אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

Waze הכריזה על גיוס של 25 מיליון דולר

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
תוכנה לא סדורה ולא ידידותית
סתם בילבולי ביצים. אם הייתי מקבל שקל על כל דקה שהתוכנה גרמה לי להפסיד על טעות ניווט הייתי כבר מיליונר. וכל הסימונים האלה על הנייד - מה הקשקוש הזה בחייכם ? אתם באמת חושבים שמישהו בזמן הנהיגה צופה בזה? אם אתם תצליחו להחזיר את ההשקעה עד כה (כולל הקודמת)...אוכל את הכובע. אתם בטח מתפוצצים מצחוק לאחר חתימת הסכם ההשקעה אהה? האמת - גם אני הייתי מתפקע מצחוק. אבל מה אכפת לכם - זה כסף של אף אחד. אכלו ושתו..כי מחר..
בבא בושקי | 08.12.10
32.
בהתחלה WAZE היו FREEMAP והיה סבבה...
המוני אנשים התנדבו למפות את כבישי ישראל, כי הובטח להם שימוש חינמי בתוכנה - נתנו מיפוי, קיבלו תוכנת ניווט שמתעדכנת כל הזמן. עד כאן - סבבה. אבל - כשבסיס הנתונים של הכבישים כבר כמעט שלם - השימוש פתאום כבר לא בחינם. נכון, אפשר להוריד ולהתקין את התוכנה ולא משלמים עליה, אבל - כדי להשתמש חייבים לשלם: חייבים לקנות סמארטפון באלפי שקלים, חייבים חבילת גלישה בעשרות שקלים בחודש - כי אחרת אי אפשר לנווט. היתה גירסה שאיפשרה ניווט בלי חבילת גלישה, אבל לאחרונה WAZE הודיעו שהם לא תומכים בה יותר. כלומר - מי שתרם לבסיס הנתונים ומיפה כבישים על חשבונו - לא יכול יותר להנות מפרי עמלו בלי להשקיע אלפי שקלים... אני לא אתפלא אם חלק ממהכנסות של WAZE באות מאחוזים שהיא מקבלת מהחברות הסלולריות על תשלום החובה בשביל חבילת הגלישה - אחרת, למה לחסום את האפשרות לנווט בלי חבילת גלישה? למה למנוע בכח מהמשתמש מלבחור אם הוא רוצה דיווחים בזמן אמת (ולשלם על גלישה) או לא? ולא - לא כולם נפלו במלכודת הדור השלישי של החברות הסלולריות - יש רבים שקונים מכשיר בחנות פרטית ולא מחוייבים לחבילת גלישה. ואל תגידו "לא טוב לך - אל תשתמש", יש כאן משהו עקרוני: החברה מרוויחה על שימוש בתוכנה שפותחה על בסיס קוד פתוח ועל מידע שהחברה קיבלה בחינם ממשתמשים שהאמינו שהשימוש יהיה חינם, ושבלעדיו לחברה לא היה מה למכור.
משתמש (כמעט) מרוצה | 08.12.10
27.
אחלה תוכנה מקבלים משהו בחינם וגם מתבכיינים ישראלי מצוי
חבר'ה תוכנה חינמית עושה את העבודה ב 90% מהמקרים יש באגים אבל בשביל משהו חינמי שפו. מי שלא אוהב שישלם כסף ל I-GO אף אחד לא מכריח אותכם להשתמש לא טוב ניתן להסיר. המודל העסקי שלהם נראה לי מפרסום (אלדן בפתיח ,קידום מכירות לעסקים וכמובן יכולים להחליף את גלגל"צ בדיווחי תנועה אמינים) תמשיכו כך העולם עובר ליישומי חינם
קובי | 08.12.10
19.
המודל העסקי הקל והמתבקש ביותר
אתה מתקרב לצומת לאורך המסלול המתוכנן שלך - ופתאום עולה " המבורגר במבצע 2 במחיר 1" אתה עוצר וקונה. הלקוח הרויח מבצע מקומי על הדרך שלו, הספק את ההלקוח הנוסף. מבחינת התוכנה כל שהמשתמש צריך לעשות זה להגדיר איזה פרסומות/מבצעים מתאים לו לקבל. אה ותעבדו על הניווט- יש לא מעט באגים- בעיקר בנוגע לגשרים ומעברים עיליים שלא ממש קיימים
מיכאל  | 08.12.10
18.
תחליפי ל- i-go לא תגיעי לשומקום
אם את רוצה - מוכר את ה i-go8 שלי - מעודכן לפני שנה וחצי על כל עדכון רוצים ימבה כסף ולבוא אליהם עם המכשיר. לוקח אותך בדרכים צדדיות ומוזרות (למשל תל-אביב צפת לא מכיר את ההמשך של כביש 6 ועובר דרך הכבישים הצרים של הר מירון) ומאריך את הדרך ללא שום הגיון. אין על WAZE - הניווט הטוב היותר שיש - ואין לי מניות שם!!! עם זאת - הגיע הזמן לעצור את הפיתוח - לא צריך יותר תכונות.... ובטח לא 25 מליון דולר!!! אם אחרי שיגייסו יתחילו לגבות כסף על השירות אני אתנתק...
אדר | 08.12.10
16.
למהנדסי ווייז
אם בwaze אתם קוראים פה את התגובות, תדעו שהשירות שלכם מטעה אותי כל פעם מחדש. אחרי שעברתי פנייה האפליקצייה מודיעה לי פנה ימינה, הריפרש על ניווט מחדש ארוך מידי,"צא ביציאה השנייה"- תחליפו כבר להמשך ישר או תשתקו, אף פעם דיווחים על משטרה בדרך לא נכונים, כבר כמה פעמים שאיחרתי למקומות כי ווייז טען שהמרחק הוא 40 דקות ולקח שעה וחצי ועוד מלא באגים, עדיף שקודם כל תדאגו לשפר את דיוק ונכנות הניווט מאשר להוסיף עיצובים חדשיםם (מעוצב יפה אגב) אישית, נמאס לי מwaze, בודקת דרכים להחליף לi-go , מכשיר ניווט לא אמור רק להיות יפה ולבלבל, מעדיפה תצוגת דו מימד ושיביא אותי למקום חפצי. אשמח לתגובת החברה
אתי | 08.12.10
11.
יופי מר ברדין ...
העתיד כבר ידוע. תעשו אקזיט נהדר, אתה תרוויח המון כסף, את העובדים הישראלים תפטרו וחלק גדול מהעבודה יעבור מתישהו להודו. ההיי-טק הישראלי בגסיסה. אנחנו יודעים להתחיל דברים נפלאים אבל אף אחד מהם לא תורם להגדלת התעסוקה המקומית לטווח הארוך. חבל. נ.ב. יש למישהו עבודה בשבילי?
מובטל הי-טק | 08.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת