9. 7 אתה יותר אהבל מטאמבאל ה קרה לכל התקנות בטיחות, רישוי, תמחור,חלקי חילוף, מערכי הפצה וזמינות,מערכי מוסכים ארציים ועוד אינסוף... | 30.10.10 (ל"ת)
8. אין תחליף לניסיון נצבר... ברכות למתמנים החדשים (חלקם מוכרים לי היטב). יחד עם זאת, אין תחליף לניסיון הנצבר. בעלי החברות מבינים זאת ומעורבים היטב בניהול ובפיתוח העסקי יחד עם חברי הדירקטוריון אייל | 27.10.10 (ל"ת)
7. פיהוק גדול.. רכב זה ניהול פשוט מה אתם מתלהבים אין ייצור, אין ייצוא, אין כמעט תמרון במדיניות תמחיר, זה שיוק שיווק שיווק מדובר בחברה צעירים אנשי מכירות מוצלחים לא יותר | 26.10.10 (ל"ת)
5. הדור הצעיר גמיש ופתוח לשינויים? כן בטח, אני שומע את המוזיקה הרגילה על שלטון חברות הליסינג (הפחדנים לא רוצים להתמודד עם הבעיה למרות שהיא כואבת להם הרבה יותר מלצרכן הפרטי) גם מדיניות התמחור - הרכב הסיני לא אמור להיות זול - ממשיכה את הקו השמרני לפיו אסור ליבואן רכב להוריד מחירים, הם לא מבינים שזה הסיכוי שלהם לכבוש נתח שוק פוקוס ליסינג | 26.10.10 (ל"ת)
3. הנה עוד משמעות לכותרת "הדור הצעיר הרבה יותר גמיש ופתוח לשינויים" הדור הצעיר יקנה מכונית חשמלית, ויוריד את הזיהום בת"א/ירושלים/חיפה. וזה עוד יהיה זול יותר מדלק. כ | 26.10.10 (ל"ת)
2. ל1 אז לך תגור באמסטרדם-שבילי אופנים גורמים לפקקים איומים מקווה שהמנהלים החדשים יביאו מכוניות מיני ויחזירו עטרה ליושנה והגיר ידני יחזור במלוא הדרו תל אביבי | 26.10.10 (ל"ת)
1. אפשר ללמוד מאחרים באירופה יש מסלולים לאופנים. ברחוב אבן גבירול סבלנו שנתיים מחפירות לאורך הכביש, כי הבטיחו מסלול לאופניים. ומה קיבלנו? דיקלה | 25.10.10 (ל"ת)
פאנל ענף הרכב: "הדור הצעיר הרבה יותר גמיש ופתוח לשינויים"
9 תגובות לכתיבת תגובה