אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הליסינג יתייקר בתחילת השנה הבאה

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
למה אתם מתפלאים? זה היה ברור שזה רק עניין שלך זמן
עד שהאוצר יגיע גם לשוק הליסינג. אחרי שחיסלו את שוק האופנועים אתם הבאים בתור. אי אפשר לרכב על אופנוע, אין רכבת, אין תחבורה ציבורית רלווטית, הליסינג לא שווה, מה נשאר לאזרח אם לא לקנות רכב? ככה האוצר מרוויח - תשלמו עוד מס, תשלמו עוד על הדלק (שמתייקר שוב) והחל מ 2011 תשלמו עוד על אגרת הרישוי שלכם. מגיע לכם, על האדישות שלכם, על כך שאינכם יוצאים להפגין.
מיטל | 30.10.10
38.
הכול פיקציה שנועדה לדפוק את העובדים הזכאים לקבל רכב ממקום העבודה ולהעשיר את קופת המדינה.
מחירי הרכב יעלו רק על הנייר בפועל הרוכשים (חברות הליסינג והרוכשים רכב בבעלות) יזכו להנחות מפליגות, כך שהנפגעים היחידים הם מחזיקי הרכב. הסיבה היא שהם משלמים כיום מס על פי המחירון הרשמי של הרכב ללא קשר למחיר האמיתי בו נרכש הרכב. אני חושב שזאת עילה לבג"צ. יש לדרוש מהמדינה ששוי המס יחול על פי המחיר האמיתי שבו הרכש הרכב (כפי שמופיע על החשבונית). אם ינהגו כך מחירי הרכב ירדו ולא יעלו , עקב התחרות בין היבואנים.
דרור | 28.10.10
37.
תגידו תודה לביבי שטייניץ ושר התחבורה
הדאגה הראשונה שלהם זה ליבואנים ובעלי ההון, הדאגה השנייה זה לתקציב ואותנו האזרחים בכלל לא סופרים. מה קשה כל כך לאפשר ייבוא אישי פשוט ולא מסורבל לכל אזרח ? עם על משפחתית אירופאית משלמים 30,000 ש"ח מס קניה, אז יועילו בטובם בכירי הליכוד ( גם אני אחד הפריירים שהצביע עבורם) לאפשר לכל אזרח לשלם מס בדיוק כמו היבואן. ואז תראו אך משפחתית אירופאית עולה 90,000 ש"ח כולל הובלה. הנפגעים היחידים יהיו היבואנים שבמקום מיליארדים ירוויחו רק מיליונים, בעצם...אנחנו לא תורמים להם וגם לא מסדרים גו'בים, אנחנו רק מצביעים כל 4 שנים. רוכב אופנוע
יוסי | 27.10.10
36.
עלות ליסינג לעובד
משתנה מאחד לשני, יש כאלו שזה רכב עבודה ועלות הליסינג על מעביד (עובד משלם רק זקיפת המס), יש כאלה שמפחיתים להם מהברוטו 100% ואז הסוציאליות נפגמות, ישנם כאלו שמורידים מ80% ואז אין קשר לסוציאלי כי זה לא מגיע לשם בכלל, יש מלא מחשבונים טובים ברשת, תעשו חישוב לבד, יש כאלו שנוסעים (בגלל העבודה או טיולים פרטיים) 30000 ויש כאלה שבקושי 15000 ויש כאלו שנוסעים בקבוצע 4... כי מעסיק מגלם להם הכל, אז תחשבו את הצלחת שלכם,
bob | 27.10.10
35.
והעיקר שדחפו לנו שהפגיעה בליסינג תוריד מחירים בשוק
ובינתיים ראינו שזה עושה רק ההיפך. אמרו שמעבר לשיטת אחוזים תגדיל תחרות ותוריד מחירים. אמרו שעליה בשווי השימוש יגדיל את קוני הרכב הפרטי ובכך יוריד מחירים. עשו מס ירוק שגם לא באמת הוריד מחירים מעבר לסוזקי אלטו ודומיו שממש עוזרים למשפחה ממוצעת וממוצעת פלוס, שלא לדבר על 4 ילדים ומעלה...
ירון | 27.10.10
33.
בושה וחרפה איך מעלים את שווי השימוש ב-125% וכולנו יושבים בשקט!תכנסו!
רבותי מספיק לשבת בשקט ולהוביל אותנו באף!אנחנו הציבור שמכניס לקופת המדינה מאות מיליוני דולרים בשנה,תורמים לחברה,משרתים בצ.ה.ליושבים בשקט ולא עושים דבר. שימו לב ותעכבו בקרוב אחרי אתר האנטרנט"עצומה" תכנסו ותרשמו,תעכבו בתקשורת אחרי מועדים לכנסי חרום בנושא.
אזרח | 27.10.10
21.
אוהב את המדינה, אבל היא שוחטת אותי
תשמעו, אני ממש אוהב את המדינה למרות ואף על פי. אבל זה לא יייתכן... המעמד היצרני, שהוא נשמת אפה של המדינה חוטף פעם אחר פעם. כבר לא מדובר בפריווילגיות מוגזמות, פשוט לחיות חיים נורמטיביים בטירוף שסובב אותנו. זה פשוט שובר אותנו. בסוף זה ייגמר
עודד | 27.10.10
20.
מס, 16 היקר
מס, 16 היקר, נסעתי עד לאחרונה בפוקוס, החזרתי והנטו שלי עלה ב- 3200 ש"ח. לא ברור לי מאין ההצהרה המפוצצת שלך: בדוק שנית... שימוש ברכב ליסינג החל משנת 2011 אינו כלכלי לרובם הגדול של המשתמשים הנוכחיים. מי שעדיין לא מבין, יבין עם הזמן. רק מי שנוסע המון יוכל להמשיך ולהצדיק זאת. אני את שלי עשיתי, קניתי רכב קטן וחסכוני ואני חוסך 1500 ש"ח כל חודש.
 | 27.10.10
19.
כתב יקר, אנא אל תאמין לכל קומוניקט של יחצ"ן מחב' ליסינג. החבק בלחץ לקראת העלאת המס
חברות הליסינג בפאניקה אמיתית לקראת שנת 2011 ומנסים לקשור כמה שיותר לקוחות לטווח ארוך ולכן מפיצים שמועות על העלאת מחירים. האי גם ככה הולך להיות גל עזיבה עצום של לקוחות כתוצאה מהעלאת המס בשנת 2011. בשיחה עם חברים מ ECI, קומברס (מי שנשאר) וכיו"ב, רבים הבינו שהרבה יותר משתלם כלכלית לרכוש את הרכב. רצות היום בין העובדים טבלאות אקסל המוכיחות כי הפער עצום לטובת רכב פרטי. מחושב שם פחת הרכב, ביטוחים דלק, שכר בונוסים וכו'.
בינתיים בדיוק ההפך מורידים מחירים!! | 27.10.10
10.
מכוניות אמריקאיות
אם כל השוק יתייקר בגלל עליית שער הין, אז צריך ללחוץ על חברות הליסינג לקחת מכוניות אמריקאיות שלפי דברי היבואנים מחירן היה צריך לרדת ב-30%. אם ניקח מכונית אמריקאית שנמכרת לציבור בסביבות 160000 ש"ח (שברולט מליבו)אז 30% פחות זה אומר שתעלה רק 120000 ש"ח כלומר בקבוצת המיסוי הנמוכה של הליסינג
חזי | 27.10.10
6.
זה פשוט טמטום לקחת היום רכב ליסינג
אם גם מורידים מהברוטו, כמו שלי הורידו, ירד לי מהנטו סכום של 3500 בגלל הרכב, עם העליות ב-2011, ירד לי מהנטו 4000 שקל, שאני יכול לקבל אם אני נוסע ברכב משלי. שווה לקחת רכב רק אם נוסעים קילומטרז ממש מטורף בחודש... 4000 שקל זה החזר של משכנתא!!!, רק מי שפריאר לוקח היום רכב ליסינג, או שלא איכפת לו מכסף...
ברק | 27.10.10
5.
תשובה ל-1
כי אפשר! אין באמת תחרות בארץ, זה לא חדש, ובכלל, המון רכבים נרכשים בשער הדולר, אתה רואה הוזלה כלשהי? הדולר ירד המון בשנתיים האחרונות, משהו כמו 30%, ראית הוזלה?? זה קל להעלות מחירים, קשה להוריד... בעיקר כשיש מאות פריירים שלא עושים "חשבון", הליסינג מת מזמן, פשוט יש לא מעט אנשים שקשה להם להיפרד מהנוחות, הם לא מבינים שמעבר לעניין הכספי, אין כמו הכיף להחליט איזה רכב לרכוש, לפנק אותו בתוספות ולהרגיש שיש לך משהו טיפה יותר יחודי ולא עוד מאזדה 3 על הכביש
אריק | 27.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת