אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פלאפון מצטרפת לסלקום: מעלה תעריפים החל מינואר

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
ביזיון פלאפון
אני הצטרפתי לפלאפון לפני שנה וחצי כלקוח עסקי עם 2 מכשירים אני משלם 129 ש"ח לחודש ל225 דקות +400 לכל היעדים לכל מכשיר לפני מע"מ ועוד עכשיו רוצים להוסיף לי העלת תעריף לכל מנוי על סך 36 ש"ח לפני מע"מ לא הגיוני בכלל זה שחיטה וחשוב לציין שלא חתמתי על שום חוזה איתם והם כל הזמן מציינים שזה רשום בהסכם שלא ראיתי בחיים שלי ועוד אני משלם לכל מכשיר 52 ש"ח + זיכוי של 70 ש"ח
שי | 07.12.10
19.
העלאת המחירים - שערוריה
גם חברת אורנג' העלתה מחירים, הפעם בכ- 20%, כאשר במשך כשנה וחצי ההעלאה המצטברת היא של 40%. השיטה מאוד מתוחכמת: מתקשרים ומציעים מסלול עם מחיר אטרקטיבי, אלא שהמסלול כולל סעיף נסתר, לפיו מותר להעלות מחירים עד 15% מעבר לעליית המדד, תוך התחייבות של הלקוח למסלול של 3 שנים. המשמעות הינה העלאה של מעל 50% במצטבר, מה שמביא את הלקוח לתעריפים יקרים להחריד לעומת עסקאות אחרות המוצעות בשוק. כך, המסלול הזול הופך ליקר. כשמתקשרים לחברה, מציעים אפשרות לעבור למסלול חדש, הכולל חידוש התחייבות לשלוש שנים, בתעריף זול יותר, ושוב כעבור מספר חודשים עולה המחיר בשיעור ניכר, וחוזר חלילה. הגיע הזמן שמשרד התקשורת או הממונה על ההגבלים העסקיים יתערבו, ויאסרו על החברות לכלול אפשרות להעלאת תעריפים חד צדדית, או שיקבעו כי העלאה חד צדדית של התעריפים משחררת אוטומטית את הלקוחות מיתרת ההתחייבות.
משה  | 18.11.10
12.
גם "רוצחים וגם יורשים"!
בכך אני מתכוון לעלות השימוש הפיקטיבית שהומצאה לפני כ 3 שנים כמדומני. החברות הרי מרוויחות מזמן האוויר והמסרונים. ממי הם למדו את זה? מחברות הגז (מי שגר בבניין משותף, משלם תעריף קבוע מעבר לצריכה בפועל. ואם אינכם מבשלים התעריף גבוה מהצריכה בפועל ופי 2 עד 3 יותר מאדם עם בלון גז). מחברת החשמל המחייבת על החיבור+צריכה ומהבנקים (אחרונים ולא חביבים) המחייבים אותנו עבור השימוש בכרטיס האשראי, למרות שהם גובים עמלה (מבעל העסק) על כל עסקה שאנו מבצעים ( הנ"ל לא קיים בארה"ב). עכשיו תגידו לי...אך ניתן לשמור כשרות ,כאשר אנו מוקפים בחזירים קפיטליסטיים???
מדינה של חזרים. | 17.11.10
11.
איפה אתה שר התקשורת מר כחלון, האם חברות אלו לא צריכות את האישור שלך??
תאום מחירים לאחר הורדת הקישוריות, גלו לנו משהו חדש אתם יכולים לעשות חוץ מאשר לעשוק את האזרח הקטן. סלקום פועלת באופן הבא, מפטרת עובדים, מעלה מחירים, משנה את דוחות הרווח וההפסד שלה ואחר כך רוצה להראות לכולם כיצד היא רווחית. כך עושות שאר החברות ואנחנו ממשיכים לדבר, מרד צרכנים טלפוני קשה מאוד לעשות בארץ. אך ניתן בהחלט לעשות שביתה "איטלקית", נסו ותראו כיצד זה עובד. דברו בכל יום רק 3 שיחות בלבד, תראו כיצד זה עובד יפה על חברות הסלולר.
יוסי | 17.11.10
3.
חרם צרכנים= בתום תקופת ההתחייבות (למי שיש) להפחית מאוד בשיחות, גם בריא גם חסכוני...
כל צרכן נבון יעשה זאת לעצמו, בלי ליפול למלכודות של "התחייבויות +לפטופ+ חבילת דקות +בלה בלה בלה..."- צריך להבין שתמיד, אבל תמיד, החבילות והמתנות הללו עולים לנו יותר , ולחברות הסלולר פחות. עובדתית, הן מרוויחות כל הזמן ! חרם!
עמנואל | 17.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת