אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בדיקת "כלכליסט": חברות הביטוח נגד ניצולי השואה

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
לכן אני ביטלתי את הביטוח הסעודי שלי. הסיכוי שאזדקק לו קטן.
ואם אזדקק לו, רוב הסיכויים שיפשפשו מה לא רשמתי נכון ויסרבו לשלם. ואם עברתי את כל המהמורות ובסוף ישלמו לי. מעטים יודעים שהתשלום מוגבל בזמן, משהו בסביבות 3 שנים. אז, בשביל מה לשלם כל החיים? בעצם, התשלומים מפרנסים את הסוכנים שלהם ואת המשרדים המפוארים. שימצאו פרייר אחר.
שלמה | 18.10.10
15.
ביתי המשפט אשמים!!!
אין לבוא בטענות לחברות הבטוח, ביתי המשפט הם הם האשמים העיקריים. התופעה הזו אינה חדשה ונדמי שיש שתוף פעולה בין חברות הבטוח למערכת ביתי המשפט בהונאת הלקוחות!! אחרת לא היינו קוראים כל יום שני וחמישי כתבות על כך שחברות הבטוח אינם משלמות ללקוחות שלהם.
מור | 18.10.10
13.
ביטוח דקלה-הונאה אחת גדולה
הורי עשו לפני שנים ביטוח בדקלה.כעת כשאבי חולה ונמצא בבית אבות הם כל הזמן דוחים את הטיפול בטענות שונות ובבקשה לעוד ועוד מסמכיםתכשקיבלו את כל המסמכים הם קבעו שצריך לראות את אבי רק בעוד 3 חודשים......ואז יחליטו אם וכמה מגיע לו. זה יותר מאטימות רוע לה ולקיחת כספים במרמה
בת של | 18.10.10
12.
אם חברת הביטוח הראל לא תגיב כאן בקרוב, הריני להודיע שאמשוך 350 פוליסות לחברה אחרת
בחברה אותה אני מנהל יש לנו כ350 פוליסות של הראל - לפי בדיקה שערכו לבקשתי. ובכן, אני אעביר את הפוליסות, מיד עם פקיעתן ( חלקן פוקע בקרוב, חלקן רק תוך חודשים ) לחברה אחרת באם לא תתקבל תגובה מתקבלת על הדעת מחברת הביטוח הראל. הגיע הזמן לפעול בצורה אקטיבית כנגד עוולות ושבירת קודים בסיסיים של אתיקה מקצועית.  
גלעד  | 17.10.10
11.
גם הממשלה לא ממהרת לשלם לניצולי השואה את מה שמגיע.
כבר בתחילת השנה הוחלט לשלם לניצולי שואה הסובלים ממחלות כרוניות תגמול. הבדיקה של הבקשות נמשכת חדשים רבים, לפי דברי הפקידה מאחר ורק רופא אחד בודק ובמשרה חלקית, הדבר לוקח זמן. בינתיים הולכים לעולמם עוד 10% מהזכאים המבוגרים, מי יודע אולי לא יצטרכו לשלם בכלל. אז מה תלינו על חברות הביטוח, הן לומדות מהאח הגדול.
משה ג. | 17.10.10
10.
רקמ עכשיו גיליתם כי לחברות הביטוח יש רשיון מהמדינה לגנוב !!!
במקום פוליסות פשוטות להבנה הרשויות מאפשרות לסבך כך את כלל הנושאים שזה מאפשר לחברות להסתייג מרו הסעיפים , היות ו 99.9% מהמבוטחים אינם טורחים לקרוא וסומכים על דבריו של הסוכן שיגיד כל דבר ובלבד שימכור עוד פוליסה , הרי תמיד יכול לטעון כי המבוטח לא הבין וכו' בפיקוח מסתכלים על הג'וב הבא בחברת ביטוח לכן אין עיניין לבוא לקראת הלקוח ! יש לאסור בחוק - למרות חופש העיסוק - מעבר לחברות הביטוח , אלה לאחר תקופת צינון והתקררות של 5 שנים (!) ותראו כי הדברים יתנהלו אחרת !
Stef | 17.10.10
7.
חברות הביטוח=רמא.....
הפסיקו לשלם לחברות הביטוח,הן לא ירמו אתכם ,זו המדיניות שלהן -לא לשלם..!!! כי אם הם טעו ואכן שילמו,אז הטעות היא על חשבון אותו סוכן שאישר.אני זוכר לפני שלוש שנים אחרי שאישתי נפטרה מהמחלה והייתי זכאי לקצבת שאירים, מסרתי את כול הטפסים הרלוונטיים,כעבור חצי שונה הקיצבה בוטלה כי-יש לי אוטו,לא משנה שמבצעי המדיניות נוסעים ברכב שלהם או של המשרד,אני לא זכאי.ואפילו האחראית אמרה לי:"תבע אותנו..!!"היו אלמנים שקיבלו את כספי טיפול לבנות הזוג רק אחרי שבנות הזוג נפטרו.המדיניות=לעכב..!!!!!!!! זו גם מדיניות חברות הביטוח.
yosef | 17.10.10
1.
בזאת אני מודיע
שאני וחברת הראל נפרדים כבר מחר. איזה ביטוח ואיזה בטיח.. ברגע האמת אתם תמיד מוצאים הסברים למה לא. חברת הראל היקרה (תרתי משמע), לאחר מה שקראתי פה, אני אתכם גמרתי.. ומקווה שעוד רבים רבים כמוני יעשו זאת, ולא ישתכנעו מהתחנונים והמילים היפות שלכם. שלום ולא להתראות.
מבוטח הראל | 17.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת