אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרטנר: דור רביעי בסלולר עד 2012 - "אם משרד התקשורת יקצה תדרים"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
גם אני עוזב את אורנג'
גם כמו מגיב 3, אני שנים רבות לקוח נאמן של אורנג' ואולם החברה הולכת ומדרדרת! בעת ביקור באוסטריה, איבדתי/נגנב לי כרטיס הסים של אורנג' (בחו"ל לרוב יש לי מספר מקומי) ומבלי ששמתי לב, נוכחתי לדעת זאת רק לאחר שלושה ימים תמימים שנציג של חברת אורנג' יצר איתי קשר והודיע לי זאת. רק שאז זה כבר היה מאוחר מדי מאחר שחשבוני חוייב כבר ב 37,000 ש"ח!!! וככול שהסברתי לאורנג' שאין זו אשמתי ושהם היו צריכים להודיע לי מידיית עם החריגה משימוש סביר ובמקביל לנתק את הקו עד ליצירת קשר איתי (כפי שעושות חברות כרטיסי האשראי) לא עזר דבר! אני איתם סיימתי! גם אם הם ישיקו את הדור 362!
דוד | 26.10.10
3.
אני באורנג' 12 שנה-.זו השנה האחרונה. מחברה טובה הפכו לחברה עשקנית ונצלנית ושרות
גרוע. מחירים מופקעים .בתקופה האחרונה לא בחלו בשום אמצעי לחייב חיובים מנופחים. השיא היה שעל שהיה של שבוע בהולנד קיבלתי חיוב של 3,500 ש"ח !!למרות שהתחברתי לשרות בינלאומי שלא עבד. אז כן - התלוננתי - קיבלתי זיכוי של 170 ש"ח. מבחינתי הם סיימו את הקריירה.אעזוב למרות שגם האחרות לא טובות בהרבה אבל לפחות מבחינתי עוד זכאיות לצ'אנס.
יובל | 26.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת