37. ליסינג האוצר צירך להורד שווי השימוש בליסינג למי שמשלם את להורד לו את ליסינג למי שיש רכב צמוד לעלות לו שווי שימוש אסף | 07.11.10 (ל"ת)
36. במקום לשלם מאה אלף למאזדה, אתם משלמים 120 אלף. רק בישראל צוחקים ודורכים על האזרח הקטן. שלא נדבר על הנדל"ן סתם אחד | 05.11.10 (ל"ת)
35. ומי שנדפק בסוף זה הצרכן הפרטי כי היבואנים מעלים את מחירי החדשות כדי לכסות את הפסד ההנחה לחברות הליסינג, וגם כדי לשמר את ערך מכוניות יד השניה של הליסינג. בעע | 05.11.10 (ל"ת)
33. זה לא חברות הליסינג. אלה הצרכנים שכבר לא עומדים המחירים של היבואנים ומעדיפים לקנות במגרשים גוללל | 03.11.10 (ל"ת)
32. בישראל גרים הרבה פראיירים, מכוניות קונים ב90% יותר, דירות ב150% יותר וכל השאר המוצרים קופצים בהתאם | 03.11.10 (ל"ת)
31. העתיד במכוניות נקטנות.באירופה זה עיקר המכירות כבר 4 שנים שימו לב אלה המכוניות שיובילו בשנים הבאות: יונדאי !10 - I 20- I30 סוזוקי סוויפט החדשה.(יגיעו בינואר 2011) קיה סיד וקיה ריו סקודה פביה ודגם קטן נוסף שעדיין במבחנים תבחרו מה מתאים לכם ואל תגידו שלא ידעתם. אחד שמבין ברכב | 03.11.10 (ל"ת)
29. חחח ממש "מבצע" לחטוף מהר...[בציניות] במחירי המכוניות בארץ גם ה"מבצע" המבדר הזה לא אמור לגרד למי שיש בראשו מעת שכל. או ייבוא אישי ויש אפשרות לרדת מהמס והכול בצורה חוקית. או יד שניה. או מוניות, כן מוניות כבר יצאו לך יותר זול בישראל 2010 תתפלא. מדינת ליסינג, שברולט קרוז ב100 אלף ומעלה חחחחח איפה נשמע...רק בישראל. MB | 03.11.10 (ל"ת)
28. יבואנים מוכרים לחב הליסיניג מכוניות הרי זו רמיה מול המכס האם אנשי המכס לא רוצים להתעסק עם יבואני הרכב/חב הליסיניג ?הרי פה יש תרמית גדולה לכאורה של העלמות מס! היבואן מוכר לחברת הליסיניג בהנחת מס, כי הרכב הזה מיועד לצורכי עבודה(השכרת רכב פירושו עבודה) חב הליסינג לא מחזיקות את הרכב ,ומוכרות אותו בהנחה הקבועה שהרכב הוא מליסיג והוא יד שניה אך כרכב חדש. יוצא מכך שחברת הליסינג גוזרת קופון נכבד ע"י מכירת הרכב, וזאת מבלי שעשתה בו שימוש לצורך בו הגיעה המכונית והוא השכרתו. על כן יש לבדוק האם אין לחייב את הנוגעים בדבר לשלם מס כמו כל אזרח הגון במדינה אלי | 03.11.10 (ל"ת)
27. אתם לא מבינים כלום !!!- ברגע שקניתם את הרכב ויצאתם מהמגרש וחס וחלילה גונבים ברגע שקניתם את הרכב ויצאתם מהמגרש וחס וחלילה גונבים לכם אותו - תקבלו מחברת הביטוח לפי יד שניה אחרי ליסינג .כלומר הפסדתם באותו רגע 20% מתחת למחיר המחירון . ולא חשוב אם הרכב עוד עם הניילונים !! חיים | 03.11.10 (ל"ת)
26. יש לזה קרש למכירות הקבוצתיות של אלבר ??? גם שם יש רכבים חדשים מתחת למחיר מחירון אבל לא הבנתי שזה מכונית יד שניה אלא ראשונה . דני סופולין | 03.11.10 (ל"ת)
25. זה לא סוד שמחירי המכוניות מנופחים. זה אינטרס של כולם... חוץ ממני וממך במובן מסויים חברות הליסינג כופות על היבואן להציג מחיר פיקטיבי מנופח - כדי שהן יוכלו למכור את הרכבים שקנו בתום תקופת הליסינג, מבלי להיפגע בירידת ערך. ככה רכב שבשוק ללא ליסינג היה עולה 100, נמכר לחברות הליסינג ב 90 ולצרכן הפרטי ב 120 (או 110 אחרי מיקוח). כעבור 3 שנים שהצרכן הפרטי המפונק רוצה למכור את הרכב ולקנות חדש, קל יותר לחברות הליסינג להתחרות בו כי הן יכולות להוריד רק מעט במחיר, ולהציג את זה כאילו ירדו הרבה... אייל | 03.11.10 (ל"ת)
24. אתם לא מבינים כלום מהחיים שלכם אף יבואן רכב לא ימכור לכם במחיר שהוא מוכר לליסינג הליסינג קונה בעיסקה אחת 150 רכבים ובגלל זה הם מקבלים הנחה כזאת!!!!! וזכותם למכור וגם להרוויח!!!! אף אחד לא עובד בחינם. אא | 03.11.10 (ל"ת)
23. שווה בשביל 4,000 ש"ח להיות יד שניה מליסינג? הרי רגע המכירה יגיע. עוד שנה, עוד שנתיים, עוד חמש. ישאלו איזה יד, תגיד יד שנייה. לא סתם שנייה. שנייה מליסינג. בום, ישר מורידים לך 15 אחוז. לך תסביר להם שהרכב היה חדש. זה כמו לדבר למנורות. אפילו הסוחר שמכר לך את הרכב החדש לא יאמין שקנית רכב חדש ויציע לך 25 אחוז מתחת למחירון. יןסי | 03.11.10 (ל"ת)
22. מס רכב, מס דלק, מס שווי שימוש בליסינג - איזה עוד מס מוגזם של 200% אפשר להמציא? ירון | 03.11.10 (ל"ת)
19. מי שקונה=טמבל.המכוניות יצאו לשוק בקיץ 2009.לפני שנה וחצי!!! כל דגם חדש שיוצא לשוק מיוצר במהלך החורף של השנה שקדמה למה שכתוב ברשיון הרכב. רכבים אלו מגיעים לשווקים ברחבי העולם בחודשים יוני-ספטבר ולכן מי שקנה רכב בקיץ 2009 יהיה רשום לו שנת יצור 2010. לאחרונה משרד הרשוי שינה את הכיתוב ולכן מופיע "שנת עליה על הכביש". בכל מקרה ,מי שקונה היום רכב של שנת "2010" הוא קונה רכב שכבר נמצא 18 חודש בשוק!!! אל תהיו טמבלים. זו הסיבה מדוע חברות הליסינג מוכרות אותם בניילונים. אילו רכבים שאף אחד לא יקנה אותם כ"יד שניה" ביז'ו | 03.11.10 (ל"ת)
18. המס על יבוא מכוניות למדינה הוא שערוריה שאין כמותה. לדרום אפריקה מביאים מכוניות בחצי הסכום. המדינה כידוע עושקת את האזרחים גם בעניין יבוא המכוניות. אין כל סיבה לקחת מס כל כך גבוה על מכונית. למקום רחוק יותר כמו דרום אפריקה, מביאים מכוניות ומשלמים עליהן חצי סכום ממה שמשלמים בישראל. גועל נפש. רון לי | 03.11.10 (ל"ת)
17. חגית 14 כ"כ צודקת איך אתם מצפים מהם להיות מליונרים אם לא על חשבונכם? מה משנה לכם מה הם עושים.!!! גרופי | 03.11.10 (ל"ת)
15. בקיצור - לקוח פרטי שקונה רכב חדש במחיר מחירון הוא: אחלה פ ר א יי ר !!! במקום 119 תגידו : 105 במזומן, ולא נגלה לאף אחד. בסוף - תמצאו יבואן שיסכים. לא פראייר | 03.11.10 (ל"ת)
14. מה אכפת לכם מה משנה לכם מה הם עושים? למה הטבע הישראלי לדחוף את האף לכל נושא? אם אתם הייתם יכולים להרויח כך יותר כסף, גם אתם הייתם פועלים כך. פתאום כולם תמימים. חגית | 03.11.10 (ל"ת)
13. השאלה היא מי רשום כבעלים של הרכב ! אני לא הייתי קונה במחיר כזה כאשר כתוב ברשיון הרכב ליסינג כיד ראשונה | 03.11.10 (ל"ת)
10. כל שוק הרכב בנוי על קומבינה גדולה של היבואנים עם חברות הליסינג כל אדם כבר יודע שחברות הליסינג קונות מהיבואנים את הרכבים במחיר שנמוך ב-20 עד 30 אחוז מהמחיר לצרכן הפרטי. רק פרייאר משלם מחיר מלא על הרכב שהוא קונה. משה | 03.11.10 (ל"ת)
9. לעמוד על המקח ברגע שלקוח פרטי ידרוש הנחה של 10% ולא יקנה ללא ההנחה, המחירים יירדו. אין כזה דבר מחירון, יש רק פריירים שמשלמים. אורי | 03.11.10 (ל"ת)
8. תוסיפו לזה שאת הפרשי המטבע תמיד מעדכנים כלפי מעלה ותבינו איזה רווח יש ליבואנים ושר התחבורה לא עושה כלום | 03.11.10 (ל"ת)
6. מוכרים ב-115 כשקונים מהיבואן ב-100 או אפילו פחות כולם מרוויחים חוץ מהאזרח הפשוט רק מראה לכם כמה הנחה אפשר לקבל אצל היבואן רק שאת כל ההנחה הזאת מגלגלים לחברות ולא לפרטים סחי | 03.11.10 (ל"ת)
5. חברות הליסינג ו יבואני הרכב גוזרים קופון על חשבון הלקוחות הפרטיים ומשרד התחבורה והאוצר שותפים לעושק. ב.ק. | 03.11.10 (ל"ת)
4. תיזהרו ! הרכבים נמכרים ע"י הסוחרים כ: יד שניה מחהברת ליסינג . כך שהחסכון לרוכש הוא לא כל כך גדול . חנן | 03.11.10 (ל"ת)
2. לא רק שההנחה אפסית כי הם קונים את הרכבים בהנחה ניכרת.... ומוכרים לפי מחיר מחירון של לקוח פרטי...הרכבים גם מאובזרים עם מפרט פחות מאלו הנמכרים ללקוחות פרטיים. | 03.11.10 (ל"ת)
1. מה חדש בחלם?? נו מה הפלא.... אם המדינה מאשרת להם עפ"י חוק לעשות "סיבוב" על מכירת מכוניות ע"י זה שהם יוכלו לייצא אותם לעיראק,כווית,ירדן... אז למה שלא תאפשר להם לעשות את הקומבינה הזאת??? היחידים שאשמים זה אנחנו הצרכנים הפרטיים... ברגע שנפסיק לשלם את המחירים שדורשים היבואנים.... תראו שדברים יישתנו. אבל כל עוד אנחנו מדינת ליסיניג (תקדים בקנה מידה עולמי) זה מה יש!!! ערן | 03.11.10 (ל"ת)
בדיקת "כלכליסט": חברות הליסינג גוזרות קופון על חשבון יבואני הרכב
37 תגובות לכתיבת תגובה