36. אני רואה שיש פה אנשים מאוד אופטימיים אנשים שחושבים שהרכבת תיבנה בעוד 400 - 500 שנה, צאו מהסרט חברים, הרכבת לא תיבנה גם לא בעוד 1000 שנה. לא עם ממשלה בדיחה כמו שלנו אורי | 21.01.11 (ל"ת)
35. החטא ועונשו עשו במשך שנים תכנית אב למערכת הרכבת הקלה. אחרי לחצים ועיוותים אישרו מה שאישרו. יצאו למכרז זכיני שכשל והופסק עי המדינה מתוך הבנה שהנזק למשלם המיסים יהיה שני מליארד שח ויותר שנות הקמה ונזק אדיר לערים והחיים בם-לעת הביצוע. אותו גוף כושל שניהל התכנון והמכרז ושהעסיק במאות מליוני שקלים חברה כושלת שעשקה משלם המיסים ועתה גויסו אנשיה להמשך פעילות בנתע-באותו אופי וניהול. עתה,לאחר כל הנזק והכשל מעיזים להציע שנוי מהותי בתכולת העבודות,בעלותן ובמשך זמן ביצועם. זהו החטא וזה עונשינו-שזכינו לניהול כושל כזה ולהתנהלות כזאת-ואין פוצה פה ומצפצף. avi | 06.12.10 (ל"ת)
31. לא מבין:על תוואי איילון20, כבר בנוייה תחנה על משה דיין. עכשיו מחכים לאישור המסילה? רמי הכרטיסן. מנקב גם בחופשי חודשי | 06.12.10 (ל"ת)
30. רק מנהרה תת קרקעית... תלמדו מרכבת הקללה בירושלים!!!! רכבת קלה חוסמת נתיבים ומונעת מאוטובוסים מהשכונות (שבתוכם קשישים, נכים, ילדים) להגיע למרכזי הערים בקו תחבורה אחד... פשוט יבטלו לכם קווי אוטובוס או מסלולי רכב קיימים ובמקומם יסללו נתיב לרכבת איטית. ואז סביר שתצטרכו להחליף כמה פעמים רכבות בגשם/בשרב כדי להגיע לייעד, כך שנוחות וחיסכון בזמן בטוח לא יהיו! לכן תתעקשו רק על רכבת תחתית (מטרו) ישירה, שלא תבזבז נתיב תחבורה קיים... תקחו זאת בחשבון! אמי | 06.12.10 (ל"ת)
29. כדי שרכבת קלה תהיה יעילה, היא צריכה לעבור בתוך רחובות מגורים. ממש כמו אוטובוס, רק מהיר,, שקט ונקי יותר. ל-26 | 06.12.10 (ל"ת)
28. על הנייר אפשר לצרף כמה שרוצים על הנייר היא גם מתחברת לכל תחנות הרכבת תחתית ולקו המהיר לאילת אסף | 06.12.10 (ל"ת)
27. מערך כיבוי אש (דבר הכי בסיסי) לא מצלךיחים לתחזק, למה שאוצר ירה לעצמו ברגל ויפתח תחבורה המיבורית? עדיף מיסים מטורפים במכוניות ari | 06.12.10 (ל"ת)
26. רכבת קלה ברחוב כורש, לא אזור תעשייה אלא רחוב של דירות מגורים רכבת קלה כן, אבל למה באמצע שכונת מגורים? עוד חלם. מינדי נודלמן | 06.12.10 (ל"ת)
25. למה אני לא מאמינה לשר התחבורה? מה קרה היום שלא היה אתמול? סתם דיבורים מגיע לעם ישראל מעשים טובים מהממשלה. לא שרים שרק מחממים כסאות. יאללה לעבודה. אופירה | 06.12.10 (ל"ת)
24. שמשהוא יסביר למה הרכבת בונה 6 תחנות בין ראשון לציון ות"א אם יש רכבת קלה? למה יש להאריך את זמן הנסיעה בין אשקלון לת"א ב20 דקות? רק בגלל 5 תחנות כפולות? תותחן | 06.12.10 (ל"ת)
21. נידון לכישלון הדרך היחידה שהיא הכי מהירה ויעילה זו רכבת תחתית. כל מי שמנסה לחסוך ברכת קלה יגלה בסופו של דבר שלא חסך כלום. | 06.12.10 (ל"ת)
14. חיבור רכבת קלה התכוונתם לעוד 400 שנים או 460 שנים? מהכרות אישית עם הנפשות הפועלות בנתע ומשרד התחבורה אתם לא מסוגלים לחבר תחילת רחוב עם סוף רחוב תחילה תסיימו את מה שתיכננתם ולאחר מכן תציעו הצעות חדשות כל הפרוייקט הינו כישלון לדורי דורות דרור | 06.12.10 (ל"ת)
13. עלות של מה? זה רק נייר הרי כל הרכבת הזו היא רעיונית בלבד יכולים לעשות מסילה ישר ליורודיסני. זה עולה בדיוק אותו דבר- נייר ודיו פיקציה | 06.12.10 (ל"ת)
12. משהו חשב שצריך מקומות חניה ליד התחנות? אל תתאמצו - לא חשבו.... הקימו תחנה במקום מרכזי - מעולה! אין איך להגיע לתחנה ואין היכן לחנות....נו אז מה נצעד קילומטרים? אילון | 06.12.10 (ל"ת)
11. רכבת קלה יש להקים רכבת קלה בתוך הערים רכבת שתחצה את העיר לאורכה ורוחבה במסלול קבוע עם תחנות ליד המסלול של הרכבת הקלה הבין עירונית הרכבת הפנימית תהיה כדוגמת המטרונית אוטובוס רב מפרקי וההשקעה תהיה נמוכה יחסית מישה | 06.12.10 (ל"ת)
6. מה עם גבעתיים!? שכחו לגמרי את גבעתיים הקו עובר בז'בוטינסקי בר"ג שזה ממש לא רלבנטי ל98% מתושבי גבעתיים. הקו צריך לעבור מרח' ז'בוטינסקי לבן גוריון ומשם לכצנלסון עליית הנוער עד לרכבת מרכז ואז כרגיל. גבעתיים הינה עיר מוכת פקקים, לוקח שעה לצאת ושעה להיכנס ושעתיים למצוא חניה, והאוטובוסים אפשר להתייבש חצי שעה בתחנה, וגם מוניות עושות טובה שעוצרות לך. לתשומת ראש עיריית גבעתיים - תתעורר!! נא לערוך תיקון בנתיב!! שמר | 06.12.10 (ל"ת)
4. מדהים מה קצב בניית התשתיות בארץ, פשוט בזיון, בזמן הזה במדינות אחרות בונים גשרים, מפעלי ענק, איים מלאכותיים, מנהרות תת-קרקעיות ועוד היה נשאר להם עודף זמן להרים כוס שמפנייה, אפילו את סכר הובר בארה"ב בנו תוך 5 שנים!! ועוד בתקופה שלא היו מכונות כמו היום, אצלנו, לוקח 20 שנים לבנות 2.5 ק"מ רכבת-קלה... ממש קלה אריק | 06.12.10 (ל"ת)
3. אתם יכולים לחבר גם את ים המלח לרכבת הקלה . בלאו הכי היא לא תבנה . אז מה אכפת בעל זקן | 06.12.10 (ל"ת)
1. זה רק הגיוני לחבר את העיר הרביעית בגודלה בארץ לקו לת"א לעצטר את הקו בבת ים זה פשוט טיפשות לשמה שי | 06.12.10 (ל"ת)
ראשל"צ תחובר לקו האדום של הרכבת הקלה במיליארד שקל
36 תגובות לכתיבת תגובה