אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"חברות הסלולר יביאו את הלקוחות, פייפאל את הטכנולוגיה"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
jחברות הסלולאר לא צריכות את פייפאל. כי יש להן את פרטי האשראי של הלקוח
כשלקוח קוצה לעשות עיסקה דרך הסלולארי, חברת הסלולאר יכולה לגזור את הקופון מנקודת המכירה, ולחייב את פרטי האשראי של הלקוח שממילא נמצאים אצלה. למה להן להכניס עוד גוף שיחתוך מהרווח שלהן - בדמות פייפאל ?
סימפאטיקו | 21.10.10
3.
קודם שתיהיה נציגות לפייפאל בארץ, ושרות לקוחות שיש לו תשובות
מניסיון אישי, השרות לקוחות של פייפאל הוא נוראי, שלא לדבר על שאין להם מענה טלפוני בעיברית. הנציגים שלהם לא מוסמכים לענות על שום שאלה, ממש ככה, בשיחה טלפון ראשונה איתם ניתן לי מידע מסוים. בשיחה למחרת הסתייגו בדיוק מאותו מידע שמסרו לי יום לפני ועל כל שאלה - הפנו אותי לחברת אשראי איתה אני עובד. אז קודם תקימו תשתיית לארץ לשירות לקוחות אמין ואז תדברו איתנו על ארנק סלולרי.
לירן | 20.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת