אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תשובה פונה לעם: "המלצות ועדת ששינסקי עשו לי עוול"

64 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

63.
מה אתם מקנאים בתשובה?! מי מלבדו הסכים לקחת סיכון?!
לכל אלה שבאים ואומרים לו "סתום ת'פה לנו אין אלפית ממה שיש לך" - תסלחו לי אבל זה לא הדיון הוא לא לקח מאף אחד את פת הלחם מתוך הפה. ועוד נקודה שלא עלתה כאן - יש כאן חישוב בפרספקטיבה יותר ארוכת טווח - השקעה במדינה. זה משהו שהאזרח הקטן לא לוקח בחשבון אבל כשתשובה וחבריו משקיעים פה זה גם אידאל - הם יכלו להשקיע את הכסף והאנרגיה במדינות אחרות, והם יכולים. הרבה טייקונים ישראלים אכן עושים זאת. אם יש ישראלי שמוכן לעשות את זה, אז שהמדינה לפחות תכבד את ההסכמים איתו, ושלא עוד משקיע רציני יעזוב את המדינה מרוב תיסכול.
שולמית | 14.11.10
62.
מה הקשר לבנונים ואיראנים מה ?! איזה דמגוגיה מטופשת ! "הכסף יגיע לחיזבאללה !"
המדינה לא תחשוב אחרת. המדינה חכמה ויש לנו אנשים חכמים. אם הלבנונים יחד עם האיראנים יקדחו יחד וימכרו גז לאירופה, הכסף יגיע לחיזבאללה !!! חחחחחחחחחחחחח וכל המגיבים בעד תשובה זה כל ךכ שקוף שזה בתשלום - ברור מרווחים כאלה אפשר להשאיר הרבה טוקבקים בתשלום !!!
אליקו | 14.11.10
60.
נסה להיות ישר זה קשה אך א]שרי..
בכמה ירד מס חברות בשנים האחרונות מאז שהשקעת בקידוחים? שקט לא מדברים על זה כמה ציליארדים הרווחת מהורדת מס חברות למה לא התנגדת או תרמת את רובו לעם ישראל לא כמה מליונים עלובים שעושים מזה יחסי ציבור כמה הסכמים לא כיבדת מול מחזיקי אגח וגזלת את כספם ממש כמו גנב פשוט קצת צניעות ושקט לא תזיק
מוטי | 14.11.10
59.
רחמנות על תשובה
מסכן הבן אדם. אין לו פרנסה. צריך לקחת כסף מהעניים ולתת לו. הוא מבקש סימפטיות- תנו לו. מזל שהוא מצא את הנפט- אחרת הוא היה פונה אלינו שנעזור לו לפרןע חובות האם רק לבקש עזרה הוא יודע? האם לא מספיקים לו המיליארדים שלו? תראו איך הוא נלחם כמו אחרון האנשים בשוק על פת הלחם שלו הבן אדם מבזה את עצמו ואיבד את כל הסימפטיה שלי אליו ושל אלפי אחרים
יעקב | 14.11.10
57.
מס' 40, אתה טועה, מדובר במאות אלפי משקיעים
מתוך מכתבה של ישראמקו לוועדה: 15. להערכת שולחינו מדובר במאות אלפי אנשים שהשקיעו ומשקיעים - בין במישרים(כאנשים פרטיים) ובין בעקיפין (דרך גופים מוסדיים) - ביצירת ההון ששימש את השותפות לביצוע קידוחים ב - 21 השנים האחרונות. יצוין, כי מאז הקמתה פירסמה השותפות תשקיפים רבים, על פיהם גייסה מהציבור מאות מיליוני שקלים לצורך השקעתם בפעילות חיפושי גז ונפט, וזאת כאמור באמצעות הנפקת יחידות השתתפות המקנות זכות השתתפות בזכויות השותף המוגבל בשותפות. 17. ללא נכונותם של בעלי יחידות ההשתתפות מקרב הציבור לסכן את כספם בתחופ עתיר סיכונים זה לא היתה כל תקומה לתעשיית חיפושי הגז והנפט בישראל ...
טל | 14.11.10
55.
אתה צודק תשובה ממילא כספי המסים לא ילכו לרווחה העוני ימשיך ויגדל
ממשלת הגזל והעושק תשתמש בכספים האלה לרווחתם של השרים אוכלי החינם ולרווחת החכים אוכלי החינם שמעלים לעצמם את המשכורת ואת שכר המינימום מסרבים להעלות הם ישתמשו בכספי המסים להמשך ההשקעות ההזויות בשטחים הכבושים ואת סל התרופות לא ירחיבו כדי להציל חיי חולים נוספים ממשלת הגזל העושק והזדון לא תחזיר את קצבאות הזיקנה ששדד עליביבי מהזקנים ממשלת הפשע החברתי תמשיך להתעלל בנכים זקנים וילדים היא תקצץ בתקצבי הרווחה ותמשיך לסגור מועדונים של עיוורים ממשלת הגזל העושק והשקר לא תגדיל את מספר המיטות בבתי החולים היא תמשיך לרמוס את כבודם של החלשים הזקנים הנכים העיוורים וניצולי השוואה ממשלת הגזל העושק והשקר תמשיך להמציא מיסים הזווים כדי לממן את מושחתיהה את בתי המלון היורתיים בחול ואת ארוחות השחיתות במסעדות יוקרה בחול אף אגורה לא תלך למיגור העוני ולהצלת החינוך תפנימו את זה מגיבים 49 - 46 - 45- 43-41 - 40 - 39 - 37 - 36 - 35 ולכל שאר המטומטמים שמולכים שולל ע"י ממשלת הגזל העושק השקר והפשע החברתי
המסתרעב | 14.11.10
52.
חברות האנרגיה מדברים כאילו הם הריבון. טעות גדולה בידם.
תפסו בעלות על המדינה, הם יודעים מה טוב לעם ומה לא, העיקר שלא יפריעו להם לנגוס בכל פה. מספיק עם הגועל נפש החזירי הזה אם לא טוב להם להפריש נתח ראוי למדינה, שיעזבו הכל ויתחפפו מכאן, המדינה יכולה לקדוח ולהפיק בעצמה.
אברהם | 14.11.10
51.
מספיק עם הקנאה!!!
מה לכם,הקנאה הזו ביזמים,בענקי הדור שמשקיעים משיכלם,מכספם,ממירצם לטובת המדינה,תשובה הוא יצואן לא יבואן,,, איזו מדינה מפרה חוזים?כאשר הקדוחים היו יבשים והמשקיעים הפסידו מיליונים,איפה הייתה שלי יחימוביץ וחבריה,איפה הייתה הממשלה,? תשובה הודיע ויקיים,רווחים מאוצרות הגז יגיעו לקהילה,ישר לקהילה!!! כולנו יודעים שכסף שמגיע לממשלה,ממשיך לסחטנות פוליטית,,,,,,ואז גם שלי לא תוכל לעצור את זה, תנו לתשובה ונובל אנרג'י לעבוד בשקט,המדינה רק תרוויח, מספיק עם הקנאה,
zoref | 13.11.10
50.
שהמדינה תקדח לבד
אים המדינה רוצה להרויח אז שתלך על כל הקופה ותקדח לבד למה לחלק רישיונות, אבל למה לה לקחת סיכונים שאחרים יקחו סיכונים ואים יעלה בידם קידוח מוצלח אז יכניסו את היד שלהם עמוק לכיסו וישתתפו איתו ברווחים בלי לקחת סיכונים , ובלי להפסיד דבר הסכמים צריך לכבד
דוד | 13.11.10
49.
תשובה לתשובה
אדון תשובה הנכבד יש אנשים ומשפחות שלא יכולים להתחיל את השבוע ושלא לדבר על לסגור את החודש, והם מתלונניים פחות ממך בגלל שגיאות שקברניטי הכלכלה הישראלית טעו ביחס אליהם ובעוד קבוצות מסויימות התעשרו בגלל המדיניות הזו. עכשיו באים קברניטי הכלכלה של מדינת ישראל ומבקשים לתקן את האפשרויות של עיוותים כלכליים בעתיד, ואת שמצאת אוצר אמיתי מעבר למה שמובטח באגדות הכי קסומות בא אלינו העם העני שבקושי גומר את החודש ומבקש מאיתנו ללחוץ על הממשלה כדי שאתה תישאר עשיר ואנחנו כולנו נמשיך להיות עניים? בחייאת דינק תשובה, כול הציבור למד לאהבו אותך בגלל צניעותך ונועם ההליכות שלך (אתה בטח זוכר איך בעלי הבנק שקנית את מניותיו העליבו אותך בגלל מוצאך) ועכשיו אחרי שמצאת אוצר שיכול לעזור לך ולמשפתך ולנכדיך ולנינך ב-1000 השנים הקרובות, אתה מבקש מאיתנו להמשיך ולהישאר עניים כל חיינו, האם אתה יכול להבטיח לנו שגם בניך ונכדיך יהיו סימפטיים ונחמדים כמוך? הרי ברור שהתשובה שלך תהיה שאתה לא בטוח, ומי יודע אם הנכד שלך לא יעמוד על איזו מקפצה בברכיה וישתין עלינו נפט.....תעשה כבוד לאזרחי המדינה ולמשפחות שלחמו על המדינה ושלא יכולים לדבר בשמם שאלו אלו שנפלו על המדינה. תשובה קצת רילקס לא יזיק אתה לא הולך למות ברעב ואתה לא תאכל שלושה סטקים ביום
חכו חכו | 13.11.10
48.
כל המתנגדים
האם מי מכם חושב שאותו עודף גביה יקל עליכם בחיי היום יום נניח בפטור מאגרת טלויזיה או הפחתת נטל המס? תיקון מסוים בגובה המס יתכן ומתבקש אבל הוא צריך לקחת בחשבון עוד הרבה פקטורים ולא רק מודלים לגייס משקיעים מחו"ל בצורה כזאת המדינה לא תוכל . גם ככה הם לא עומדים בתור
שושנה | 13.11.10
47.
תשובה לא בעלים של תמר ולויתן אלא המשקיעים בשותפויות מהציבור והפגיעה העיקרית מששינסקי היא בנו.
הציבור הישראלי שהשקיע בשותפויות הנפט והגז בין במישרין ביחידות ההשתתפות ובין בעקיפין באמצעות קרנות הפנסיה וקרנות אחרות, הוא הבעלים העיקרי של הזכויות בקידוחים ולכן ששינסקי טועה ומטעה כאילו מדובר בטייקונים. הטייקונים יפגעו ע"פ המלצות ששינסקי פחות מהציבור. המשקעים מהווים ציבור גדול שסיכן את כספו ואף הפסיד אותו בקידוחים כושלים במשך שנים. אין לנו ייצוג בפני הועדה וח"כ יחימוביץ ושאמה לא מבינים כלל שאנחנו בעלי רוב הזכויות ולא הטייקונים ולכן הטלת המס הכבד רטרואקטיבית עלינו איננה צודקת מבחינה משפטית מוסרית וחברתית.
אהוד שלוש, עו"ד | 13.11.10
42.
שטייניץ בתרגיל מבריק
כל הציבור בישראל מושקע בפרויקטיי הגז, דרך קופות הגמל, קרנות הפנסיה,קרנות השתלמות וביטוחי מנהלים. למעשה בתי ההשקעות עם הכסף הציבורי הבלתי נגמר שלהם ,הם בעלי המניות העיקריים בפרויקט הזה. ממשלת ישראל ברשות שטייניץ(שר האוצר) עושה כאן תרגיל מבריק ביחסי ציבור, ולוקחת מהציבור מס של הרבה עשרות מיליארדים ועוד יוצאת פופולרית מהעניין. מי שישלם את מרבית המס הם אזרחי המדינה ולא תשובה, הפגיעה היא בהשקעות הפנסיוניות של הציבור. כל הזעם מופנה לתשובה ולמעשה הציבור מולך שולל בידי הממשלה, תפנימו תשובה הוא הצדיק כאן ועל הגב שלו ההשקעות הפנסיוניות יצמחו. הגזלנים הם שטייניץ והממשלה !!!!!!!!!!! אם יקרה משהו לתשובה, שטייניץ הוא האשם.
abzx | 13.11.10
41.
עם האוכל בא התיאבון
אני מעדיף את "אי הנוחות "של מר תשובה (אין לי ספק שיתגבר עליה כל הדרך אל הבנק) על פני מצוקה של שכבה רחבה וענייה ,כספי התמלוגים הללו יוכלו להקל על סבלם של מאות אלפי משפחות חלשות וישמש לצמצום הפערים החברתיים העמוקים בחברתנו.אני שמח שנציגי משרד האוצר לא התכופפו לאינטרסים של בעלי ההון ושמרו על זכויות הציבור.
תומר | 13.11.10
40.
לןטל (תגובה 30) - משתתפי יחידות ההשקעה אינם עם ישראל, אלא הנם חלק קטן ממנו
התוספת המס שתיגבה אם תיגבה בהמשך להמלצות ועדת ששינסקי - ילכו לאוצר המדינה לבטחון לחינוך לתשתיות וכן - גם קצת לחרדים קיבוצים ואחרים. הכנסות לאוצר המדינה הנם הכנסות לעם ישראל יותר מאשר הכנסות למחזיקי יחידות השתתפות הנם הכנסות לעם ישראל. אני מקוה שכעת אתה מבין יותר טוב, טל , למה התכוון מי שאמר את מה שביקרת בתגובתך.
אל טל ואל מטר | 13.11.10
39.
רחמים על תשובה. איך יגמור את החודש? ואולי הכל קומופלז'
מחירי המים לאזרח הקטן עולים מחירי החלב לאזרח עולים מדרגות המס משתנות מזג האויר משתנה חברות מנפיקות אג"ח ולא משלמות למשקיעים. רק חלקו של תשובה באוצרות הטבע של הציבור צריך להיות מובטח. למה מה???? והאמת, המשחק מכור ועדת שישנסקי תכניס מגבלות שיאפשרו לתשובה לשלם לאנשים הנכונים והאזרח הקטן יחשוב הפעם המדינה דאגה לנו כשבפועל תשובה שוב ירוץ לבנק עם חייוך קטן (שלא נראה)
דודו | 13.11.10
38.
לשנות הסכמים בדיעבד - זהו גזל!!! אין מילה מדוייקת יותר לכך
בעלי השקיע במשך שנים במניות של חיפושי הגז והנפט, ולא ראינו שקל מזה- להיפך כל הכסף ירד לטימיון. ... למדינה הרי היו הרישיונות לחיפושים בים ולא מצאו כלום ולכן מסרו לחברות ולמשקיעים פרטיים. אז עכשיו שמצאו משהו לבוא ולשנות בדיעבד- באמת שאין מילה מדוייקת יותר מאשר גזל.מילא על קידוח לוויתן אם ימצאו איכשהוא אני יכולה להבין שישנו את כללי המשחק וילעו מיסים, אך על קידוח תמר? אחרי שכבר בנקים נכנסו והשקיעו לפי תכנית מסויימת? איזו חוסר אחריות!!!
ארנה | 13.11.10
37.
מישהי אמרה "תיהי יפה ושתוקה" כך יאה היה לתשובה. פתחת את הפה קילקלת תדמיתך!!
עד היום היתה לי הערכה גדולה למר תשובה אבל אחרי הראיון אתמול פשוט כל התדמית נהרסה! מה השטויות האלה שיצאו מפיו? מי הדריך אותו? מה הוא חושב שהאינטיליגנציה של האזרחים כזו נמוכה? הראיון פשוט חשף שיח נמוך המתאים לימיו כרצף. מה זו הפנייה לאזרחי המדינה הטיפשית הזו? פשוט כל התדמית שבנית מר תשובה הרסת במו ידיך וכל זה בשביל מה? האם אתה או ילדך או נכדך או נינך תאכלו בשתי כפיות? די ומספיק יש כבר לצאצאיך שעוד לא נולדו. חזור לצניעות מפולג / נתניה.
דניאלה | 13.11.10
36.
תשובה ותגובתו של עדו טל {26}
עדו טל צודק בהחלט במהות הטענות נגד תשובה, אך אינו חד מספיק בתיאור חוצפתו של האיש. מה פירוש "סוף החלום" ומה עם הטענה שהקידוח יופסק, האם הוא רוצה לשכנע אותנו שהמשקיעים יוותרו על השקעתם העצומה {כדבריו } ?? הצרה היא שתשובה חושב שכולנו מטומטמים ורק הוא החכם הנה הוא העשיר מכולם, סימן שהוא גם החכם מכולם. כל טענותיו בראיון ליאיר לפיד, שהיה זחוח ולא שאל ולא דרש תשובות, היו טיפשיות וחסרות בסיס ונועדו למטומטמים ולא לאנשים אינטלגנטים, תשובה מתנהג כמו טוני סופרנו ומנסה להפחיד את ההמונים, נראה לי שנתניהו ושטינמץ הרבה יותר נבונים. אף אחד לא יתרגש מאיומיו חסרי הבסיס של הסופרנו הזה.כל מה שיקרה שתשובה ושותפיו יקבלו קצת פחות מיליארדים מאשר חשבו קודם ואולי יקנו מלון או שתים פחות בלאס ווגאס.
דג | 13.11.10
35.
תשובה..אתה אכן צודק. האמנת באוצרות הטבע והשקעת המון כסף.
הממשלה מחזירה לך את ההשקעה וגם נותת לך להרויח המון כסף. האם מה שאתה מרויח לא מספיק לך? הרי אתה ומשפחתך מסודרים לדורי דורות. אל תשכח המשבים הם משאבי מדינת ישראל. ואתה צריך לקבל את שהשקעת וגם את הרווחים אחרי תשלום מס תקין. ואני גם מושקעת במניות שלך-ולא מתחזרת. חבל-הערכתי אותך הרבה יותר.
אדם פשוט | 13.11.10
34.
ציבור שלם מושקע שם בקרנות קפ"ג ויהש.
הפגיעה בציבור היא מיידית וחד משמעית. הרווח אם וכאשר, אולי יגיע לציבור ואולי יגיע לציבור ספציפי. לא בטוח שנרוויח או נרגיש את הרווח בעתיד. אולם כעת כולנו מפסידים כסף מזומן דרך ההשקעות של כולנו בקרנות הפנסיה וכל שאר אפיקי החיסכון שלנו. עיזבו את תשובה, חישבו על עצמכם. המדינה לוקחת כסף שלכם עכשיו דרך ירידת הערך בחסכונות שלכם שיורדים וימשיכו לרדת על רקע מסקנות שליש-שינסקי. ואולי בעתיד דרך מיסוי יכנס כסף למדינה. אתם באמת מאמינים שתראו מזה שקל? לעומת מצב נתון שבו החסכונות שלכם נפגעו ויפגעו כבר כעת. בקשו לראות מה קרה לכסף שלכם השבוע. בקשו מסוכן הביטוח את פירוט ההשקעות בביטוחי החיים שלכם בקשו לראות מה קרה לכסף שלכם השבוע בקופות הגמל בקרנות ההשתלמות. הפסד מיידי ונמשך של הון עתק, מול סימן שאלה אחד גדול בעתיד, הצעקה על תשובה מתעלמת מהאמת שהיא פחות נוחה לחלק מהצעקנים לאמץ. והיא שזה הכסף של ציבור שלם. שלי שלך ושל ילדינו.
Rational | 13.11.10
33.
כאשר המדינה משנה כללים בהורדת מס אינך פונה ומבקש רגע על תשנו?!
גם אתה אינך הגון לחלוטין כאשר משנים את היחס לחברות ותאגידים בהורדת מס לא שמענו שיצאתה כנגד כי בכך יוגברהנטל על הפרטיים ועסקים קטנים אז די לביכנות. הרי עיקר התפארותך מהמקום ממנו הגעת אחלה השאר עם הסיפור הזה וקבל את הצורך לשנות את נתוני הפאר בחברה. הרי המוצרים אינם שלך מהמקור הינם נכסים משותפים לכלל עם ישראל וכל אזרחיו בכלל אז מה העינין קבל את ההשקעה עם תשואה נאה בצידה והרגע. ממילא רוב ההשקעה הינה השקעה בנקאית ציבורית על מה ולמה אתה מילל.
אבי | 13.11.10
32.
אני מבין את תשובה
כל אחד מאיתנו היה מתנהג אותו דבר.הרי כל אלה שתומכים בו כרגע הם בעלי מניות בחברות חיפושי הגז והנפט אבל תשובה צריך לראות את הצד השני של המטבע.כשלאזרחים מעלים את הארנונה אז הם יכולים לטעון שאם הם היו יודעים שהארנונה תעלה אז הם היו קונים בית עם שטח קטן יותר אבל בינינו זה המצב וזהו תפקידו של השלטון לדאוג שיהיה כמה שיותר כסף באוצר המדינה. לדעתי תשובה פוגע בתדמית שלו כי עד עכשיו הוא הצטייר כאחד שבא מלמטה ועבד קשה כדי להצליח אבל ברגע שהוא מתחיל להלחם בכולם כדי שלא יגעו לו ברווחים הוא מתנהג כמו עוד אחד שמנסה לעשוק את הציבור.
מיקו | 13.11.10
30.
יחידות ההשתתפות בבורסה מחוייבות בתשקיף לחלק את כל הרווחים למחזיקים ומי המחזיקים?
תשובה: עם ישראל. הכיצד? קרנות הפנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, חוסכים פרטיים - כל עם ישראל קונה בבורסה את יחידות ההשתתפות של ישראמקו, אבנר, דלק קידוחים ועוד .. היחידות האלה הן שותפויות לחיפושי נפט שהוקמו במטרה לחפש נפט וגז באמצעות כסף שמגוייס מהמשקיעים - עם ישראל. , התמורה? אם נמצא מאגר כל הרווחים מחולקים למחזיקים(עם ישראל) כך הציבור שותף בחלק הארי של הרווחים ממכירות הגז. ועדת שישינסקי מביאה לכך שבמקום שהרווחים יגיעו ישירות למחזיקים הם יגיעו לכיס הממשלה ורוב המגיבים פה רואים זאת ככסף שמגיע לציבור וזאת תחת ההנחה שהממשלה אכן תפנה את הכסף לרווחת הציבור. אז תבחרו מה אתם מעדיפים יותר כסף לכיס/קרן פנסיה או יותר כסף לממשלה. זאת האמת לאמיתה ומדהים אותי שמוכרים את המלצות הועדה כ "יותר כסף לציבור". אני מקווה שמי שלא מכיר את העובדות מבין עכשיו שזה לא מדויק בלשון המעטה.
טל | 13.11.10
26.
תשובה טועה!!
הטעות הראשונה היא - הציבורית/תקשורתית: אין לך טיעון מופרך יותר מאשר: "המשמעות של ההמלצות של הוועדה היא שחלום הגז הטבעי כחול לבן, עצמאות משק האנרגיה, יתפוגג. זה יביא לסיומו של החלום". בעיקר לא כאשר מדובר במס פרוגרסיווי, שיוטל בעתיד ואין שום איום (וההפך!) על ההשקעות (!) של החברות. ישראליות כזרות. הציבור בישראל לא מטומטם – והוא יודע מה זה "שכל ישר": ולא יקנה את הטיעון הזה. הטעות השניה, לעניין הרווחים, וגם היא מתחום הציבוריות - היא ה"התבכיינות": איש מלבדכם אינו מכיר את החישובים – אבל הציבוריות הישראלית תוכל "לספוג" את העובדה שבמקום להרוויח (נניח..) 5 מילארד דולר, תרוויחו רק שלושה מיליארד... ושלישית: נו באמת...: אתה פונה ל"אזרחי ישראל" כדי שלא יתנו לכסף להגיע אלהם, אלא אליך? על המושג "דיסונאנס קוגניטיווי" – שמעת? היה הרבה יותר מכובד וענייני מצידך – אם היית אמר לציבור: שמענו את שישינסקי. נוכל לפעול לטובת המדינה – גם מבלי להפסיד – וגם להרוויח יפה - גם אם נפעל על פי מסקנות הוועדה. ונעשה הכל כדי שהיוזמה שלנו תשתלם לכל אזרח בישראל. אבל – כנראה שיש לך יועצי אחיטופל (בעלי מניות? אופציות? – או סתם מלחכי פינכה תאווי בצע?) שחושבים "בקטן" ועל הכיס הפרטי שלהם. אתה – אמור להיות מעל לשיקולים כאלו. התאכזבתי.
עדו טל | 13.11.10
23.
הבעייה היא שכל הבורים בעינייני חיפושי נפט עומדים להחליט על גורל התמלוגים
האם אחד מהם בכלל פעם בחיים שלו השקיע במניות הנפט? בטח לא! רק ידעו לצחוק על פראיירים משקיעי נפט,,,,, עכשיו שמשקיעים בכסף שלהם ובכוחות וסבלנות אדירה מצאו את תמר במרחקים ועומקים רחוקים ואדירים מגבולות,,,,באים אותם בורים ורוצים להיות בעל הבית,,,, עדיין אחרי תגלית תמר מסתכלים על משקיעי נפט כפראיירים!!!!!! אין איש שיגיד להם משקיעי נפט וגז כדי להגיע לאוצר תמר הזיעו והפסידו הרבה,,, זה לא אוצר טבע בהישג יד כמו מכרות וים המלח,,,,בשביל תגלית תמר סרקו כל הים התיכון בעומקים במשך שנים,,,,אם מדינה היתה מחפשת עוד 3000 שנה גם לא היו מגיעים לתגלית,,,, אוצר המדינה נכון אבל אי אפשר לבוא ולקחת הכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pan | 13.11.10
16.
מר תשובה תדבר לעניין
מר תשובה אין ספק שקבלת הדרכה מאיש יחסי ציבור.כשאני שומע אותך לרגע כמעט והתבלבלתי חשבתי לעצמי הנה האיש שדואג למדינה,האיש הטוב שדואג שמאגרי הגז לא ישארו בבטן האדמה על מנת שלמדינת ישראל תהיה עדנה ונחת .בקיצור הפטריוט המושלם. כל זה כמובן בארוניה עכשיו נהיה רציניים מר תשובה למדינה מותר לשנות את שיעור המסוי וכך עשתה אני מבין שזה מפריע לך ועל זה אתה יכול להלין כי אתה דואג לעצמך להרויח כמה שיותר וזה לגיטימי.אבל בבקשה מר תשובה אל תדבר בשם האנטרסים של מדינת ישראל לשם כך קיימת ממשלה ורגולטור
אלי | 13.11.10
12.
אוצר מדינה
למרות שתושבה צודק בראיותו הוא הוא שוכח ! זה אוצר של המדינה , הממשלה מייצגת אותנו ולא אותו . הוא ירוויח ויפה מאוד מהשקעתו רק לא כך הרבה כמו שחשב (אחרי הגילוי). המשאבים שהתגלו , בניהול נכון של הממשלה , יופנו לתחנות כוח נקיות , ממון בתי ספר וכו וכו . הממשלה במקרה הזה מייצגת אותנו האזרח הפשט .... תשובה הינו טייקון שעשה כסף בזכות וביזעת אפיו , אכן הממשלה לא אמינה אבל בראיית של עשורת שנים היא מתקנת טעות שעשתה . תשובה בהצלחה ,
עופר | 13.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת