40. waze נהיה עמוס מדי ומבלבל חסרה גישה פשוטה יותר. כל קהילות הנהגים למיניהן ממש לא מעניינות אף אחד. משתמש | 09.12.10 (ל"ת)
39. כנראה שהיחיד שירוויח שוב יהיה נעם, החברה תגווע או שתסגר בסופו של דבר כדאי לבדוק את הסטוריית החברות שנעם ניהל, ולנסות להבין בדיוק לאן תלך Waze ומהי יקרה לכסף. רמז: הר הכרמל. אלון | 09.12.10 (ל"ת)
38. תוכנה לא סדורה ולא ידידותית סתם בילבולי ביצים. אם הייתי מקבל שקל על כל דקה שהתוכנה גרמה לי להפסיד על טעות ניווט הייתי כבר מיליונר. וכל הסימונים האלה על הנייד - מה הקשקוש הזה בחייכם ? אתם באמת חושבים שמישהו בזמן הנהיגה צופה בזה? אם אתם תצליחו להחזיר את ההשקעה עד כה (כולל הקודמת)...אוכל את הכובע. אתם בטח מתפוצצים מצחוק לאחר חתימת הסכם ההשקעה אהה? האמת - גם אני הייתי מתפקע מצחוק. אבל מה אכפת לכם - זה כסף של אף אחד. אכלו ושתו..כי מחר.. בבא בושקי | 08.12.10 (ל"ת)
36. נחמד לשמוע על השקעה נכבדת כזו כשחיפשתי עבודה הוצעה לי עבודה באיזו חברה שעוסקת במפות. איזה שיעמום זה לתכנת רחובות כל היום... לא הלכתי בסוף ואמרתי להם בדיוק את זה - מפות זה משעמם. לא יצא לי להשתמש ב-waze אף פעם, אבל שמעתי רק דברים טובים. | 08.12.10 (ל"ת)
33. אף אחד לא הולך להטריד אף אחד. בהצלחה, Waze!! מי שלא מכיר, אז שישתוק (מה שנכון לגבי כל תחום בחיים, אגב). אם ב-Waze תופיע פירסומת של בית עסק, מעבר לאייקון קטן של מיקומו, אז היא תופיע רק כשהרכב לא נמצא בתנועה. כל כך קשה להבין את זה לבד? Waze, הלואי ותצליחו!!!! מפרגן! כפיר | 08.12.10 (ל"ת)
32. בהתחלה WAZE היו FREEMAP והיה סבבה... המוני אנשים התנדבו למפות את כבישי ישראל, כי הובטח להם שימוש חינמי בתוכנה - נתנו מיפוי, קיבלו תוכנת ניווט שמתעדכנת כל הזמן. עד כאן - סבבה. אבל - כשבסיס הנתונים של הכבישים כבר כמעט שלם - השימוש פתאום כבר לא בחינם. נכון, אפשר להוריד ולהתקין את התוכנה ולא משלמים עליה, אבל - כדי להשתמש חייבים לשלם: חייבים לקנות סמארטפון באלפי שקלים, חייבים חבילת גלישה בעשרות שקלים בחודש - כי אחרת אי אפשר לנווט. היתה גירסה שאיפשרה ניווט בלי חבילת גלישה, אבל לאחרונה WAZE הודיעו שהם לא תומכים בה יותר. כלומר - מי שתרם לבסיס הנתונים ומיפה כבישים על חשבונו - לא יכול יותר להנות מפרי עמלו בלי להשקיע אלפי שקלים... אני לא אתפלא אם חלק ממהכנסות של WAZE באות מאחוזים שהיא מקבלת מהחברות הסלולריות על תשלום החובה בשביל חבילת הגלישה - אחרת, למה לחסום את האפשרות לנווט בלי חבילת גלישה? למה למנוע בכח מהמשתמש מלבחור אם הוא רוצה דיווחים בזמן אמת (ולשלם על גלישה) או לא? ולא - לא כולם נפלו במלכודת הדור השלישי של החברות הסלולריות - יש רבים שקונים מכשיר בחנות פרטית ולא מחוייבים לחבילת גלישה. ואל תגידו "לא טוב לך - אל תשתמש", יש כאן משהו עקרוני: החברה מרוויחה על שימוש בתוכנה שפותחה על בסיס קוד פתוח ועל מידע שהחברה קיבלה בחינם ממשתמשים שהאמינו שהשימוש יהיה חינם, ושבלעדיו לחברה לא היה מה למכור. משתמש (כמעט) מרוצה | 08.12.10 (ל"ת)
30. תוכנה בכלל לא משהו לא יודע מה ההתלהבות: התוכנה מלאה בדיווחים לא מעודכנים, מפספסת בגדול ברמת הדיוק שלה ולא ממש נותנת מענה מעבר לכך שיותר ויותר אנשים משתמשים בה "לכאורה" כיוון שרבים מחברי הורידו, התקינו, ניסו - וזנחו. זה לא waze זו יותר maze... אבי | 08.12.10 (ל"ת)
29. תוכנה שסיבכה אותי הרבה פעמים בחיפוש רחובות הקפתי את המקום ובסוף נעזרתי בנהגי מוניות דן | 08.12.10 (ל"ת)
28. הצורך בגישה קבועה לרשת הפך את האפליקציה ללא שימושית בשבילי למה הוספתם את השטות הזו? למה ביטלתם את האפשרות לנווט אם אין גישה לרשת? חזרתי לגרסא העתיקה מ CYDIA אלכס | 08.12.10 (ל"ת)
27. אחלה תוכנה מקבלים משהו בחינם וגם מתבכיינים ישראלי מצוי חבר'ה תוכנה חינמית עושה את העבודה ב 90% מהמקרים יש באגים אבל בשביל משהו חינמי שפו. מי שלא אוהב שישלם כסף ל I-GO אף אחד לא מכריח אותכם להשתמש לא טוב ניתן להסיר. המודל העסקי שלהם נראה לי מפרסום (אלדן בפתיח ,קידום מכירות לעסקים וכמובן יכולים להחליף את גלגל"צ בדיווחי תנועה אמינים) תמשיכו כך העולם עובר ליישומי חינם קובי | 08.12.10 (ל"ת)
25. טעות בניווט מי מכיר מצב שפתאום המערכת מובילה אותך דרך דרכי עפר ארוכות וחוסמת כביש ראשי בתוך צור יצחק (דוגמא אמיתית) איך מבטלים דבר כזה איל דותן | 08.12.10 (ל"ת)
24. ל-22 גיוס זה לא Exit. זה כדי שהחברה תתפתח. לך לעבוד במקום להתבכיין וכשתצליחו יידברו איתך. י | 08.12.10 (ל"ת)
22. אוהב את waze מת על התוכנה הזאת. הייתי משלם עליה כסף, למרות שזו התוכנה היחידה שמצאתי שמדי פעם מצליחה להעיף את הסלולרי שלי, אבל זה נדיר מספיק והיא נותנת ערך מספיק בשאר הזמן שזה זווה את זה. גלעד | 08.12.10 (ל"ת)
21. החברה מגייסת מליוני דולרים, ואנחנו העובדים לא רואים מזה כלום זרקו לנו איזה עצם, קצת במשכורת, לא רוצים אירוע חד-פעמי, תנו לנו עוד אלפיה או שתיים במשכורת | 08.12.10 (ל"ת)
20. ל-5 מתי פעם אחרונה אתה גייסת 25 מיליון דולר? הכי קל להגיד "נו באמת" מהכסא במשרד.. אם נתנו לו כסף, אולי יש סיכוי שהם יודעים מה הם עושים? מתן | 08.12.10 (ל"ת)
19. המודל העסקי הקל והמתבקש ביותר אתה מתקרב לצומת לאורך המסלול המתוכנן שלך - ופתאום עולה " המבורגר במבצע 2 במחיר 1" אתה עוצר וקונה. הלקוח הרויח מבצע מקומי על הדרך שלו, הספק את ההלקוח הנוסף. מבחינת התוכנה כל שהמשתמש צריך לעשות זה להגדיר איזה פרסומות/מבצעים מתאים לו לקבל. אה ותעבדו על הניווט- יש לא מעט באגים- בעיקר בנוגע לגשרים ומעברים עיליים שלא ממש קיימים מיכאל | 08.12.10 (ל"ת)
18. תחליפי ל- i-go לא תגיעי לשומקום אם את רוצה - מוכר את ה i-go8 שלי - מעודכן לפני שנה וחצי על כל עדכון רוצים ימבה כסף ולבוא אליהם עם המכשיר. לוקח אותך בדרכים צדדיות ומוזרות (למשל תל-אביב צפת לא מכיר את ההמשך של כביש 6 ועובר דרך הכבישים הצרים של הר מירון) ומאריך את הדרך ללא שום הגיון. אין על WAZE - הניווט הטוב היותר שיש - ואין לי מניות שם!!! עם זאת - הגיע הזמן לעצור את הפיתוח - לא צריך יותר תכונות.... ובטח לא 25 מליון דולר!!! אם אחרי שיגייסו יתחילו לגבות כסף על השירות אני אתנתק... אדר | 08.12.10 (ל"ת)
17. נועם ברדין, דבר ראשון טפל בבעיות של הניווט הקלוקל אפליקציה גרועה, מטעה כל פעם מחדש אבי | 08.12.10 (ל"ת)
16. למהנדסי ווייז אם בwaze אתם קוראים פה את התגובות, תדעו שהשירות שלכם מטעה אותי כל פעם מחדש. אחרי שעברתי פנייה האפליקצייה מודיעה לי פנה ימינה, הריפרש על ניווט מחדש ארוך מידי,"צא ביציאה השנייה"- תחליפו כבר להמשך ישר או תשתקו, אף פעם דיווחים על משטרה בדרך לא נכונים, כבר כמה פעמים שאיחרתי למקומות כי ווייז טען שהמרחק הוא 40 דקות ולקח שעה וחצי ועוד מלא באגים, עדיף שקודם כל תדאגו לשפר את דיוק ונכנות הניווט מאשר להוסיף עיצובים חדשיםם (מעוצב יפה אגב) אישית, נמאס לי מwaze, בודקת דרכים להחליף לi-go , מכשיר ניווט לא אמור רק להיות יפה ולבלבל, מעדיפה תצוגת דו מימד ושיביא אותי למקום חפצי. אשמח לתגובת החברה אתי | 08.12.10 (ל"ת)
15. יישום מעולה רעיונות נהדרים. רק שישכילו לממש אותם נכון, תוך סיכון אפסי של הנהגים. בוריס | 08.12.10 (ל"ת)
13. ל10. ל WAZE יש את המפות הכי מעודכנות שיש בגל שהן נבנות ע"י המשתמשים תוך כדי נסיעה. WAZE היא התוכנה היחידה כיום שמנהרות הכרמל כבר מופיעות במפות שלה והן הופיעו שם יום אחרי שהן נפתחו. נועם | 08.12.10 (ל"ת)
11. יופי מר ברדין ... העתיד כבר ידוע. תעשו אקזיט נהדר, אתה תרוויח המון כסף, את העובדים הישראלים תפטרו וחלק גדול מהעבודה יעבור מתישהו להודו. ההיי-טק הישראלי בגסיסה. אנחנו יודעים להתחיל דברים נפלאים אבל אף אחד מהם לא תורם להגדלת התעסוקה המקומית לטווח הארוך. חבל. נ.ב. יש למישהו עבודה בשבילי? מובטל הי-טק | 08.12.10 (ל"ת)
10. תוכנה לא מדויקת כבר הלכתי לאיבוד פעם אחת בגלל שהתוכנה אינה מדויקת, ובגלל שכך כיום אני משתמש בתוכנה אחרת בתשלום, ומעדיף לשלם את העשרה שקלים האלה בחודש במקום ללכת לאיבוד. מקווה שההון הגדול הזה יסייע להם לעבוד על העניין, כי סך הכל יש להם פוטנציאל ג'ף | 08.12.10 (ל"ת)
8. דרך יעילה להשתמש ב-waze למשתמשי PHONE הורידו את מפת ישראל, הסירו את עדכון מצב התנועה והשתמשו ב- WAZE ללא עלות גלישה. בתפריט שימוש בנתונים תמצאו את הורדת המפה. יוסי | 08.12.10 (ל"ת)
7. המוצר מדהים אני אני לא רואה אותו מחזיר השקעה של 25 מיליון דולר על ידי פרסום מבצעים בגודל מיניטורי על מסך האיפון | 08.12.10 (ל"ת)
6. לכל המוטרדים. לא מדובר בפרסומות - על המפה מסומנים אתרי קניות שאפשר ללחוץ עליהם ולקבל מידע נוסף בנוסף, אם בשלב מסויים יכניסו גם פרסומות הן תפעלנה במתכונת בעבודה הנוכחית שבה מופיעות הודעות רק במצב עמידה של הרכב. נעם | 08.12.10 (ל"ת)
5. נו באמת אין מודל רווחי,איך חברה כזאת יכולה להתקיים לאורך זמן? אף אחד לא יוריד תוכנה שתטריד אותו בנהיגה,עדיף לו לשלם 300 ש"ח חד פעמיים ולקבל תוכנה ללא פרסומות. גיא | 08.12.10 (ל"ת)
2. העולם המופלא (והחדש) WAZE זה אחלה יישום, מאוד שימושי, אך כבר מתחיל להיות טיפה עמוס. מה בעיה של קפיטליזם? שכדי לשרוד הם חייבים להוציא עוד גרסה, ועוד פונקציונליות, ועוד יישומים על בסיס פלטפורמה ועוד עוד האמת? אני כבר מתגעגע לWAZE בגרסתו הראשונה הפשוטה הרזה. ALDOS HUXLEY | 08.12.10 (ל"ת)
1. מבצעים תוך כדי נהיגה ???? השתגעתם ??? הסחת דעת תוך כדי נהיגה ? פרסומות קופצות ? מישהו שם לא מאופס. | 08.12.10 (ל"ת)
Waze הכריזה על גיוס של 25 מיליון דולר
40 תגובות לכתיבת תגובה