכשיו בקשר לתשלום אתה יכול לקבל החזרת מס מאצלנו,אני לא בטוח,עכשיו אתה פונה לקרן הסיוע של ארצות הברית ומתחשבן איתם כלומר הם ישלמו לך על המכוניות את החלק היחסי,כדי לעזור לאזרחים שלהם,וישלמו לך בדולרים לחן שיהיה לך פטור ממס בארצות הברית אתה יכול לקחת את הרעיון ולפתח אותו איך שאתה רוצה,רק תזכור שאני הצעתי והמחיר שלי הוא זול:יונדאי אי 30 אוטומטי ,עם הגה כוח ומזגן מהשכרה ,שיצא מהשירות, ערן | 31.08.10 (ל"ת)
5. יבוא מקביל של פיאט אני מקווה שסוף סוף נוכל לראות רכבי מולטיפלה חדשים במחירים סבירים המקבילים להונדה FRV עם 6 מקומות ישיבה .למרות שהמולטיפלה מכוערת היא רכב פרקטי ביותר ומתאימה למשפחות ישראליות למרות שהיא לא בעלת גיר אוטומטי עדין אנשים מעונינים לקנות אך המחיר לא ראלי. אייל | 31.08.10 (ל"ת)
3. דברי "בכיר בענף" נראים כמו תאור של קרטל/מאפיה/סחיטה ואיומים בענף הרכב גם "הגורמים בענף הרכב" משתמשים בפסיכולוגיה בגרוש כדי להבהיר לו שהוא עושה טעות. לקורא התמים ההתבטאויות בכתבה נשמעות כמו דיווח של אנשים אובייקטיבים מדוע הרשות להגבלים ומשרד התחבורה לא בודקים את הדברים? אם היבואנים אכן משתמשות בשיטות פסולות כדי למנוע תחרות, שיקחו להם את רישיון היבוא. למדינה לא משנה מי היבואן את המיסים היא גובה בכל מקרה. דומה למקרה של עלית שהכשילה את קדבורי באותה דרך. מוטב שהרשויות יבדקו את הנושא לפני שמכשילים את היבוא המקביל ולא אחרי. בעז | 31.08.10 (ל"ת)
2. למכור למתחרים????? ולמה שחברות הליסינג המתחרות יקנו ממנו? היבואנים האחרים ילחמו, לדעתי שלמה הלך צעד אחד רחוק מידי. אגב זה היה ברור שהצעד הזה הוא נגד האינטרס שלו ושהוא ילך עליו משיקולי אגו. כמו הצפרדע והעקרב, רק שהפעם בוודאי שזה יכאב לצפרדע אבל היא לא תמות מזה. אוטומובילה | 31.08.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": שמלצר פתח במגעים ליבוא מקביל של מכוניות פיאט
12 תגובות לכתיבת תגובה