אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצעת חוק: חברות הסלולר יודיעו למשתמשים על מסרונים ששליחתם נכשלה

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
ממש מיותר ולא רלוונטי
אני ממש מרגיש כאילו אני חייב בשבדיה...איזה ערך מוסף יש לחוק זה על הצרכן. אחת המערכות האמינות והיציבות בחברות הסלולר בארץ ובעולם הן מערכות ה SMS ים. אחוזי הצלחה של 99.9% ,וברוב המיקרים שיש כישלון הבעיה נובעת מציוד הקצה. כאשר מנויי רוצה לוודא שההודעה הגיעה ליעדה הוא יקבל תשובה בדרך כלל מהצד השני.ואם לא כנראה שזה לא כזה חשוב... איפה נעלמה האחריות האישית עד היכן נגיע בהטלת האחריות על כל דבר למעט על עצמנו. יש עוולות רבות הנוגעות לרוב האוכלוסיה שאפילו עדיין לא זכו לאיזכור או התיחסות כלשהי. מה עם רפורמה בחינוך שכשלה,במיסוי שתקועה בתחבורה הציבורית ובחברות החשמל והמים שכלל לא החלו. המשך ההתנפלות על חברות הסלולר בשלב זה כבר מחל לפגוע בריווחיותן והרי זה דבר שלא מקובל מבחינתם ולכן אין ספק שאת העלויות יספגו כמובן הלקוחות אבל בעיקר העובדים שהנה נתנו לחברות הסלולר עוד סיבה כאילו להתיעלות במילה אחרת פיטורים!!!
יואל | 10.06.11
3.
מראה כמה חוסר הבנה של הנבחרים
במקום לחייב הודעה, יש לחייב אמינות (יש כלים לבצע זאת) שכאשר הודעה יצאה ממכשיר הטלפון והגיעה לשרת (אם לא הגיעה רוב הטלפונים ינסו שוב וברוב המקרים אף יודעו) מאותו רגע צריכה להיות וודאות של 100 אחוז שההודעה תגיע ליעדה. זה יעלה קצת כסף לממש אך עם קנס נכון בצדו זה יהיה לתועלת כולם
יאיר כהן | 07.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת