אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דש על הקישוריות: "החדשות הרעות מתומחרות - לכו לקנות מניות תקשורת"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מה עם הדלק??? מעלים אותו והצרכן הישראלי פראייר!!!
משלמים דלק פי 10(!) מחשבון סלולאר ממוצע וחושבים רק על החברות הסלולאריות? תצריך לסגור את המדינה כמו שעשו בצרפת! הדלק הפך להיות הפרה החולבת של הממשלה. בכל פעם שרוצים כמה מליונים, הופ מעלים את המחיר והפראיירים משלמים.
יוני | 02.09.10
4.
תגובה לרונן ממס' 1: כן, ולא
בגדול - אתה צודק. גם אני מאמין שתהיה ירידת מחירים, או יותר נכון - מפולת מחירים. לא צריך להיות גאון - די להסתכל על מה שקרה למחירי האינטרנט ברגע שהשוק נפתח לתחרות. היום הספקיות מתחרות על הפרשים של שקלים בודדים לחודש - למרות שהן עדיין דופקות את מי שנותן שידפקו אותו. לגבי החזון האפוקליפטי שלך שמבוסס על נקמנות הצרכן הישראלי - אני לחלוטין לא מסכים. בדיוק כשם שהצרכן הישראלי לא נאמן לשום מותג, כך הוא גם לא נוקם שום דבר. העיקר המחיר. מה שהיה - היה. דוגמא? בזק. בזק במשך שנים התעללה בנו, עוד בעידן המודמים, עם תעריפים מגוחכים, מודלי גביה לא הגיוניים ושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. אני זוכר לטובה את פועלו של מיכאל איתן שעשה הרבה למעננו, אבל זה לא היה מספיק. בזק היה חזקה מהכל. והיום? מישהו מאיתנו זוכר לה את זה? שום כלום. המשכתי עם בזק לכל אורך הדרך, כי המחיר שלה היה טוב מספיק ברגע שנכנסה תחרות (ובלי קשר - המוצר שלה עדיף). כשיכנס מפעיל וירטואלי, הלקוח הישראלי ינהר אליו בגלל המחיר, לא בגלל נקמנות. המפעילות תורדנה מחירים, והרווחים בטווח הקצר יחתכו מאוד. אנחנו נראה גלי פיטורין שם, ולכן באותו טווח קצר לא נראה הפסדים גדולים, כי הוצאות כ"א יקזזו את ההכנסות הנמוכות. בטווח המעט יותר ארוך תתחלנה הנפילות. חלק מהחברות תשכלנה לנסות ולמצוא מקורות רווח אחרים - אבל בסופו של דבר, גורל פרטנר הוא כגורל נטוויז'ן - היא תהפוך להיות צינור דאטה. וזו, אגב, המהפכה *האמיתית* שחולל האייפון. מוטי.
מוטי | 02.09.10
3.
אני דווקא חוזה נפילה של הגדולות
הצרכן הישראלי הוא לא פראייר. והוא גם יודע לקום ולהילחם כשצריך. והוא גם יודע לעשות אחלה יחסי ציבור ולדבר כשצריך. הוא יודע שהולכים להיכנס מפעילים וירטואליים חדשים בקרוב, וזה לא מעניין אותו אם רמת השירות היא x או y. בסופו של דבר, השירות בארץ רובו ככולו הוא לא ברמה גבוהה כך שהלקוח אדיש בין שתי החברות מבחינת רמת השירות. מה כן חשוב לו? המחיר. מה עוד חשוב לו? הנקמה בחברות הסלולר על כל השנים האלה. על חוזים בהתחייבות, על חוזים בתעריפים דמיוניים וחסרי פרופורציות, על ההתנגדות להפחתת הקישוריות, על ההתנגדות להוריד את מספר חודשי ההתחייבות מ- 36 ל- 12, ובעיקר על שיטת מצליח שעשו על הלקוחות. מה הולך להיות צעד ה- End Game של הצרכנים הישראלים? זכרו את מילותיי ואתם גם מוזמנים לצטט בעוד כמה שנים : מיליוני לקוחות יעברו לאחד מספקי התקשורת החדשים שיהיו, בין אם הם מפעילים וירטואליים ובין שלאו, ולו רק בשביל הידיעה שהחברות הגדולות הולכות להפסיד מיליונים עכשיו. אם על הדרך אפשר להרוויח תעריפים טובים יותר מה טוב. Let the revolution begin.
רונן | 02.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת