אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - לקראת שיווק דגם הליף החשמלי: בכירי ניסאן ערכו סבב פגישות בישראל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
כבוד לבטר פלייס
חייב להגיד שבטר פלייס עובדים נכון עם חיבור לכמה יותר יצרניות רכב. הם פשוט דואגים שכולם יתבססו על התשתית שלהם וככה מבטיחים לעצמם לקוחות בכיס. אין ספק שהחשיבה השיווקית שלהם מאד נכונה. קודם התחברו לרנו וברגע שהחשמלית של רנו קיבלה ביקורות חיוביות בעולם המשיכו הלאה עם ניסאן ועם החברה ההיא בסין. אם התשתית הזו תוכיח את עצמה ותעמוד בביקוש יהיה להם להיט ביד.
נתי | 14.09.10
1.
הניסאן ליף
הניסאן ליף היא זו שתוביל את המהפכה החשמלית. הם עובדים נכון ומתחילים ביפן שזה הבית של ניסאן והיפנים הרי גם ככה פריקים של כל מה שחדשני ומשתפים כבר עכשיו פעולה עם הרעיון הזה. לארץ צריכים להביא את זה אחרי שזה יוכרז כהצלחה ואז השאלה הגדולה תהיהי איך תתפקד התשתית של בטר פלייס.
רון | 13.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת