אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שאלת מודו: איך מגדילים את המכירות פי 38.4 בתוך שנה?

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
ל-8
התבלבלת! 25 מיליון זה לא פי 500 מ- 50,000 אלא פי 5000. כל מספר מול מספר חלקי או ראשוני של מכירות יתן מכפלה אדירה כך שהתמיהה של הכתב כלל אינה מובנת. מעבר לכך אם קוראים את התשקיף ניתן לראות שהמכירות ב- 2010 כוללות רק או כמעט רק מכירות מודו 1 הכושל ואילו שנת 2011 היא של מכירות מודו T ומודו W. למכור בשנה אחת 75 מיליון דולר בטלפונים זה לא הרבה - לא צריך להיות אפל בשביל זה. מודו יכולה לעשות זאת.
אהרון | 01.11.10
8.
לאסף - לא מבין את השאלה שלך
גם עם הדיסקאוןקי מכרו בשנה הראשונה 50,000 יחידות ובשנה האחרונה של אמ-סיסטמס איזה 25 מיליון יחידות (להערכתי). זה פי 500. וחוץ מזה בשנת 2010 מודו מוכרת רק בחודשיים האחרונים של השנה אז ברור שבכל 2011 גם בלי גידול הם אמורים למכור לפחות פי 6. מה בדיוק התמיהה הזאת שלך כאן?
שרון | 26.10.10
1.
אולי תתחילו למכור סוף כל סוף לגופים שבאמת צריכים את הטלפון הזה...!!
יש לא מעט גופים בטחוניים בארץ שלא יכולים להכניס את כל הטלפונים המשוכללים למקום העבודה (כי פשוט כי אסור להכניס סלולרי עם מצלמה). הפתרון שלכם יכול להתאים פרפקט !!! ותאמינו שאחרי אלפי משתמשים בארץ יתחילו להשתמש.... ואחרי שהחברה הטובים בארץ יתחילו לעבוד עם הסלולרי הזה ולפתח אותו ולבדוק אותו .. אז תצליחו גם לפרוץ החוצה.
אריק | 26.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת