אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ראשל"צ תחובר לקו האדום של הרכבת הקלה במיליארד שקל

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
החטא ועונשו
עשו במשך שנים תכנית אב למערכת הרכבת הקלה. אחרי לחצים ועיוותים אישרו מה שאישרו. יצאו למכרז זכיני שכשל והופסק עי המדינה מתוך הבנה שהנזק למשלם המיסים יהיה שני מליארד שח ויותר שנות הקמה ונזק אדיר לערים והחיים בם-לעת הביצוע. אותו גוף כושל שניהל התכנון והמכרז ושהעסיק במאות מליוני שקלים חברה כושלת שעשקה משלם המיסים ועתה גויסו אנשיה להמשך פעילות בנתע-באותו אופי וניהול. עתה,לאחר כל הנזק והכשל מעיזים להציע שנוי מהותי בתכולת העבודות,בעלותן ובמשך זמן ביצועם. זהו החטא וזה עונשינו-שזכינו לניהול כושל כזה ולהתנהלות כזאת-ואין פוצה פה ומצפצף.
avi | 06.12.10
30.
רק מנהרה תת קרקעית... תלמדו מרכבת הקללה בירושלים!!!!
רכבת קלה חוסמת נתיבים ומונעת מאוטובוסים מהשכונות (שבתוכם קשישים, נכים, ילדים) להגיע למרכזי הערים בקו תחבורה אחד... פשוט יבטלו לכם קווי אוטובוס או מסלולי רכב קיימים ובמקומם יסללו נתיב לרכבת איטית. ואז סביר שתצטרכו להחליף כמה פעמים רכבות בגשם/בשרב כדי להגיע לייעד, כך שנוחות וחיסכון בזמן בטוח לא יהיו! לכן תתעקשו רק על רכבת תחתית (מטרו) ישירה, שלא תבזבז נתיב תחבורה קיים... תקחו זאת בחשבון!
אמי | 06.12.10
6.
מה עם גבעתיים!?
שכחו לגמרי את גבעתיים הקו עובר בז'בוטינסקי בר"ג שזה ממש לא רלבנטי ל98% מתושבי גבעתיים. הקו צריך לעבור מרח' ז'בוטינסקי לבן גוריון ומשם לכצנלסון עליית הנוער עד לרכבת מרכז ואז כרגיל. גבעתיים הינה עיר מוכת פקקים, לוקח שעה לצאת ושעה להיכנס ושעתיים למצוא חניה, והאוטובוסים אפשר להתייבש חצי שעה בתחנה, וגם מוניות עושות טובה שעוצרות לך. לתשומת ראש עיריית גבעתיים - תתעורר!! נא לערוך תיקון בנתיב!!
שמר | 06.12.10
4.
מדהים מה קצב בניית התשתיות בארץ, פשוט בזיון, בזמן הזה במדינות אחרות
בונים גשרים, מפעלי ענק, איים מלאכותיים, מנהרות תת-קרקעיות ועוד היה נשאר להם עודף זמן להרים כוס שמפנייה, אפילו את סכר הובר בארה"ב בנו תוך 5 שנים!! ועוד בתקופה שלא היו מכונות כמו היום, אצלנו, לוקח 20 שנים לבנות 2.5 ק"מ רכבת-קלה... ממש קלה
אריק | 06.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת