11. איפה היה היועץ המשפטי במשך שלוש שנים איפה היה היועץ המשפטי במשך שלוש שנים מאז ש- MTS זכתה במכרז , מדוע אז הוא לא התערב ולא עצר את שרשרת הארכות שניתנו ל- MTS במשך שלוש שנים , מדוע היום הוא צריך להתערב ולעצור את העבודות כאשר לכולם ברור שחברת MTS לא מסוגלת לבצע את העבודות לא כספית ולא הנדסית אלמוני | 02.11.10 (ל"ת)
10. אתם לא מבינים ,טייקונים וממשלה לא מאוניינים ברכבת כזו או מטרו, ככה הם לא מרוויחים יא אפשר להרוויח ככה כסף מדלק ולמכור מכוניות כי הם אוכלים מזה טוב מאוד עם מס של 90% מכל אחד | 23.10.10 (ל"ת)
9. MTS כבר הוכיחו שהם לא יכולים לעמוד בהתחייבויות ולוחות זמנים ואם היו ממשיכים את ההתקשרות איתם, מי יודע מה הם עוד היו עושים. אם הם היו ממשיכים לעבוד בקצב שבו הם ניסו להשיג סגירה פיננסית, גם בעוד 20 שנה לא היתה רכבת קלה. תמיר | 22.10.10 (ל"ת)
8. ההקלות ש MTS דורשת מחייבות עריכת מכרז חדש לא יתכן שעכשיו מי שזכה במכרז דורש הקלות וויתורים, אם היו נותנים לכולם את לוחות הזמנים ואת ההקלות שהוא מקבל כבר בשלב הגשת ההצעות למכרז, אולי עוד קבוצות היו ניגשות למכרז ומציעות הצעות טובות יותר. יש לחייב את המתמודדים במכרזים לחתום על הסכמי מימון מחייבים שיכנסו לתוקף מיידיי במקרה של זכיה. אם הבנקים יכולים לתכנן הלוואות שיפרסו על עשרות שנים, לא צריכה להיות להם בעיה לחזות את תנאי המימון בשלב הגשת ההצעות. הקרב עכשיו הוא על חילוט הערבויות ש MTS הפקידה ועל תביעות פיצויים, הם ינסו לשכנע את המדינה לוותר עליהן בתמורה לויתור מצידם על תביעות עתידיות נגד המדינה, אסור לוותר להם ושהם ישלמו על הנזקים האדירים שהם גרמו. המשבר הפיננסי פרץ אחרי מועד הסגירה הפיננסית המקורי. נועם | 22.10.10 (ל"ת)
7. ככה זה שיש או יותר נכון שאין שרים החלטיים מושכים ומושכים דיונים ללא סיבה דברים שאמורים לתת פתרון לתושבי ת-א שלשימחתי ברחתי ממנה -כמו תחבורה אלטרנטיבית סבירה לא טובה רק סבירה שוב נתקעים ונזרקים חודשים אם לא שנים קדימה ללא סיבה הגיונית רק מתוך סחבת של אוכלי חינם השרים כמו שר הבורקס - פואד ושות' כבר מתכננים מיסים הזויים על הכניסה לעיר במקום לתת פתרונות מהירים למשל הצעה - לעשות קו משותף לכל החברות סובב העיר שיעבור בצירי התנועה העיקריים בתדירות גבוהה ויעצור אחרי כל צומת רחובות ראשיים כך שיווצר מצב שתמיד יש תחבורה מהירה וזמינה ולא יהיה צורך לנהוג בעיר ברכב הפרטי כתוצאה מחוסר מעש זה העיר תקועה שנים ללא פתרון מזוהמת אקולוגית צפופה בטירוף ללא כל אלטרנטיבה ניראית באופק - יאוש hawk | 22.10.10 (ל"ת)
6. המדינה אמורה לדאוג לאזרחיה ולא לבעלי חברה שבגללם מיליונים תקועים בפקקים וכך עוד ועוד שנים במדינת היהודים ימשוכו לריב במקום שהמדינה תתחיל לחתוך עניינים ולהזיז דברים כפי שהיו בימי רבין ושרון ! נמאס שבגלל שטויות של לבייב וחבריו כל אזרחי המדינה יסבלו בלי סוף ! כמה עוד נמתין ? הלאמה ופיצוי הם מה שצריכים לבקש האזרחים ממדינתם ! יריב | 22.10.10 (ל"ת)
4. המדינה צד לסכסוך מסחרי ככל הנראה שהמדינה שוכחת כי היא צד לסכסוך מסחרי .... ולכן אין לה כל זכות להתנהג כאילו היא השילטון !!! טוב שיש שופוים שדואגים לשמור על הליכי משפטים תקינים : הצדדים קבעו שיש בוררות, אז שהמדינה תכבד את כל התנאים בהסכם בו היא צד !!! נראה כי צריך ללמוד לנציגי המדינה מי קובע מה בסכסוך מסחרי. במקום זה היא כבר יצאה בהצהרה בובסטית שהיא תלמד לזכיין לקח .... על כך שהיא, כן כן היחא המדינה אישרה הצעת dumping לטענתה !!!! איפה השכל ישר : למה המדינה ניהלה במשך 3 שנים רומאן עם זכיין שלטענתה הגיש הצעה לא ריאלית ???? משה | 22.10.10 (ל"ת)
היועמ"ש דוחה את הלאמת הרכבת הקלה בתל אביב
11 תגובות לכתיבת תגובה