9. לפעמים קשה לדעת אני חייב להגיד שלפעמים "נופלים" בנושא הזה, החברה שלנו עבדה בעבר עם חברה מסויימת (לא רוצה להזכיר את שמה...) והשירות היה נוראי וכך גם הרכבים אבל היום אנחנו עובדים עם אלבר שידועה כחברה שיש לה נסיון בעבודה עם ארגונים גדולים ושנותנת שירות טוב ואמין ופשוט אין להשוות. אולי זה עניין של מזל... יוסי פרץ | 21.09.10 (ל"ת)
7. מניסיון אישי - למגיב מס 6 דווקא מניסיון עבודה שיש לי עם אלבר, הם מציעים שירות מאד טוב ומחירים נוחים, מה שקשה להגיד על המתחרים ראובן | 19.09.10 (ל"ת)
6. לא לקנות מחיר לקנות שרות וזה רק ?? מיכרז חרטה אלבר וניוקופל כבר היו בהרבה משחקים מכרו מחיר עם מחיר לא עושים עסקה אתם צריכים להבין מה המבנה של כל חברה לא להתפס למילים יפות תבדקו טוב מי הלקוחות קבלו המלצות אחר כך תמשיכו הכי חשוב תראו מה המיפרטים של הטיפולים וחלקי החילוף שהחברות מכניסות לכלי הרכב וצמיגים לא להתפשר בצמיגים אוי מה עם בלמים!!!!! לבדוק תקן פילטרים לבדוק החלםת פילטרים מקוריים על פי הוראות יצרן איזה חברה נותנת ואיזה לא חברים לא הכל ברור בזק תקשיבו טוב | 18.09.10 (ל"ת)
5. לדעתי הם צריכים לחשוב איזה חברה הכי אמינה הם הולכים לקחת הרבה רכבים ולדעתי חשוב יותר מכל נושא האמינות. אני מקבלת מהעבודה רכב מאלבר ונראה לי שהחברה בה אני עובדת תמשיך איתם עוד כמה שנים כי לפי מה שהבנתי המנהלים מרוצים מהם שוש | 16.09.10 (ל"ת)
4. אם חושבים על זה באופן קריאטיבי אז בזק צריכים לקחת את אלבר כי שצבעים המייצגים את בזק ואת אלבר זהים... סתם משהו נחמד שאפשר לחשוב עליו באופן קריאטיבי פנחס הקטן | 16.09.10 (ל"ת)
3. הסיבה תום אחריות יצרן תבינו דבר חשוב ברגע שאחריות יצרן מיסתיימת חברות הליסינג מעיפות את הרכב במיידי .הרכב כבר שחוק וכל תקלה זה הוצאה ללא הכנסה . תאמינו לי אני היתי שם זה בררה ואנשים חושבים שההנחה שהם נותנים זה מציאה הרכבים שבורים טחונים וגם 50 אחוז הם לא שווים בוננזה | 15.09.10 (ל"ת)
1. מדוע צריך להחליף רכב כל שנתיים-שלוש??? אפשר לחשוב שהבלאי הוא כזה גדול. בכלל כל שוק הליסינג הזה... אני לא מבין מדוע מחייבים את העובד להחליף את רכבו? ניתן להאריך את התקופה ל-5 שנים, ולהתחיל לספק רכבי ליסינג _משומשים_ למי שמעוניין מומו | 15.09.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": מכרז ליסינג בבזק ב-50 מיליון שקל
9 תגובות לכתיבת תגובה