אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הערכת השווי של פייסבוק ממשיכה לעלות: הגיעה ל-50 מיליארד דולר

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
פייסבוק זה הדבר החם הבא ובגוגל כבר מזמן חוששים
לחלוטין שווה את הסכום הזה ואף יותר, לצעוק בועה זה סתם צרות עין רק בגלל הסכום שנשמע הרבה, השאלה היא מה אתה מקבל בתמורה ופה.. ברור לכולם שיש סוס זהב מנצח, פייסבוק יודעת --הכל!-- על כל אחד והפרסום כל כך מפולח ורק משתפר שפרסום בגוגל כבר לא רלוונטי, הדוגמא הטובה ביותר היא שהיום בכל מקום ובכל מודעה תראו "חפשו אותנו בפייסבוק.." וזה רק כדי להמחיש לכם שאפילו חברות פרסום בארץ מודעות לחוזק של פייסבוק, מישהו זוכר שלפני כמה שנים אנשים אמרו "חפשו אותנו בגוגל"? אז היו.. קצת, היום כבר אין, כולם אומרים --רק!-- פייסבוק. תשקיעו עכשיו, אין ספק שזה יעלה
אריק | 30.11.10
17.
16, כנראה שגם החליפו לך את כתובת המייל שרשומה בפייסבוק, ולכן אתה לא מקבל קוד למייל שלך.
במצב שכזה, כל שנשאר לך לעשות הוא לפנות להנהלת פייסבוק, לתאר את המצב, ולבקש שיאמינו לך שאתה הוא בעל החשבון האמיתי, ושיאפסו לך את הסיסמא... להבא, ידידי, אל תיפול למלכודות Phishing...לא ללחוץ לעולם על לינקים במיילים של מתחזים!!!
אחד שיודע | 30.11.10
16.
מישהו אולי לעזור לי בבקשה
פרצו לי לחשבון פייסבוק והחליפו סיסמה.ניסיתי לעבור דרך מערכת הזיהוי של המערכת ,כלומר לקבל קוד לאי מייל שלי ולהזין אותו למערכת, אבל לא מגיע שום קוד ושום דבר שאני עושה לא עוזר...זה לא שאני לא יכול לחיות בלי הפייסבוק פשוט אני מתפעל קבוצה של חבר שנהרג... תודה מראש
שאולי | 30.11.10
12.
פייסבוק שווה יותר - כנסו
אני לא יודע איך אפשר להעריך שווי של קניון עם מאות מליונים קונים בכל יום. שהקניון יודע על כל קונה הכל!! הם יגבו עמלת עבור כל תשלום שאתה דרך הקניון שלהם. שתקנה מוצרים שלהם. הם יעשו יד2 של פייסבוק. הם יעשו אוולגו'בס של פייסבוק. הם יעשו הכל בתוך פייסבוק.. יהיה את האינטרנט ויהיה את פייסבוק.. אין מחיר לפייסבוק.. הם יוכלו בקלות לגבור על מנוע החיפוש של גוגל.. הם יכלו לעשות דף בית שלהם. למה לשלם בפייפל שאפשר לשלם בפייסבוק.. למה לפתוח חנות באיי ביי שאפשר לעשות זאת בפייסבוק.. למה להיכנס לאתר מסעדות אם אפשר לראות איזה מסעדות חברים שלך בפייסבוק ממליצים אליהם וללכת אליהם.. ולמה להיכנס לזאפ אם אפשר להשוות מחירים בפייסבוק.. , ןבכלל כמה מימושים יכולות חברות להשיג ה"דיל היומי של פייסבוק" מחולק לפי אזורים, גילאים, תחומי עניין וכו.. טכנולוגיה. זה החלק הקל.. החלק הקשה זה להביא את הצרכנים. תשאלו את עזריאלי כמה הוא היה מוכן לשלם עבור קניון עם 100 אלף כניסות ביום לא מפולח לפי גילאים או מגזרים עם כח אדם הרבה יותר גדול ושטח עצום יותר שהוא שוכר ושלא ילך ויגדל כל הזמן. עכשיו תתנו לכל ילד עוד חמש שנים מחשב טאבלט כמו אייפד או משהו כזה ותעריכו את השווי לא בטוח שאפשר להעריך את המחיר של פייסבוק. ואם הייתם נותנים לגוגל לקנות אותה ב 50 מליארד היא הייתה עושה את זה בעניים עצומות בלי לקרוא דוחות ובלי לחשוב פעמיים
אסף  | 30.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת