אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דב מורן: "טעיתי כשחשבתי שאוכל לשכנע את השוק בישראל"

70 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

70.
המודו T מכשיר פשוט מדהים כל הכבוד למפתחים
המודו הוא מכשיר מדהים פיצפון עם מסך איכותי נגן המוסיקה שלו איכותי ביותר הרבה יותר מכל אייפוד אציין גם שהאזניות שלו מאד איכותיות המצלמה שמגיעה איתו גם די איכותית 5MP ויש לה גם פלאש דבר שחסר בהרבה מכשירים אחרים אני פשוט מוריד את הכובע בפני החברה שם הישג ישראלי אדיר צריך הרבה מאד וובוס לנסות ולהכנס לשוק הסלולרי לדעתי לא כל יום מתכננים ומגיעים לייצור של כזה מכשיר אם הם היו מתחילים עם המכשיר השני הם היו מצליחים מאד דב מורן גאון לדעתי אני מאחל לו הצלחה מכל הלב זה מה שנקרא גאווה ישראלית
ניר | 28.03.11
69.
דב - הצלחת כלכך באחסון נתונים, חוללת ממש מהפכה ממש...
אז תגיד לי, למה להכנס לעולם שכנראה שאתה לא מבין ? תחום האחסון הוא תחום שרק נמצא בתחילת דרכו, לא חסרות בעיות שנדרש להם פתרון, בתחום הנפח, הביצועים, השרידות,הנגישות, הגודל הפיזי ... אולי זה תחום אפור אבל העולם הזה רק גדל ומתפתח והפתרונות של היום לא מדביקים את הקצב. חזק ואמץ, אנשים כמוך הם הדלק שמניע את ההי-טק הישראלי. אשבל.
אשבל | 29.11.10
68.
פירגונים
אחת הנקודות החזקות של תעשיית ההי-טק כאן בארה"ב היא שמפרגנים להצלחה ומעריכים את הנסיון שבא עם כשלונות. אנשים נבונים לומדים מכשלונות יור מאשר הצלחות. נראה לי שבארץ בתחום זה הדברים קצת עכורים. היה לי את הזכות לעבוד עם דב לאחר שבשנת 2000 m-systems השקיעה בחברתי KeyNetica. למרות שסגרנו לאחר שנה, דב היה מפרגן, חבר, יועץ, ופשוט "בן אדם" לכל הדרך וגם הרבה אחרי זה. מגיע לו ולחברה שעובדים איתו להצליח, אם לא עם מודו אז עם החברה הבאה. אני די בטוח תהייה כזאת ושגם תצליח. אם תסתכלו על התמונה בגדול, תראו שמודו בפרספקטיבה של זמן תהייה נסיון חיובי לתעשיה הישראלית, ואפילו למשקיעים ולעובדים, זאת בתנאי שיופקו לקחים. איזו לקחים? החשוב ביותר הוא שצריך הבנה עמוקה ביותר של הלקוחות הסופיים,ובשביל זה צריך להשקיע. התחרות שהתעשייה הישראלית תצטרך להיתמודד עמה בעתיד תהייה בשיווק איסטרטגי והבנת המשתמשים לא פחות מאשר בטכנולוגיה. אנשי הון הסיכון חייבים להוביל להבנה זאת אם ישאלו יזמים לא רק על הטכנולוגיה, הפצה, וכדומה, אבל גם "איך אתה יודע שהלקוחות הסופיים ירצו את המוצר שלך? איך אתה יודע שהם יעמדו בתור בשביל המוצר?" יזמים שיוכלו לתת הסבר משכנע שמבוסס על האמת ולא על אינטואיציה פרטית או קולקטיבית יצליחו.
שמעון | 28.11.10
62.
הטעות הכי גדולה של יזם זה להתאהב במוצר שלו, וזה מה שקרה
בעוד שהרעיון מדליק ואולי אף גאוני, הוא נכון לשוק של לפני 10 שנים. בתקופה ההיא, שהגודל קבע, הרעיון היה יכול להיות סוחף. היום השוק הולך לכיוון אחר לגמרה, והמכשירים החדשים מציאים הכל באריזה אחת קטנה, קלה, וזולה. אז אפשר ללכת עם הראש בקיר, אבל אין מקום למודו כפי שהוא ממוצב היום. זה שהוא קטן וזול לא הופך אותו למתאים למדינות עולם שלישי, כי התפעול שלו מיועד לגיקים של טכנולוגיה, לכן גם שם אני לא מאמין שיצליח. מאחל לך הצלחה מר. מורן. תחשוב על הדבר הבא, לא חסרות לך יכולות.
חמי | 21.11.10
59.
מה קרה? מותר לטעות
מותר לטעות, וגם לא להצליח, האיש ניסה, הצליח בעבר, למה כל השמחה לעד הזאת? מה רציתם שהוא יגיד, אנחנו הולכים להיות חברה קטנה ולא בטוח שנצליח??? הוא שם כסף מכספו, ולא גנב אך אחד. לכל "הנחמדים" תעשו קודם משהו בעצמכם. וכן, גם לכם מותר להכשל. לא כל רעיון הוא מוצלח, אבל אם לא מנסים לא יודעים. הוא ניסה. וסביר להניח שימשיך לנסות עם רעיונות אחרים. זה רק תורם למדינה ולעובדים. מה היו עושים 150+ העובדים האלו בשלושת השנים האחרונות? לא הכל שחור גם שזה לא מצליח. מאחד שמנסה.
מאחד שמנסה | 21.11.10
58.
מדובר בכשלון גדול יותר משהטוקבקיסטים חזו לו - הוא אפילו לא יצר מכשיר עם ז'אקטים
דב מורן לא הגיע אפילו לשלב בו יש לו טלפון עם ז'אקטים כדי שהוא יוכל להתחרות במכשירים רבי פונקציות, ולכן כל הניתוח שמגיע לאחר מכן חסר כל משמעות: אם אין מכשיר עם ז'אקים בשוק, אז אין תחרות בינו ובין מכשירים מרובי פונקציות, ולכן אי אפשר לאמר שהוא הפסיד בתחרות. אם אין מכשיר עם ז'אקטים בשוק, דב מורן לא היה צריך לסגור דילים עם חברות טלפוניה ברחבי העולם, ולהצליח או להכשל במטלה.
יובל | 21.11.10
56.
יום עסל יום באצ'אל
המכשיר הסלולארי עבר אבולציה ב 3 השנים האחרונות לסוג של מחשב כף יד במסךל טאצ' בלבד, ומודו המשיכה במזעור וקיבורד ובאיחור לא אופנתי הוציאה טאצ'-שוב ממוזער.. (לדור ה2 שלה היתה הזדמנות כי היה קצת וואקום לפני האייפון אבל בפיתוח כמו בפיתוח זה לוקח זמן לצאת לשוק). אם מקבלי ההחלטות..היו זורקים את הקונספט הקודם והיו מנסים אולי להשתמש בידע שצברו ולהוציא מוצר המשתלב בטרנד הנוכחי היה צ'אנס. בכל מקרה מפרגן על הנסיון וכמו שאמר פה מישהו זוהי טיבה של היזמות. בהצלחה לכולם שם.
היה שם | 21.11.10
53.
בהצלחה לדוב מורן ולעובדים
זה נשמע קלישאה - אבל מי שלא מנסה אף פעם לא מצליח - ולפעמים גם מי שמנסה נכשל - החוכמה היא לא "לא להיכשל" (שאלו את סטיב גובס על נקסט) אלא איך להמשיך ואם אפשר להפוך את הכשלון לניצחון. (למי שלא יודע סביבת הפיתוח של מק כולל האיפון וכאיפד מבוססים על נקסט)
קורא | 21.11.10
44.
מוצר בעל אופי אופנתי לחלוטין כמו טלפון סלולרי לא יכול להיות מיוצר ומשווק על ידי חברה קטנה
מוזר בעיני שהמשקיעים במודו הימרו על מודל כל כך מסוכן. מכשיר סלולרי הוא כמעט אביזר אופנה. אמנם האופנה היא בעיקרה אלקטרונית, אבל עדיין מדובר באופנה שממהותה היא מתחלפת כל הזמן. כדי לזכות בנתח שוק בתחום האופנה אתה צריך להיות חברת ענק שמסוגלת בקלות להפסיד X מוצרים לא מוצלחים לטובת 1-2 שתופסים נתח שוק. הדוגמא הכי קיצונית לכך היא מטורולה שעד לראשית 2010 נכשלה טוטאלית במשך שנים עם כל המוצרים הסלולריים שלה ואז היא שלפה אס בדמות ה Droid או כפי שהוא נקרא כאן מיילסטון והפכה להיות שחקן של ממש מול אייפון לפחות בארה"ב. מה שעושה את ההבדל בין מולטרולה למודו הוא כמובן סדרי הגודל. לדוב מורן יש כדור אחד בקנה ואם הוא מפספס הוא מפסיד הכל. למוטורולה יש עשרות מחסניות מלאות בתחמושת והיא יכולה לירות כמעט ללא הפסקה. איך ניתן להעלות על הדעת להשקיע במוצר אחד עם קונספט אחד דרך סטראט-אפ בלא שיש אופציות למוצרים מקבילים?
יעקב | 21.11.10
43.
זה היה ברור כבר שנים!!! הרעיון הזה היה טוב לפני 8 שנים בדיוק לפרק זמן של שנתיים.
היום אין לרעיון הזה סכות קיום בעולם שבו לא לא צריך לחבר מודולים כי הכל כבר נמצא באותה פלטפורמה. זה היה טוב כשהתחילו לחבר מצלמות לטלפונים וזה ניפח את המכשיר והיתה כמיהה למכשירים קטנים. אז, היה ערך למכשיר קטן שמחברים לו רק את מה שצריך. היום העולם שונה, אנשים רוצים את כל האפליקציות על אותה פלטפורמה, בלי התעסקות מיותרת וגם כבר ויתרו על הרעיון של מכשיר זעיר בגלל שצריך משהו בגודל כף יד בשביל להקליד ובשביל לקרוא. אז מר מורן - תתעורר לאלף השלישי, פספסת את הרכבת ב 7 עד 10 שנים. מיכאל
מיכאל | 21.11.10
42.
ההבדל בין HTC למודו ובין טאייוואן לישראל
את ההבדל רואים באקט הפיטורין. בישראל מחפשים את האקזיט, את הגיוס, את המכירות, ואת שוק ההון. בטאייוואן מחפשים את עובד הייצור ואת הידע הטכנולוגי שיבנה מוצר טוב יותר. בישראל מפטרים את העובדים ומשאירים את המנהלים בטאייוואן היו מפטרים את המנהלים ומשאירים את העובדים בישראל מנהל מודה שנכשל וממשיך לשבת על הכסא שלו בטאייוואן מנהל כזה היה הראשון ללכת הבייתה ואפשר להמשיך ככה עוד ועוד.
 | 21.11.10
40.
כל הכבוד
זה הרבה זמן שלא ראיתי מנכ"לים ויזמים שיודעים לבוא ולקחת אחריות ולהגיד אני שגיתי!!! (ועוד בתקשורת שפחות אוהדת אותם). דב מורן הוא יזם מדהים עם רעיונות וראש יצירתי ביותר. כל הכבוד על לקיחת האחריות - כבר כמעט ואין בכירים כאלה בארץ היום וזה ראוי להערצה אני מאחל למודו שתצליח לעשות את הפריצה ולדב שימשיך לחשוב ביצירתיות כל חייו שלומי
שלומי אבירם | 21.11.10
37.
כאדם מהיישוב אני מחזק את ידיך
נראה לי שהכשלון שלך נבע מטיימינג לא טוב וכניסה מאוחרת לשוק בו קיימת תחרות אכזרית. המוצר לטעמי נכשל משתי סיבות : 1. בשוק הניידים, קשה לשרוד מול ענקים כמו אפל וגוגל. 2. המודו מכשיר קטן מידי ואין עליו "פוזה" כמו אייפון וסמארטפונים אחרים שדווקא מצליחים לאור גודלם הפיזי, קשה להתנהל עם מכשיר קטן עם צג קטן. שתזכה להצלחה בהמשך מכל הלב.
תומר | 21.11.10
36.
המוצר שלך התחיל מקונספט שכבר לא מתאים לתקופתינו -מאוחר מידי ועלוב מידי
בעדן קישוריות הבלוטות אין יותר צורך שמכשיר ישב בתוך מכשיר. הדבר היחיד שיכול עוד למכור בטלפונים שלו הוא כקונספט של טלפונים קטנים וזולים וגם בזה מודו לא הצטיינה. להשוות את מודו לHTC זה קצת שגעון גדלות , HTC הבינה את טרנד מסכי המגע וצעדה בראש הטכנולוגיה בזמן שמודו מפגרת שנים מאחור.
דב תתעורר!!! | 21.11.10
24.
כאשר פונים למשקיעים - ראוי לתת דוגמא אישית ולהביא כסף לחברה מכספך הפרטי
אם פונים למשקיעים ואומרים: אני שם 10 מיליון דולר מכספי האישי - תשימו אתם 30 מיליון, זה עובד. כולם יודעים שיש לך מספיק כסף להציל את החברה. ואתה - פשוט מזלזל באינטיליגנציה של המשקיעים. שגיאה שנייה - היית צריך לגייס לפי שווי חברה נוכחי של 30 מיליון דולר ולא 90 מיליון דולר. מודו במצבה הנוכחי שווה לא יותר מ 30 מיליון דולר. את מודו ניתן להציל, זה תלוי רק ברצון של דב מורן וממש לא צריך לפטר עובדים, צריך פשוט לחשוב בהגיון.
נדרשת דוגמא אישית לפני שפונים למשקיעים | 21.11.10
23.
דב מורן - אנא קרא את דברי
כאיש טכנולוגיה בעל עסק קטן ומתפתח אני עצוב בשבילך ולמרות שאינני מכיר אותך צער לי על הכישלון השיווקי של המוצר שלך. אני קורה לזה כישלון שיווקי כי אין לי ספק שאם המוצר גם היה לא ממש טוב... איך נומר זה לא היה משנה. זאת, כי רובנו הכרנו את חלונות 3.11 ואת 95 ואת VISTA ושם השיווק היה מבריק למרות שהמוצרים היו די לא יציבים לעומת MAC. לא רק מהתקשורת אני ניזון - על מה אני מתבסס? לפני מספר שבועות הלכתי לרכוש מחשב נייד חזק במיוחד ב- BUG. יכולתי לקנות מחשב מתקדם יותר בחו"ל במחירים דומים (*) או יותר זולים מאלה שבארץ. אבל עקרונית אני רוצה שבארץ תהיה לפחות רשת אחת רצינית של ציוד מחשוב, סוג של "קנה כחול לבן או לפחות קנה בארץ". אני עדיין מחזיק מנושאים כגון אחריות, כתובת, מישהו שמדבר איתי באותה שפה. באותו מעמד התעניינתי בעכבר אל-חוטי, רמקולים וכל מיני פיצ'יפקעס ובין היתר התעניינתי במודו, לא בשבילי, אלא בשביל הילדים שלי שיחליפו את הניידים הישנים שיש להם. ראשית, לא היה להם מכישר להראות לי, להרגיש אותו, להדליק ולכבות אותו. שנית, המוכר אמר לי משפט פשוט, ברור וחד משמעי: 'בשביל מה אתה צריך להסתבך"? מי מכיר אותם? בלי הצעצועים מסביב"החליפות" לא שווה כלום, והחליפות האלה עולות יותר מדי כסף. לך על NOKIA פשוט ולעניין, גג קנה לך MP קטנטן עם זיכרון עצום בכלום כסף'. כאן מתחיל ותסתיים כל הסיפור. שוב, צער לי מאד. הייתי מאד גאה להסתובב בעולם ולהרגיש שאני (גם) בא מארץ המודו ולא רק מארץ המלחמות והפיגועים. אולי, בעתיד זה עוד יצליח. ******************** (*) במחיר של מעבד I7 בחו"ל אני קונה בארץ אולי I5
BICOMS@GMAIL.COM | 21.11.10
20.
ראשית גאג'ט צריך לכלול הכל במכשיר אחד ושנית לא היה שיווק.
ואני אתחיל תחילה בשיווק כי שם מונח הכישלון הגדול של האיש. נחשפתי למוצר בפינה הכלכלית של ערוץ 2 לפני כחודש וגיחכתי שלא נאמר אף זילזלתי בפאטתיות של המשווק, בחור מזדקן בן כ-55 + המנסה לשווק מוצר לא לגילו -אתה רוצה לשווק שכור שירותים של חברה דינמית שתשווק אותו שנה לפני היציאה לשוק ,לחשוף את המוצר לרוכשים הפוטנציאלים שהם הצעירים עזוב את שיטת השיווק של ג.יפית היא מקונבנת חזק ואף אחד לא ממש שם עליה אז עליך ודאי שאף אחד לא שם לך תשווק מגה דופלקס. המוצר ,כך התרשמתי הוא מאין לגו של חלקים משתלבים על מנת לקבל ממנו את מה שמקבלים ממכשירים שהכל כלול בתוכם ולכן הוא לא יכול להפוך לפופולארי בדור האייפון ...בתצורתו הנוכחית הוא בהחלט מתאים למדינות העולם השלישי ולא תהיה לו הצלחה במדינה בה לכל ילד יש נייד משוכלל ברמה של איפון.
עובד הייטק | 21.11.10
16.
הרעיון היה מגלומני וטפשי מלכתחילה
הרעיון שחברות אלקטרוניקה ענקיות כמו סוני, טושיבה פונסוניק יבנו תוספות פיזיות למוצרים שלהם כדי שהמודו יכנס פנימה ולא ילכו על פתרונות תכנה זולים בהרבה שיתאימו לכל מכשיר בעולם הוא פשוט רעיון... מה לעשות - טפשי. זה שאתה המצאת את הדיסק און קי לא אומר שהבורד של סוני יאלץ לעשות משהו כל כך טפשי כי אתה אמרת. מה לעשות? אם אפל היו מאמינים ברעיון של הג'אקטים הם היו מבצעים אותו ומשתלטים על השוק תוך 3 חודשים. אבל להם אין מנכ"ל מגלומן וגם אם הוא היה חושב בכיוון היו לו 100 יועצים חכמים שמסבירים לו שזה רעיון אדיוטי. ההצלחה בהודו היא לא יותר מפוקס - לא מדובר ביישום מלא של הרעיון אלא פשוט בכמה הודים שהתלהבו מהטלפון הזול, אין לזה קשר לרעיון המקורי של הסטרטאפ. אין לי ספק שמורן אדם ברוך כשרונות אבל הוא נכשל בסימפטום הסטרט אפ השני - זה שהראשון הצליח לא אומר שאתה גאון, זה אומר שהיה לך רעיון טוב וביצעת אותו טוב. עכשיו לך חפש רעיון יותר טוב ותבצע גם אותו.
שניר | 21.11.10
14.
יש מיליוני אנשים בעולם שהיו קונים את מוצר של מודו כי אין להם בסף לקנות את האייפוד
חבל שבתחום השיווק של המוצר לה היה למודו תוכנית, צריך לזכור שברץ לא לכולם יש מכשיר מהדור החדש והיו מסתפקים במכשיר ממודו במחיר השווה לכל נפש, מאחר והארץ קטנה ורווחים גדולים לא היו ממכיות אלו על מודו היה להיכנס לכל הארצות שהתושבים שלהם היו מתנפלים על מכשיר זה. כנראה שבתחום זה אין למודו מספיק ידע איך לשווק זאת וחבל. אם יש משקיע רציני שיש לו מהלכים בארצות אלו כדאי שישקיע כמעט בטוח שיצליח. ולתקשורת הישראלית, יכולתם לסייע למודו ומה שעשיתם היה לתקוף, זו הבעיה במדינה שלנו אין פרגון אלא רק לחפש מה לא טוב. אז מה הרווחנו מחוסר הפרגון שלכם 130 עובדים שהולכים הבייתה, מוצר אולי היה מופץ בכל העולם והיה מצליח והצלחתם לחסום אותו. מדוע לא חשבתם על הישראלי שאין לו מספיק כסף לרכוש את הטלפנים מחו|ל והיה מסתפק בטלפון תוצרת הארץ ואז גם אוכלוסיות ברמה כלכלי נמוכה יכולות היו להחזיק טלפון נייד. וחב שזה כך בתקשורת, בטוקביסטים העלובים שניסו חמחוק את מודו גם לפני שידעו איזה מוצר הולך לצאת. , ואולי יבוא יום ויקומו אנשים אחרים שמבינים שצריך לסייע למפעלים ישראלים ולא רק לתקוף.
יוני הג | 21.11.10
13.
שניה רגע, אני מוציאה ממחטה מהכיס וכולנו נזיל לתוכה את הדמעות
נשמע הגיוני? מר מודו איש יהיר, שחצן, בטוח שכל דבר שהוא ימכור בתקשורת, כל לוקש, ישר יקנו את זה ממנו. אף על פי שכולם אמרו לו שמדובר בכשלון ידוע מראש, מוצר שאין לו עתיד ואין לו צורך הוא המשיך בנסיונותיו הדי נלוזים לשווק את הסלולר הזעיר בעולם וזה רק הציג אותו בצורה פתטית עוד יותר. אם הרבה אנשים אומרים לך שאתה טועה, אולי כדאי לפתוח עיניים ואוזנים ולהקשיב להם? הכתובת היתה על הקיר. ברור שזה כשלון שלך, הכשלון הוא שמרוב יאירות ושחצנות שכחת שבסוף מי שרוצים את המוצר שלך הם בני אדם ואם בני אדם לא מתלהבים מזה סימן שאין לך עסק. זה לא א"ב במנהל עסקים? חבל לסיים קריירה של הצלחות עם כשלונות צורמים שכאלה. בעתיד יזהרו רבים מלהכנס איתו בשותפות ויחשבו כמה פעמים לפני שהמילים שיוצאות מפיו שווים למציאות בפועל. אשליות מתוקות, כפי שאומר השיר. בועה שהתנפצה לה.
קרנית ס. | 21.11.10
12.
מודו - סוף הדרך
מורן, בסבב הגיוס הראשון הקרנות עמדו בתור כדי להשקיע בבהלת הזהב שנקראה אז "מודו", למרות שסירבת לתת מצג בסיסי על החברה. כל העדר עמד מוקסם ממך ומהרעיון והיה מוכן לשים את מיטב כספו במודו, ללא כל אפשרות לבדיקה בסיסית, שזה שקול לקנות "חתול בשק". עתה מתברר שה"שק" ריק והמדובר היה במקסם שווא, ולכן אל נא ייפלא הדבר בעיניך, מר מורן היקר, שאותו עדר מפנה גבו אליך עתה. מי שהראה לעדר את גבו רואה עתה את גב העדר בעצמו. לכן, אין קשר לתקשורת. לא היא זו שהורידה את ערכה של מודו בעיני הציבור, אלא שחצנותך מהעבר, כשסרבת להראות לעדר במה הוא משקיע. גם עדר יכול ללמוד מטעויות העבר. נוח לך להציג עתה את התקשורת כשטחית ועויינת. כשאותה תקשורת הכתירה לך כתרי שווא בעבר לא סברת כי המדובר בתקשורת שטחית, אלא תקשורת מעמיקה ומקצועית. ועוד דבר, מורן היקר, מודו בדרך המהירה למוות ברור. השלב הבא הוא לנסות למכור את ה"טכנולוגיה המופלאה" של החברה לפראייר התורן. אני מאד מסופק שתצליח לעשות אף את זאת, אך בכל מקרה וגם אם תצליח למכור את הטכנולוגיה בנזיד עדשים, מודו תחדל להתקיים בקרוב מאד. אז אנא הפסק עם סיפורי המעשיות. העדר עכשיו הרבה יותר בוגר וריאלי בבוחנו את מודו.
חטא ההיבריס | 21.11.10
10.
התומכים של מורן מאמינים במה שהם אומרים, אבל מהעובדות קשה להתחמק
מהרגע הראשון היה ברור שאין פה מוצר שיימכר במיליוני יחידות. גם אחרי השיפט לשווקים מתפתחים העסק לא המריא, והיח"צ של מורן נהיה יותר ויותר מנותק מהמציאות כמו שראו אותה חלק מהעובדים והספקים, וחלק מהציבור. ההנפקה נכשלה מכיוון שאין פה מוצר. אולי ניתן יהיה למנף את הטכנולוגיה ולשלבה במוצרי חשמל חכמים להם נדרש חיבור סלולרי, מי יודע. ליבי על עשרות המפוטרים! קשה לאבד מקום עבודה מחבק ומעשיר (תרתי משמע) כמו מודו, וקשה להיזרק למציאות הישראלית ללא פרנסה ועם משכנתא וילדים. אני מאחל לכולכם למצוא פרנסה במהרה!
עבדתי עם מודו בעבר | 21.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת